El Club Esgrima Àgora es converteix en referent de l’esgrima femení a la Comunitat Valenciana

El Club Esgrima Àgora | Club Esgrima Agora

La localitat de Loriguillo acollia este cap de setmana el Campionat Autonòmic Absolut. El club Esgrima Àgora de València, es convertia en l’únic equip de la Comunitat Valenciana a aconseguir que els seus dos equips d’espasa femení, coparen el podi amb un or i un bronze.

El treball realitzat ha donat els seus fruits

El treball desenvolupat des de la pedrera ha donat els seus fruits, gràcies al compromís i la forta aposta per l’esport femení de la coalició de La Robera Sala D’armis de Benetússer, el Club d’esgrima Marítim i el Club Esgrima Àgora, per la igualtat i la diversitat en l’esport de l’esgrima s’ha aconseguit tornar a donar vida a un campionat que portava temps sense poder realitzar-se aconseguint així un gran triomf per a l’esport femení en la nostra Comunitat.

Resaltar resultats

Destacar també els resultats obtinguts pel Club d’esgrima Àgora en Espasa Masculina on els nostres joves esportistes aconseguien un molt meritori segon lloc, quedant així subcampions autonòmics.

El Club Esgrima Àgora

Qui són

El club esgrima Àgora naix durant l’any 2013, fruit de la inquietud d’un grup de joves esgrimistes valencians practicants d’este esport des de la seua infantesa que tenen com a principal objectiu intentar acostar el nostre esport a tots.

El seu desig ha estat aportar la seus experiència i formació per a poder integrar-se dins dels òrgans de decisió d’un club, amb el principal objectiu de poder ajudar a altres joves esportistes a complir les seues metes esportives, així com, promocionar el nostre esport com a generador de valors i com a manera d’afrontar els reptes que la vida ens planteja.

Missió

El Club obre l’esgrima a totes les edats, tenen les portes obertes per a totes les persones disposades a iniciar-se en el seu esport, fomenten a través de diferents programes Promoure i fomentar la igualtat de gènere en l’esport de l’esgrima com a eina per a visibilitzar la igualtat entre els sexes. Fomentar la presència de les dones en llocs de responsabilitat en les diferents escoles i clubs de la Real Federació Espanyola d’Esgrima, i especialment, en el territori Comunitat Valenciana i potenciar una actitud saludable de col·laboració i treball en equip entre tiradors i tiradores del club. Com a resultat, s’han format fortes amistats i una segona família en el club a gaudir de l’esgrima.

El club Esgrima Àgora ofereix oportunitats de provar l’esgrima de manera gratuïta en esdeveniments comunitaris, ofereix beques a estudiants que el notifiquen i organitza classes en el programa «porta un amic a la sala». Per a ajudar a reclutar a nous socis, el club ofereix les seues classes com a activitat extraescolar després del col·legi i campaments d’estiu.

El club també organitza sessions en centres escolars, participa en les jornades de portes obertes al setembre i ofereix fullets amb informació de les classes i campaments d’estiu a les escoles de la zona durant tot l’any.

Han aconseguit reunir un personal excepcional i d’idees afins que treballen en conjunt en este viatge, i formem un equip on el creixement personal a través de la perseverança, la intel·ligència, la dedicació, la responsabilitat i la integritat són la nostra prioritat i juguen un paper fonamental en la formació de totes les seues esportistes.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.