El València CF i els Chicago Bears s’uneixen per ajudar les localitats afectades per la dana

El València CF i els Chicago Bears, un destacat equip de la National Football League (NFL), han reforçat la seua relació en una acció solidària per ajudar les localitats d’Aldaia i Sedaví, que van sofrir greus danys a causa de la dana del mes d’octubre. La visita, que va contar amb la presència del jugador Tremaine Edmunds, va ser la primera etapa d’aquesta col·laboració.

Durant la jornada, els representants dels Chicago Bears van ser rebuts per Miguel Ángel Bossio, ambaixador del València CF, i per les autoritats locals, incloent el Regidor d’Esports d’Aldaia, José Francisco Martínez, i l’alcalde de Sedaví, Josep Francesc Cabanes. Durant aquesta trobada, es van discutir les importants problemàtiques causades per les fortes pluges i les conseqüències sobre la infraestructura i la comunitat local.

«Ha sigut un plaer la simpatia i les ganes amb què han vingut per informar-se de tot el que havia passat. Que un equip dels Estats Units vinga ací és molt important», va declarar Bossio, destacant la importància d’aquest tipus de col·laboracions internacionals.

Els membres dels Chicago Bears també van tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions d’escoles conveniades i altres entitats com UD Aldaia CF i CF Atlètic Sedaví, on van poder comprovar de primera mà els efectes de la tragèdia natural i l’estat de les instal·lacions esportives afectades.

Aquesta iniciativa no només subratlla l’impacte del canvi climàtic, sinó que també posa de manifest com l’esport pot servir com a eina de solidaritat i unió entre cultures, contribuint a la recuperació de les comunitats damnificades per desastres naturals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.