El COE lliura a la Volta a la Comunitat Valenciana el Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

El president del Comitè Olímpic Espanyol (COE), Alejandro Blanco, va lliurar al director general de la VCV-Volta a la Comunitat Valenciana, Ángel Casero, el Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible pel seu compromís amb les polítiques de sostenibilitat socials i mediambientals de l’organisme.

D’sta manera, el COE certifica que la 76ª edició de la prova ciclista valenciana està alineada amb els ODS i les polítiques de sostenibilitat socials i mediambientals que promou el COE arran de la publicació de l’Agenda 2020 del Comitè Olímpic Internacional (COI). A més, el segell del COE compta amb l’auditoria de Bureau Veritas, sent Pedro González de Bureau Veritas qui ha lliurat esta certificació.

Entre les accions destacades en el marc dels Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) 13 està ‘Acció pel Clima’, amb la qual s’inclou la verificació de la petjada de carboni de la Volta a la Comunitat Valenciana, que garantix el càlcul de les emissions generades abans, durant i una vegada finalitzat l’esdeveniment. Com a part d’este compromís, s’ha dut a terme, al seu torn, el lliurament oficial del certificat de petjada de carboni validada per Bureau Veritas.

En el procés de concessió d’este Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible, així com en el càlcul de la petjada de carboni, l’organització de la VCV ha treballat junt amb la consultora de sostenibilitat GO2 de Global Omnium.

Blanco va ser l’encarregat de lliurar el segell en un acte celebrat en la seu del COE a Madrid, en el qual va felicitar a l’organització de la prova pel seu compromís amb la salut, el medi ambient i els valors de l’esport. Per la seua banda, el director general de la VCV va agrair el reconeixement i va confirmar que el compromís es mantindrà en la pròxima edició, que se celebrarà del 5 al 9 de febrer.

En l’acte també van estar presents Pablo Tarancón i Csilla Felfoldy, responsables de comunicació i protocol, respectivament, de la VCV – Volta a la Comunitat Valenciana; Juan Luis Pozo, director de sostenibilitat de Global Omnium, Ana Pérez; i Tania Pàdua membres de l’àrea de sostenibilitat corporativa d’esta empresa; així com Pedro González i Concepción Ojeda, responsables de sostenibilitat i desenvolupament de negoci, respectivament, de Bureau Veritas; i Manuel Parga, director de sostenibilitat i màrqueting del COE.

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.