12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Les xarxes esclaten contra Sergio García per les seues paraules a un xiquet

Després de guanyar el Masters d'Augusta la passada temporada no està sent la  millor temporada per al natural de Borriol, Sergio García. El castellonenc va deixar en la jornada del diumenge una de les imatges més polèmiques de tota la carrera.

Al The Players Championship, considerat el cinqué trofeu més important, Sergio va signar una de les seues pitjors actuacions amb 76 colps, com el de l'eixida del clot 12.

El <drive> de Sergio va ser enviat al <tee> i un xiquet  va voler donar-li suport a Sergio amb unes paraules d'ànim <Bona bola, Sergio> . La bola, després de passejar-se pels voltants del clot, se'n va anar a l'aigua. García es va girar cap al públic i va perdre els nervis amb el jove aficionat: "Et vols callar d'una puta vegada ja? Va a l'aigua, fotre! Et vols callar d'una vegada ja?".

 

  

 

 

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.