El PP tria ‘El teu vot és la resposta’ com a lema de campanya en europees per a contestar a Sánchez: ‘És ara o mai’

Fúnez i Pons anuncien que la pegada de cartells començarà a Catalunya i que en aquesta campanya el PP deixarà de costat el color blau

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El PP ha triat ‘El teu vot és la resposta’ com a lema de campanya per a les europees del pròxim 9 de juny, amb el qual volen convidar als ciutadans a aprofitar aquests comicis per a contestar a la carta que va escriure el cap de l’Executiu, Pedro Sánchez, durant la seua reflexió. Segons els ‘populars’, són les eleccions d'”ara o mai” perquè és “molt possible que ja no hi haja una altra oportunitat de votar fins que vinguen les pròximes generals”.

“Aquestes eleccions les considerem l’ara o mai de dir els espanyols el que pensem sobre el que està passant en el nostre país, per a dir-li a Pedro Sánchez el que pensem d’ell”, ha declarat el sotssecretari d’Institucional i director de campanya de les europees, Esteban González Pons, en una roda de premsa junt amb la sotssecretària d’Organització de partit, Carmen Fúnez.

Així, Pons ha assenyalat que aquells ciutadans que creuen que “no mereixen” el Govern que ara tenen i necessiten dir que Pedro Sánchez “ha de marxar-se”, el 9 de juny és “l’oportunitat de fer-ho” i respondre a la seua missiva. “És l’hora que Espanya responga”, ha exclamat, plantejant així la campanya com un plebiscit sobre la gestió del president del Govern.

Per això, ha assenyalat que el PP ha triat el lema ‘El teu vot és la resposta’, del que ix un altre derivat: ‘La teua resposta’. “Igual que Sánchez ens va escriure una carta als espanyols, podem contestar-li amb un vot, que servirà per a parlar, opinar i respondre-li”, ha postil·lat.

González Pons ha assenyalat també que van a “deixar de costat el color blau del PP. “No som en aquesta campanya electoral el partit del color blau. Som el partit multicolor de la multitud. Som el partit multicolor del poble, el partit multicolor dels espanyols”, ha declarat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guitarricadelafuente enlluerna a Nova York amb ‘Spanish Leather’ en l’inici del seu gira pels EUA

Primera nit en The Bowery Ballroom amb entrades esgotades i una versió enriquida de 'Spanish Leather' que va fer cantar i ballar a la sala. L'artista va alternar intimisme i eufòria amb arranjaments electrònics i proximitat constant amb el públic.

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.