El PSPV lamenta que el PP de Fanzara ‘culmina la seua venjança’ contra el MIAU amb la retirada del finançament

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS) El PSPV-PSOE ha lamentat que el PP de Fanzara haja “consumat la seua venjança” contra el MIAU en aprovar la retirada del 100 per cent del finançament municipal.

La portaveu socialista, Mari Luz Ortells, ha criticat que l’alcalde del PP “mantinga intacta la seua croada personal” contra l’organització i l’esdeveniment mateix, que -ha dit- ha donat renom tant a nivell nacional com a internacional a la localitat.

“En molt pocs llocs es veu un equip de govern tan bel·ligerant contra un projecte que és el motor econòmic de la localitat. I ací a Fanzara ocorre, perquè tenim un PP radicalitzat”, ha subratllat la socialista.

Per la seua banda, la portaveu adjunta del PSPV en la Diputació, Ruth Sanz, ha mostrat la seua preocupació per l’impacte que esta decisió “unilateral i carregada de rancor” de Marc Diago i el seu equip pot tindre en el futur del festival.

“El MIAU és un referent cultural i un atractiu turístic únic per a tota la província de Castelló. Buscarem el suport de totes les institucions perquè el festival no es veja forçat a reduir dràsticament el seu format i el nombre d’artistes convidats el pròxim any”, ha explicat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.