El València CF i els Chicago Bears s’uneixen per ajudar les localitats afectades per la dana

El València CF i els Chicago Bears, un destacat equip de la National Football League (NFL), han reforçat la seua relació en una acció solidària per ajudar les localitats d’Aldaia i Sedaví, que van sofrir greus danys a causa de la dana del mes d’octubre. La visita, que va contar amb la presència del jugador Tremaine Edmunds, va ser la primera etapa d’aquesta col·laboració.

Durant la jornada, els representants dels Chicago Bears van ser rebuts per Miguel Ángel Bossio, ambaixador del València CF, i per les autoritats locals, incloent el Regidor d’Esports d’Aldaia, José Francisco Martínez, i l’alcalde de Sedaví, Josep Francesc Cabanes. Durant aquesta trobada, es van discutir les importants problemàtiques causades per les fortes pluges i les conseqüències sobre la infraestructura i la comunitat local.

«Ha sigut un plaer la simpatia i les ganes amb què han vingut per informar-se de tot el que havia passat. Que un equip dels Estats Units vinga ací és molt important», va declarar Bossio, destacant la importància d’aquest tipus de col·laboracions internacionals.

Els membres dels Chicago Bears també van tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions d’escoles conveniades i altres entitats com UD Aldaia CF i CF Atlètic Sedaví, on van poder comprovar de primera mà els efectes de la tragèdia natural i l’estat de les instal·lacions esportives afectades.

Aquesta iniciativa no només subratlla l’impacte del canvi climàtic, sinó que també posa de manifest com l’esport pot servir com a eina de solidaritat i unió entre cultures, contribuint a la recuperació de les comunitats damnificades per desastres naturals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.