El COE lliura a la Volta a la Comunitat Valenciana el Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

El president del Comitè Olímpic Espanyol (COE), Alejandro Blanco, va lliurar al director general de la VCV-Volta a la Comunitat Valenciana, Ángel Casero, el Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible pel seu compromís amb les polítiques de sostenibilitat socials i mediambientals de l’organisme.

D’sta manera, el COE certifica que la 76ª edició de la prova ciclista valenciana està alineada amb els ODS i les polítiques de sostenibilitat socials i mediambientals que promou el COE arran de la publicació de l’Agenda 2020 del Comitè Olímpic Internacional (COI). A més, el segell del COE compta amb l’auditoria de Bureau Veritas, sent Pedro González de Bureau Veritas qui ha lliurat esta certificació.

Entre les accions destacades en el marc dels Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) 13 està ‘Acció pel Clima’, amb la qual s’inclou la verificació de la petjada de carboni de la Volta a la Comunitat Valenciana, que garantix el càlcul de les emissions generades abans, durant i una vegada finalitzat l’esdeveniment. Com a part d’este compromís, s’ha dut a terme, al seu torn, el lliurament oficial del certificat de petjada de carboni validada per Bureau Veritas.

En el procés de concessió d’este Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible, així com en el càlcul de la petjada de carboni, l’organització de la VCV ha treballat junt amb la consultora de sostenibilitat GO2 de Global Omnium.

Blanco va ser l’encarregat de lliurar el segell en un acte celebrat en la seu del COE a Madrid, en el qual va felicitar a l’organització de la prova pel seu compromís amb la salut, el medi ambient i els valors de l’esport. Per la seua banda, el director general de la VCV va agrair el reconeixement i va confirmar que el compromís es mantindrà en la pròxima edició, que se celebrarà del 5 al 9 de febrer.

En l’acte també van estar presents Pablo Tarancón i Csilla Felfoldy, responsables de comunicació i protocol, respectivament, de la VCV – Volta a la Comunitat Valenciana; Juan Luis Pozo, director de sostenibilitat de Global Omnium, Ana Pérez; i Tania Pàdua membres de l’àrea de sostenibilitat corporativa d’esta empresa; així com Pedro González i Concepción Ojeda, responsables de sostenibilitat i desenvolupament de negoci, respectivament, de Bureau Veritas; i Manuel Parga, director de sostenibilitat i màrqueting del COE.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.