El Bo comerç podrà utilitzar-se en més de 250 punts de venda situats en els mercats municipals

Els comerços poden adherir-se a la campanya fins al 30 de setembre

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

El Bo Comerç impulsat per l’Ajuntament de València es podrà utilitzar en tots els establiments que s’adherisquen a esta campanya municipal abans del 30 de setembre, i de moment, segons les inscripcions registrades, la ciutadania podrà canviar-ho en uns 1.200 comerços que s’han adherit, més de 250 punts de venda dels mercats municipals.

Així ho ha avançat hui dimecres el regidor de Comerç i Mercats, Santiago Ballester, en adonar del seguiment d’esta iniciativa que va començar amb el sorteig dels citats bons, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Ballester ha celebrat l'»èxit» de la campanya i ha explicat que els 27.482 bons comercie concedits han començat a arreplegar-se en les sucursals de Caixa Popular segons la data del correu electrònic enviat a cadascun dels agraciats pel sorteig.

El termini per a l’adquisició d’estos bons i la seua utilització per a la compra en els comerços participants romandrà obert fins al 31 d’octubre del 2024. Cada bo, adquirir-ho per 50 euros, tindrà un valor de 100, atès que l’Ajuntament aporta 50 per cada targeta i un total d’1.600.000 euros per a la realització de la campanya.

Els establiments comercials que poden adherir-se són: locals de comerç al detall de productes alimentaris realitzat en establiments permanents (excepte comerç de tabac i articles de fumador); comerços al detall de productes industrials no alimentaris realitzat en establiments permanents (excepte comerç de combustibles, carburants i lubrificants, i farmàcies), servicis personals (excepte màquines automàtiques, fotografies i fotocopiadores); comerços al detall fora d’un establiment comercial permanent, com mercadets i mercats ocasionals o periòdics; i persones físiques o jurídiques titulars de concessions administratives en els mercats municipals de districte de València, independentment de l’activitat que realitzen.

Tal com establixen les bases, s’ha reservat un contingent de 400 bons per a la seua adquisició per persones majors de 65 anys, els qui poden acudir físicament, fins a fi d’existències, fins al 30 de setembre de 2024 a les dependències de Càmera València (carrer del Poeta Querol, 15). En este cas, han d’aportar una fotocòpia del seu DNI i la compra del bo no podrà ser realitzada per una tercera persona.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.