El PSPV lamenta que el PP de Fanzara ‘culmina la seua venjança’ contra el MIAU amb la retirada del finançament

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS) El PSPV-PSOE ha lamentat que el PP de Fanzara haja “consumat la seua venjança” contra el MIAU en aprovar la retirada del 100 per cent del finançament municipal.

La portaveu socialista, Mari Luz Ortells, ha criticat que l’alcalde del PP “mantinga intacta la seua croada personal” contra l’organització i l’esdeveniment mateix, que -ha dit- ha donat renom tant a nivell nacional com a internacional a la localitat.

“En molt pocs llocs es veu un equip de govern tan bel·ligerant contra un projecte que és el motor econòmic de la localitat. I ací a Fanzara ocorre, perquè tenim un PP radicalitzat”, ha subratllat la socialista.

Per la seua banda, la portaveu adjunta del PSPV en la Diputació, Ruth Sanz, ha mostrat la seua preocupació per l’impacte que esta decisió “unilateral i carregada de rancor” de Marc Diago i el seu equip pot tindre en el futur del festival.

“El MIAU és un referent cultural i un atractiu turístic únic per a tota la província de Castelló. Buscarem el suport de totes les institucions perquè el festival no es veja forçat a reduir dràsticament el seu format i el nombre d’artistes convidats el pròxim any”, ha explicat.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.