El València CF i els Chicago Bears s’uneixen per ajudar les localitats afectades per la dana

El València CF i els Chicago Bears, un destacat equip de la National Football League (NFL), han reforçat la seua relació en una acció solidària per ajudar les localitats d’Aldaia i Sedaví, que van sofrir greus danys a causa de la dana del mes d’octubre. La visita, que va contar amb la presència del jugador Tremaine Edmunds, va ser la primera etapa d’aquesta col·laboració.

Durant la jornada, els representants dels Chicago Bears van ser rebuts per Miguel Ángel Bossio, ambaixador del València CF, i per les autoritats locals, incloent el Regidor d’Esports d’Aldaia, José Francisco Martínez, i l’alcalde de Sedaví, Josep Francesc Cabanes. Durant aquesta trobada, es van discutir les importants problemàtiques causades per les fortes pluges i les conseqüències sobre la infraestructura i la comunitat local.

«Ha sigut un plaer la simpatia i les ganes amb què han vingut per informar-se de tot el que havia passat. Que un equip dels Estats Units vinga ací és molt important», va declarar Bossio, destacant la importància d’aquest tipus de col·laboracions internacionals.

Els membres dels Chicago Bears també van tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions d’escoles conveniades i altres entitats com UD Aldaia CF i CF Atlètic Sedaví, on van poder comprovar de primera mà els efectes de la tragèdia natural i l’estat de les instal·lacions esportives afectades.

Aquesta iniciativa no només subratlla l’impacte del canvi climàtic, sinó que també posa de manifest com l’esport pot servir com a eina de solidaritat i unió entre cultures, contribuint a la recuperació de les comunitats damnificades per desastres naturals.

Últimes notícies

Uns 250 correctors de la PAU amenacen amb renunciar en bloc el dia dels exàmens

La Assemblea de Professorat Corrector de les PAU, amb uns 250 especialistes, estudia no acudir als tribunals del 2 de juny o renunciar en bloc davant la falta d'avanços en la vaga educativa en la Comunitat Valenciana.

Unai Sord reclama presumpció d’innocència per a Zapatero davant la investigació per Plus ultra

Unai Sord defén que, mentres no hi haja proves categòriques de tràfic d'influències contra José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus ultra, ha de prevaldre la presumpció d'innocència i demana rigor i prudència en el debat públic.

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.

Una nova pròtesi modular de braç impresa en 3D impulsa l’autonomia en tasques quotidianes

Investigadors de ISABIAL i la Universitat d'Alacant han creat una pròtesi de braç modular impresa en 3D, personalitzable i de baix cost, pensada per a facilitar l'autonomia en el dia a dia.