El COE lliura a la Volta a la Comunitat Valenciana el Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

El president del Comitè Olímpic Espanyol (COE), Alejandro Blanco, va lliurar al director general de la VCV-Volta a la Comunitat Valenciana, Ángel Casero, el Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible pel seu compromís amb les polítiques de sostenibilitat socials i mediambientals de l’organisme.

D’sta manera, el COE certifica que la 76ª edició de la prova ciclista valenciana està alineada amb els ODS i les polítiques de sostenibilitat socials i mediambientals que promou el COE arran de la publicació de l’Agenda 2020 del Comitè Olímpic Internacional (COI). A més, el segell del COE compta amb l’auditoria de Bureau Veritas, sent Pedro González de Bureau Veritas qui ha lliurat esta certificació.

Entre les accions destacades en el marc dels Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) 13 està ‘Acció pel Clima’, amb la qual s’inclou la verificació de la petjada de carboni de la Volta a la Comunitat Valenciana, que garantix el càlcul de les emissions generades abans, durant i una vegada finalitzat l’esdeveniment. Com a part d’este compromís, s’ha dut a terme, al seu torn, el lliurament oficial del certificat de petjada de carboni validada per Bureau Veritas.

En el procés de concessió d’este Segell d’Esdeveniment Esportiu Sostenible, així com en el càlcul de la petjada de carboni, l’organització de la VCV ha treballat junt amb la consultora de sostenibilitat GO2 de Global Omnium.

Blanco va ser l’encarregat de lliurar el segell en un acte celebrat en la seu del COE a Madrid, en el qual va felicitar a l’organització de la prova pel seu compromís amb la salut, el medi ambient i els valors de l’esport. Per la seua banda, el director general de la VCV va agrair el reconeixement i va confirmar que el compromís es mantindrà en la pròxima edició, que se celebrarà del 5 al 9 de febrer.

En l’acte també van estar presents Pablo Tarancón i Csilla Felfoldy, responsables de comunicació i protocol, respectivament, de la VCV – Volta a la Comunitat Valenciana; Juan Luis Pozo, director de sostenibilitat de Global Omnium, Ana Pérez; i Tania Pàdua membres de l’àrea de sostenibilitat corporativa d’esta empresa; així com Pedro González i Concepción Ojeda, responsables de sostenibilitat i desenvolupament de negoci, respectivament, de Bureau Veritas; i Manuel Parga, director de sostenibilitat i màrqueting del COE.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.