7.8 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

El Club Esgrima Àgora es converteix en referent de l’esgrima femení a la Comunitat Valenciana

El Club Esgrima Àgora | Club Esgrima Agora

La localitat de Loriguillo acollia este cap de setmana el Campionat Autonòmic Absolut. El club Esgrima Àgora de València, es convertia en l’únic equip de la Comunitat Valenciana a aconseguir que els seus dos equips d’espasa femení, coparen el podi amb un or i un bronze.

El treball realitzat ha donat els seus fruits

El treball desenvolupat des de la pedrera ha donat els seus fruits, gràcies al compromís i la forta aposta per l’esport femení de la coalició de La Robera Sala D’armis de Benetússer, el Club d’esgrima Marítim i el Club Esgrima Àgora, per la igualtat i la diversitat en l’esport de l’esgrima s’ha aconseguit tornar a donar vida a un campionat que portava temps sense poder realitzar-se aconseguint així un gran triomf per a l’esport femení en la nostra Comunitat.

Resaltar resultats

Destacar també els resultats obtinguts pel Club d’esgrima Àgora en Espasa Masculina on els nostres joves esportistes aconseguien un molt meritori segon lloc, quedant així subcampions autonòmics.

El Club Esgrima Àgora

Qui són

El club esgrima Àgora naix durant l’any 2013, fruit de la inquietud d’un grup de joves esgrimistes valencians practicants d’este esport des de la seua infantesa que tenen com a principal objectiu intentar acostar el nostre esport a tots.

El seu desig ha estat aportar la seus experiència i formació per a poder integrar-se dins dels òrgans de decisió d’un club, amb el principal objectiu de poder ajudar a altres joves esportistes a complir les seues metes esportives, així com, promocionar el nostre esport com a generador de valors i com a manera d’afrontar els reptes que la vida ens planteja.

Missió

El Club obre l’esgrima a totes les edats, tenen les portes obertes per a totes les persones disposades a iniciar-se en el seu esport, fomenten a través de diferents programes Promoure i fomentar la igualtat de gènere en l’esport de l’esgrima com a eina per a visibilitzar la igualtat entre els sexes. Fomentar la presència de les dones en llocs de responsabilitat en les diferents escoles i clubs de la Real Federació Espanyola d’Esgrima, i especialment, en el territori Comunitat Valenciana i potenciar una actitud saludable de col·laboració i treball en equip entre tiradors i tiradores del club. Com a resultat, s’han format fortes amistats i una segona família en el club a gaudir de l’esgrima.

El club Esgrima Àgora ofereix oportunitats de provar l’esgrima de manera gratuïta en esdeveniments comunitaris, ofereix beques a estudiants que el notifiquen i organitza classes en el programa «porta un amic a la sala». Per a ajudar a reclutar a nous socis, el club ofereix les seues classes com a activitat extraescolar després del col·legi i campaments d’estiu.

El club també organitza sessions en centres escolars, participa en les jornades de portes obertes al setembre i ofereix fullets amb informació de les classes i campaments d’estiu a les escoles de la zona durant tot l’any.

Han aconseguit reunir un personal excepcional i d’idees afins que treballen en conjunt en este viatge, i formem un equip on el creixement personal a través de la perseverança, la intel·ligència, la dedicació, la responsabilitat i la integritat són la nostra prioritat i juguen un paper fonamental en la formació de totes les seues esportistes.

Últimes notícies

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.

Els reis visitaran el 14 de gener una exposició i un projecte de la UPV a València

Els reis viatjaran a València el dimecres 14 per a inaugurar la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i conéixer el projecte 'Salvem els fotos UPV/Recuperar les memòries'. L'agenda fixa actes a les 12.00 en el Centre del Carmen i a les 16.15 en la Facultat de Belles Arts.

Un equip tècnic treballa per a restablir la calefacció en l’IES 25 d’Abril d’Alfafar

Dos empreses treballen des de primera hora en la reparació de la calefacció de l'IES 25 d'Abril després de les queixes per falta de temperatura i talls elèctrics. La consellera ha visitat el centre i manté equips en alerta davant noves incidències.

Marta García i Eilish McColgan, pels rècords en el 10K de València

L'espanyola i la britànica atacaran este diumenge les plusmarques de 10 km a València, en una edició amb nivell internacional, eixides escalonades i 18.000 dorsals.

La UV impulsa un projecte europeu per a entendre el dolor crònic a través de l’eix intestí-cervell

La Universitat de València lidera el projecte europeu 'PainGutPFC' per a estudiar l'eix intestí-cervell en el dolor crònic, amb estudis en humans des de gener a València. L'objectiu és traduir les troballes en teràpies personalitzades que reduïsquen fàrmacs i la càrrega emocional.

Feijóo afirma que Sánchez va influir per a no declarar l’emergència nacional en la DANA de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Carlos Mazón li va traslladar que Sánchez preferia mantindre la direcció des de València i que per això no es va declarar l'emergència nacional. Ha defés que el Govern central degué assumir la gestió i ha detallat el seu intercanvi de missatges i la seua arribada primerenca al centre d'emergències.