Estabilitzen un home amb un torniquet després de patir un accident domèstic a Torrevella

ALACANT, 9 (EUROPA PRESS)

Agents de la Guàrdia Civil han estabilitzat a Torrevella un home que presentava una ferida greu amb fractura oberta en el braç dret, de la qual emanava abundant sang després d’haver patit un accident domèstic. Per això, li van practicar un torniquet fins a l’arribada dels servicis sanitaris, que ho van traslladar a l’hospital.

Els fets van succeir sobre les 21.30 hores del passat 3 de desembre i fur conseqüència, segons ha informat l’institut armat en un comunicat, d’un accident domèstic. Els agents, després de ser alertats per la ciutadania que esta persona es trobava sagnant en la via pública a l’altura del carrer Torresal, van acudir fins a on es trobava este home per a intentar estabilitzar-ho.

La Guàrdia Civil de Torrevella va rebre múltiples telefonades que avisaven sobre este fet. A la seua arribada, van observar a l’home sense energia, semiinconscient, i amb un “relat incoherent” sobre els fets. Els agents li van realitzar un torniquet per a contenir l’hemorràgia i van aconseguir estabilitzar-ho abans que arribaren els servicis d’emergències.

Una vegada traslladat a l’Hospital Universitari de Torrevella, els agents van continuar amb la investigació. Després d’obtenir manifestacions de diferents ciutadans, es va determinar que les lesions van ser el resultat d’un accident domèstic. L’institut armat ha detallat que el ferit evoluciona favorablement després d’haver sigut intervingut quirúrgicament en el centre hospitalari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.