El PSPV lamenta que el PP de Fanzara ‘culmina la seua venjança’ contra el MIAU amb la retirada del finançament

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS) El PSPV-PSOE ha lamentat que el PP de Fanzara haja “consumat la seua venjança” contra el MIAU en aprovar la retirada del 100 per cent del finançament municipal.

La portaveu socialista, Mari Luz Ortells, ha criticat que l’alcalde del PP “mantinga intacta la seua croada personal” contra l’organització i l’esdeveniment mateix, que -ha dit- ha donat renom tant a nivell nacional com a internacional a la localitat.

“En molt pocs llocs es veu un equip de govern tan bel·ligerant contra un projecte que és el motor econòmic de la localitat. I ací a Fanzara ocorre, perquè tenim un PP radicalitzat”, ha subratllat la socialista.

Per la seua banda, la portaveu adjunta del PSPV en la Diputació, Ruth Sanz, ha mostrat la seua preocupació per l’impacte que esta decisió “unilateral i carregada de rancor” de Marc Diago i el seu equip pot tindre en el futur del festival.

“El MIAU és un referent cultural i un atractiu turístic únic per a tota la província de Castelló. Buscarem el suport de totes les institucions perquè el festival no es veja forçat a reduir dràsticament el seu format i el nombre d’artistes convidats el pròxim any”, ha explicat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.