El Club Esgrima Àgora es converteix en referent de l’esgrima femení a la Comunitat Valenciana

El Club Esgrima Àgora | Club Esgrima Agora

La localitat de Loriguillo acollia este cap de setmana el Campionat Autonòmic Absolut. El club Esgrima Àgora de València, es convertia en l’únic equip de la Comunitat Valenciana a aconseguir que els seus dos equips d’espasa femení, coparen el podi amb un or i un bronze.

El treball realitzat ha donat els seus fruits

El treball desenvolupat des de la pedrera ha donat els seus fruits, gràcies al compromís i la forta aposta per l’esport femení de la coalició de La Robera Sala D’armis de Benetússer, el Club d’esgrima Marítim i el Club Esgrima Àgora, per la igualtat i la diversitat en l’esport de l’esgrima s’ha aconseguit tornar a donar vida a un campionat que portava temps sense poder realitzar-se aconseguint així un gran triomf per a l’esport femení en la nostra Comunitat.

Resaltar resultats

Destacar també els resultats obtinguts pel Club d’esgrima Àgora en Espasa Masculina on els nostres joves esportistes aconseguien un molt meritori segon lloc, quedant així subcampions autonòmics.

El Club Esgrima Àgora

Qui són

El club esgrima Àgora naix durant l’any 2013, fruit de la inquietud d’un grup de joves esgrimistes valencians practicants d’este esport des de la seua infantesa que tenen com a principal objectiu intentar acostar el nostre esport a tots.

El seu desig ha estat aportar la seus experiència i formació per a poder integrar-se dins dels òrgans de decisió d’un club, amb el principal objectiu de poder ajudar a altres joves esportistes a complir les seues metes esportives, així com, promocionar el nostre esport com a generador de valors i com a manera d’afrontar els reptes que la vida ens planteja.

Missió

El Club obre l’esgrima a totes les edats, tenen les portes obertes per a totes les persones disposades a iniciar-se en el seu esport, fomenten a través de diferents programes Promoure i fomentar la igualtat de gènere en l’esport de l’esgrima com a eina per a visibilitzar la igualtat entre els sexes. Fomentar la presència de les dones en llocs de responsabilitat en les diferents escoles i clubs de la Real Federació Espanyola d’Esgrima, i especialment, en el territori Comunitat Valenciana i potenciar una actitud saludable de col·laboració i treball en equip entre tiradors i tiradores del club. Com a resultat, s’han format fortes amistats i una segona família en el club a gaudir de l’esgrima.

El club Esgrima Àgora ofereix oportunitats de provar l’esgrima de manera gratuïta en esdeveniments comunitaris, ofereix beques a estudiants que el notifiquen i organitza classes en el programa «porta un amic a la sala». Per a ajudar a reclutar a nous socis, el club ofereix les seues classes com a activitat extraescolar després del col·legi i campaments d’estiu.

El club també organitza sessions en centres escolars, participa en les jornades de portes obertes al setembre i ofereix fullets amb informació de les classes i campaments d’estiu a les escoles de la zona durant tot l’any.

Han aconseguit reunir un personal excepcional i d’idees afins que treballen en conjunt en este viatge, i formem un equip on el creixement personal a través de la perseverança, la intel·ligència, la dedicació, la responsabilitat i la integritat són la nostra prioritat i juguen un paper fonamental en la formació de totes les seues esportistes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.