El COE lliura a la Volta a la Comunitat Valenciana el Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

El president del Comitè Olímpic Espanyol (COE), Alejandro Blanco, va lliurar al director general de la VCV-Volta a la Comunitat Valenciana, Ángel Casero, el Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible pel seu compromís amb les polítiques de sostenibilitat socials i mediambientals de l’organisme.

D’sta manera, el COE certifica que la 76ª edició de la prova ciclista valenciana està alineada amb els ODS i les polítiques de sostenibilitat socials i mediambientals que promou el COE arran de la publicació de l’Agenda 2020 del Comitè Olímpic Internacional (COI). A més, el segell del COE compta amb l’auditoria de Bureau Veritas, sent Pedro González de Bureau Veritas qui ha lliurat esta certificació.

Entre les accions destacades en el marc dels Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) 13 està ‘Acció pel Clima’, amb la qual s’inclou la verificació de la petjada de carboni de la Volta a la Comunitat Valenciana, que garantix el càlcul de les emissions generades abans, durant i una vegada finalitzat l’esdeveniment. Com a part d’este compromís, s’ha dut a terme, al seu torn, el lliurament oficial del certificat de petjada de carboni validada per Bureau Veritas.

En el procés de concessió d’este Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible, així com en el càlcul de la petjada de carboni, l’organització de la VCV ha treballat junt amb la consultora de sostenibilitat GO2 de Global Omnium.

Blanco va ser l’encarregat de lliurar el segell en un acte celebrat en la seu del COE a Madrid, en el qual va felicitar a l’organització de la prova pel seu compromís amb la salut, el medi ambient i els valors de l’esport. Per la seua banda, el director general de la VCV va agrair el reconeixement i va confirmar que el compromís es mantindrà en la pròxima edició, que se celebrarà del 5 al 9 de febrer.

En l’acte també van estar presents Pablo Tarancón i Csilla Felfoldy, responsables de comunicació i protocol, respectivament, de la VCV – Volta a la Comunitat Valenciana; Juan Luis Pozo, director de sostenibilitat de Global Omnium, Ana Pérez; i Tania Pàdua membres de l’àrea de sostenibilitat corporativa d’esta empresa; així com Pedro González i Concepción Ojeda, responsables de sostenibilitat i desenvolupament de negoci, respectivament, de Bureau Veritas; i Manuel Parga, director de sostenibilitat i màrqueting del COE.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.