El PP tria ‘El teu vot és la resposta’ com a lema de campanya en europees per a contestar a Sánchez: ‘És ara o mai’

Fúnez i Pons anuncien que la pegada de cartells començarà a Catalunya i que en aquesta campanya el PP deixarà de costat el color blau

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El PP ha triat ‘El teu vot és la resposta’ com a lema de campanya per a les europees del pròxim 9 de juny, amb el qual volen convidar als ciutadans a aprofitar aquests comicis per a contestar a la carta que va escriure el cap de l’Executiu, Pedro Sánchez, durant la seua reflexió. Segons els ‘populars’, són les eleccions d'»ara o mai» perquè és «molt possible que ja no hi haja una altra oportunitat de votar fins que vinguen les pròximes generals».

«Aquestes eleccions les considerem l’ara o mai de dir els espanyols el que pensem sobre el que està passant en el nostre país, per a dir-li a Pedro Sánchez el que pensem d’ell», ha declarat el sotssecretari d’Institucional i director de campanya de les europees, Esteban González Pons, en una roda de premsa junt amb la sotssecretària d’Organització de partit, Carmen Fúnez.

Així, Pons ha assenyalat que aquells ciutadans que creuen que «no mereixen» el Govern que ara tenen i necessiten dir que Pedro Sánchez «ha de marxar-se», el 9 de juny és «l’oportunitat de fer-ho» i respondre a la seua missiva. «És l’hora que Espanya responga», ha exclamat, plantejant així la campanya com un plebiscit sobre la gestió del president del Govern.

Per això, ha assenyalat que el PP ha triat el lema ‘El teu vot és la resposta’, del que ix un altre derivat: ‘La teua resposta’. «Igual que Sánchez ens va escriure una carta als espanyols, podem contestar-li amb un vot, que servirà per a parlar, opinar i respondre-li», ha postil·lat.

González Pons ha assenyalat també que van a «deixar de costat el color blau del PP. «No som en aquesta campanya electoral el partit del color blau. Som el partit multicolor de la multitud. Som el partit multicolor del poble, el partit multicolor dels espanyols», ha declarat.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.