El PSPV lamenta que el PP de Fanzara ‘culmina la seua venjança’ contra el MIAU amb la retirada del finançament

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS) El PSPV-PSOE ha lamentat que el PP de Fanzara haja “consumat la seua venjança” contra el MIAU en aprovar la retirada del 100 per cent del finançament municipal.

La portaveu socialista, Mari Luz Ortells, ha criticat que l’alcalde del PP “mantinga intacta la seua croada personal” contra l’organització i l’esdeveniment mateix, que -ha dit- ha donat renom tant a nivell nacional com a internacional a la localitat.

“En molt pocs llocs es veu un equip de govern tan bel·ligerant contra un projecte que és el motor econòmic de la localitat. I ací a Fanzara ocorre, perquè tenim un PP radicalitzat”, ha subratllat la socialista.

Per la seua banda, la portaveu adjunta del PSPV en la Diputació, Ruth Sanz, ha mostrat la seua preocupació per l’impacte que esta decisió “unilateral i carregada de rancor” de Marc Diago i el seu equip pot tindre en el futur del festival.

“El MIAU és un referent cultural i un atractiu turístic únic per a tota la província de Castelló. Buscarem el suport de totes les institucions perquè el festival no es veja forçat a reduir dràsticament el seu format i el nombre d’artistes convidats el pròxim any”, ha explicat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.