El COE lliura a la Volta a la Comunitat Valenciana el Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

El president del Comitè Olímpic Espanyol (COE), Alejandro Blanco, va lliurar al director general de la VCV-Volta a la Comunitat Valenciana, Ángel Casero, el Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible pel seu compromís amb les polítiques de sostenibilitat socials i mediambientals de l’organisme.

D’sta manera, el COE certifica que la 76ª edició de la prova ciclista valenciana està alineada amb els ODS i les polítiques de sostenibilitat socials i mediambientals que promou el COE arran de la publicació de l’Agenda 2020 del Comitè Olímpic Internacional (COI). A més, el segell del COE compta amb l’auditoria de Bureau Veritas, sent Pedro González de Bureau Veritas qui ha lliurat esta certificació.

Entre les accions destacades en el marc dels Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) 13 està ‘Acció pel Clima’, amb la qual s’inclou la verificació de la petjada de carboni de la Volta a la Comunitat Valenciana, que garantix el càlcul de les emissions generades abans, durant i una vegada finalitzat l’esdeveniment. Com a part d’este compromís, s’ha dut a terme, al seu torn, el lliurament oficial del certificat de petjada de carboni validada per Bureau Veritas.

En el procés de concessió d’este Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible, així com en el càlcul de la petjada de carboni, l’organització de la VCV ha treballat junt amb la consultora de sostenibilitat GO2 de Global Omnium.

Blanco va ser l’encarregat de lliurar el segell en un acte celebrat en la seu del COE a Madrid, en el qual va felicitar a l’organització de la prova pel seu compromís amb la salut, el medi ambient i els valors de l’esport. Per la seua banda, el director general de la VCV va agrair el reconeixement i va confirmar que el compromís es mantindrà en la pròxima edició, que se celebrarà del 5 al 9 de febrer.

En l’acte també van estar presents Pablo Tarancón i Csilla Felfoldy, responsables de comunicació i protocol, respectivament, de la VCV – Volta a la Comunitat Valenciana; Juan Luis Pozo, director de sostenibilitat de Global Omnium, Ana Pérez; i Tania Pàdua membres de l’àrea de sostenibilitat corporativa d’esta empresa; així com Pedro González i Concepción Ojeda, responsables de sostenibilitat i desenvolupament de negoci, respectivament, de Bureau Veritas; i Manuel Parga, director de sostenibilitat i màrqueting del COE.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.