8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

El PP tria ‘El teu vot és la resposta’ com a lema de campanya en europees per a contestar a Sánchez: ‘És ara o mai’

Fúnez i Pons anuncien que la pegada de cartells començarà a Catalunya i que en aquesta campanya el PP deixarà de costat el color blau

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El PP ha triat ‘El teu vot és la resposta’ com a lema de campanya per a les europees del pròxim 9 de juny, amb el qual volen convidar als ciutadans a aprofitar aquests comicis per a contestar a la carta que va escriure el cap de l’Executiu, Pedro Sánchez, durant la seua reflexió. Segons els ‘populars’, són les eleccions d'”ara o mai” perquè és “molt possible que ja no hi haja una altra oportunitat de votar fins que vinguen les pròximes generals”.

“Aquestes eleccions les considerem l’ara o mai de dir els espanyols el que pensem sobre el que està passant en el nostre país, per a dir-li a Pedro Sánchez el que pensem d’ell”, ha declarat el sotssecretari d’Institucional i director de campanya de les europees, Esteban González Pons, en una roda de premsa junt amb la sotssecretària d’Organització de partit, Carmen Fúnez.

Així, Pons ha assenyalat que aquells ciutadans que creuen que “no mereixen” el Govern que ara tenen i necessiten dir que Pedro Sánchez “ha de marxar-se”, el 9 de juny és “l’oportunitat de fer-ho” i respondre a la seua missiva. “És l’hora que Espanya responga”, ha exclamat, plantejant així la campanya com un plebiscit sobre la gestió del president del Govern.

Per això, ha assenyalat que el PP ha triat el lema ‘El teu vot és la resposta’, del que ix un altre derivat: ‘La teua resposta’. “Igual que Sánchez ens va escriure una carta als espanyols, podem contestar-li amb un vot, que servirà per a parlar, opinar i respondre-li”, ha postil·lat.

González Pons ha assenyalat també que van a “deixar de costat el color blau del PP. “No som en aquesta campanya electoral el partit del color blau. Som el partit multicolor de la multitud. Som el partit multicolor del poble, el partit multicolor dels espanyols”, ha declarat.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.