Estabilitzen un home amb un torniquet després de patir un accident domèstic a Torrevella

ALACANT, 9 (EUROPA PRESS)

Agents de la Guàrdia Civil han estabilitzat a Torrevella un home que presentava una ferida greu amb fractura oberta en el braç dret, de la qual emanava abundant sang després d’haver patit un accident domèstic. Per això, li van practicar un torniquet fins a l’arribada dels servicis sanitaris, que ho van traslladar a l’hospital.

Els fets van succeir sobre les 21.30 hores del passat 3 de desembre i fur conseqüència, segons ha informat l’institut armat en un comunicat, d’un accident domèstic. Els agents, després de ser alertats per la ciutadania que esta persona es trobava sagnant en la via pública a l’altura del carrer Torresal, van acudir fins a on es trobava este home per a intentar estabilitzar-ho.

La Guàrdia Civil de Torrevella va rebre múltiples telefonades que avisaven sobre este fet. A la seua arribada, van observar a l’home sense energia, semiinconscient, i amb un “relat incoherent” sobre els fets. Els agents li van realitzar un torniquet per a contenir l’hemorràgia i van aconseguir estabilitzar-ho abans que arribaren els servicis d’emergències.

Una vegada traslladat a l’Hospital Universitari de Torrevella, els agents van continuar amb la investigació. Després d’obtenir manifestacions de diferents ciutadans, es va determinar que les lesions van ser el resultat d’un accident domèstic. L’institut armat ha detallat que el ferit evoluciona favorablement després d’haver sigut intervingut quirúrgicament en el centre hospitalari.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.