14 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

El València CF i els Chicago Bears s’uneixen per ajudar les localitats afectades per la dana

El València CF i els Chicago Bears, un destacat equip de la National Football League (NFL), han reforçat la seua relació en una acció solidària per ajudar les localitats d’Aldaia i Sedaví, que van sofrir greus danys a causa de la dana del mes d’octubre. La visita, que va contar amb la presència del jugador Tremaine Edmunds, va ser la primera etapa d’aquesta col·laboració.

Durant la jornada, els representants dels Chicago Bears van ser rebuts per Miguel Ángel Bossio, ambaixador del València CF, i per les autoritats locals, incloent el Regidor d’Esports d’Aldaia, José Francisco Martínez, i l’alcalde de Sedaví, Josep Francesc Cabanes. Durant aquesta trobada, es van discutir les importants problemàtiques causades per les fortes pluges i les conseqüències sobre la infraestructura i la comunitat local.

«Ha sigut un plaer la simpatia i les ganes amb què han vingut per informar-se de tot el que havia passat. Que un equip dels Estats Units vinga ací és molt important», va declarar Bossio, destacant la importància d’aquest tipus de col·laboracions internacionals.

Els membres dels Chicago Bears també van tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions d’escoles conveniades i altres entitats com UD Aldaia CF i CF Atlètic Sedaví, on van poder comprovar de primera mà els efectes de la tragèdia natural i l’estat de les instal·lacions esportives afectades.

Aquesta iniciativa no només subratlla l’impacte del canvi climàtic, sinó que també posa de manifest com l’esport pot servir com a eina de solidaritat i unió entre cultures, contribuint a la recuperació de les comunitats damnificades per desastres naturals.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.