El PP tria ‘El teu vot és la resposta’ com a lema de campanya en europees per a contestar a Sánchez: ‘És ara o mai’

Fúnez i Pons anuncien que la pegada de cartells començarà a Catalunya i que en aquesta campanya el PP deixarà de costat el color blau

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El PP ha triat ‘El teu vot és la resposta’ com a lema de campanya per a les europees del pròxim 9 de juny, amb el qual volen convidar als ciutadans a aprofitar aquests comicis per a contestar a la carta que va escriure el cap de l’Executiu, Pedro Sánchez, durant la seua reflexió. Segons els ‘populars’, són les eleccions d'»ara o mai» perquè és «molt possible que ja no hi haja una altra oportunitat de votar fins que vinguen les pròximes generals».

«Aquestes eleccions les considerem l’ara o mai de dir els espanyols el que pensem sobre el que està passant en el nostre país, per a dir-li a Pedro Sánchez el que pensem d’ell», ha declarat el sotssecretari d’Institucional i director de campanya de les europees, Esteban González Pons, en una roda de premsa junt amb la sotssecretària d’Organització de partit, Carmen Fúnez.

Així, Pons ha assenyalat que aquells ciutadans que creuen que «no mereixen» el Govern que ara tenen i necessiten dir que Pedro Sánchez «ha de marxar-se», el 9 de juny és «l’oportunitat de fer-ho» i respondre a la seua missiva. «És l’hora que Espanya responga», ha exclamat, plantejant així la campanya com un plebiscit sobre la gestió del president del Govern.

Per això, ha assenyalat que el PP ha triat el lema ‘El teu vot és la resposta’, del que ix un altre derivat: ‘La teua resposta’. «Igual que Sánchez ens va escriure una carta als espanyols, podem contestar-li amb un vot, que servirà per a parlar, opinar i respondre-li», ha postil·lat.

González Pons ha assenyalat també que van a «deixar de costat el color blau del PP. «No som en aquesta campanya electoral el partit del color blau. Som el partit multicolor de la multitud. Som el partit multicolor del poble, el partit multicolor dels espanyols», ha declarat.

Últimes notícies

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.