El València CF i els Chicago Bears s’uneixen per ajudar les localitats afectades per la dana

El València CF i els Chicago Bears, un destacat equip de la National Football League (NFL), han reforçat la seua relació en una acció solidària per ajudar les localitats d’Aldaia i Sedaví, que van sofrir greus danys a causa de la dana del mes d’octubre. La visita, que va contar amb la presència del jugador Tremaine Edmunds, va ser la primera etapa d’aquesta col·laboració.

Durant la jornada, els representants dels Chicago Bears van ser rebuts per Miguel Ángel Bossio, ambaixador del València CF, i per les autoritats locals, incloent el Regidor d’Esports d’Aldaia, José Francisco Martínez, i l’alcalde de Sedaví, Josep Francesc Cabanes. Durant aquesta trobada, es van discutir les importants problemàtiques causades per les fortes pluges i les conseqüències sobre la infraestructura i la comunitat local.

«Ha sigut un plaer la simpatia i les ganes amb què han vingut per informar-se de tot el que havia passat. Que un equip dels Estats Units vinga ací és molt important», va declarar Bossio, destacant la importància d’aquest tipus de col·laboracions internacionals.

Els membres dels Chicago Bears també van tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions d’escoles conveniades i altres entitats com UD Aldaia CF i CF Atlètic Sedaví, on van poder comprovar de primera mà els efectes de la tragèdia natural i l’estat de les instal·lacions esportives afectades.

Aquesta iniciativa no només subratlla l’impacte del canvi climàtic, sinó que també posa de manifest com l’esport pot servir com a eina de solidaritat i unió entre cultures, contribuint a la recuperació de les comunitats damnificades per desastres naturals.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.