El PP tria ‘El teu vot és la resposta’ com a lema de campanya en europees per a contestar a Sánchez: ‘És ara o mai’

Fúnez i Pons anuncien que la pegada de cartells començarà a Catalunya i que en aquesta campanya el PP deixarà de costat el color blau

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El PP ha triat ‘El teu vot és la resposta’ com a lema de campanya per a les europees del pròxim 9 de juny, amb el qual volen convidar als ciutadans a aprofitar aquests comicis per a contestar a la carta que va escriure el cap de l’Executiu, Pedro Sánchez, durant la seua reflexió. Segons els ‘populars’, són les eleccions d'»ara o mai» perquè és «molt possible que ja no hi haja una altra oportunitat de votar fins que vinguen les pròximes generals».

«Aquestes eleccions les considerem l’ara o mai de dir els espanyols el que pensem sobre el que està passant en el nostre país, per a dir-li a Pedro Sánchez el que pensem d’ell», ha declarat el sotssecretari d’Institucional i director de campanya de les europees, Esteban González Pons, en una roda de premsa junt amb la sotssecretària d’Organització de partit, Carmen Fúnez.

Així, Pons ha assenyalat que aquells ciutadans que creuen que «no mereixen» el Govern que ara tenen i necessiten dir que Pedro Sánchez «ha de marxar-se», el 9 de juny és «l’oportunitat de fer-ho» i respondre a la seua missiva. «És l’hora que Espanya responga», ha exclamat, plantejant així la campanya com un plebiscit sobre la gestió del president del Govern.

Per això, ha assenyalat que el PP ha triat el lema ‘El teu vot és la resposta’, del que ix un altre derivat: ‘La teua resposta’. «Igual que Sánchez ens va escriure una carta als espanyols, podem contestar-li amb un vot, que servirà per a parlar, opinar i respondre-li», ha postil·lat.

González Pons ha assenyalat també que van a «deixar de costat el color blau del PP. «No som en aquesta campanya electoral el partit del color blau. Som el partit multicolor de la multitud. Som el partit multicolor del poble, el partit multicolor dels espanyols», ha declarat.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.