11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

El Club Esgrima Àgora es converteix en referent de l’esgrima femení a la Comunitat Valenciana

El Club Esgrima Àgora | Club Esgrima Agora

La localitat de Loriguillo acollia este cap de setmana el Campionat Autonòmic Absolut. El club Esgrima Àgora de València, es convertia en l’únic equip de la Comunitat Valenciana a aconseguir que els seus dos equips d’espasa femení, coparen el podi amb un or i un bronze.

El treball realitzat ha donat els seus fruits

El treball desenvolupat des de la pedrera ha donat els seus fruits, gràcies al compromís i la forta aposta per l’esport femení de la coalició de La Robera Sala D’armis de Benetússer, el Club d’esgrima Marítim i el Club Esgrima Àgora, per la igualtat i la diversitat en l’esport de l’esgrima s’ha aconseguit tornar a donar vida a un campionat que portava temps sense poder realitzar-se aconseguint així un gran triomf per a l’esport femení en la nostra Comunitat.

Resaltar resultats

Destacar també els resultats obtinguts pel Club d’esgrima Àgora en Espasa Masculina on els nostres joves esportistes aconseguien un molt meritori segon lloc, quedant així subcampions autonòmics.

El Club Esgrima Àgora

Qui són

El club esgrima Àgora naix durant l’any 2013, fruit de la inquietud d’un grup de joves esgrimistes valencians practicants d’este esport des de la seua infantesa que tenen com a principal objectiu intentar acostar el nostre esport a tots.

El seu desig ha estat aportar la seus experiència i formació per a poder integrar-se dins dels òrgans de decisió d’un club, amb el principal objectiu de poder ajudar a altres joves esportistes a complir les seues metes esportives, així com, promocionar el nostre esport com a generador de valors i com a manera d’afrontar els reptes que la vida ens planteja.

Missió

El Club obre l’esgrima a totes les edats, tenen les portes obertes per a totes les persones disposades a iniciar-se en el seu esport, fomenten a través de diferents programes Promoure i fomentar la igualtat de gènere en l’esport de l’esgrima com a eina per a visibilitzar la igualtat entre els sexes. Fomentar la presència de les dones en llocs de responsabilitat en les diferents escoles i clubs de la Real Federació Espanyola d’Esgrima, i especialment, en el territori Comunitat Valenciana i potenciar una actitud saludable de col·laboració i treball en equip entre tiradors i tiradores del club. Com a resultat, s’han format fortes amistats i una segona família en el club a gaudir de l’esgrima.

El club Esgrima Àgora ofereix oportunitats de provar l’esgrima de manera gratuïta en esdeveniments comunitaris, ofereix beques a estudiants que el notifiquen i organitza classes en el programa «porta un amic a la sala». Per a ajudar a reclutar a nous socis, el club ofereix les seues classes com a activitat extraescolar després del col·legi i campaments d’estiu.

El club també organitza sessions en centres escolars, participa en les jornades de portes obertes al setembre i ofereix fullets amb informació de les classes i campaments d’estiu a les escoles de la zona durant tot l’any.

Han aconseguit reunir un personal excepcional i d’idees afins que treballen en conjunt en este viatge, i formem un equip on el creixement personal a través de la perseverança, la intel·ligència, la dedicació, la responsabilitat i la integritat són la nostra prioritat i juguen un paper fonamental en la formació de totes les seues esportistes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Huit anys de presó per a un pres per intentar matar a un altre amb un bolígraf modificat

L'Audiència d'Alacant va imposar huit anys de presó a un intern per atacar a un altre amb un bolígraf adaptat que va quedar clavat en el clatell. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització, i és recurrible.

Excap de Meteorologia d’À Punt contradiu a la Generalitat: ‘Es veia que anava a ser un temporal històric’

Victoria Roselló ha assegurat en la comissió del Congrés que dies abans de la DANA del 29 d'octubre ja es coneixia la seua gravetat i que els avisos es van complir. Les seues paraules contradiuen la versió oficial que no va haver-hi informació suficient per a anticipar-se.

Ford Almussafes pararà 8 dies al març i 5 a l’abril per l’ERTO Xarxa

La factoria ha fixat 13 jornades de parada entre març i abril sota l''ERTO Xarxa'. La mesura afecta a tota la plantilla de manera rotativa amb condicions pactades.

Pérez Llorca afirma que els controls per a accedir a VPP estan tenint efecte a Alacant

Pérez Llorca ha assegurat que les renúncies de dos adjudicataris de VPP a Alacant confirmen que els filtres d'accés funcionen i ha defés impulsar el Pla Viu.

Castelló reunix 50 periodistes en una missió per a impulsar el seu sector ceràmic

Més de 50 periodistes de 15 països participen des de hui en una missió de tres dies organitzada per ASCER per a conéixer de primera mà la indústria ceràmica de Castelló.

Empresàries i polítiques a València reclamen la igualtat salarial com a tasca de tota la societat

EVAP i responsables públics han reclamat a València tancar la bretxa salarial del 13,1% amb ocupació de qualitat, corresponsabilitat i mesures que garantisquen igualtat.

Treballadors de Creu Roja inicien aturs d’una hora per a exigir un conveni col·lectiu

Treballadors dels centres de Creu Roja en la Comunitat Valenciana han secundat este dilluns el primer atur d'una hora per a exigir un conveni col·lectiu. La direcció va rebutjar firmar i sotmetre el conflicte a arbitratge després d'una reunió en el Tribunal d'Arbitratge Laboral.

La jutgessa investiga a quina hora Presidència va mobilitzar al xofer de Mazón el 29-O

La instructora ha reclamat els llistats de crides del conductor entre les 19 i les 20 hores per a fixar el moment de la seua mobilització al Cecopi. També ha demanat altres comunicacions per a reconstruir la cronologia de la gestió de la dana.