17.4 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Estabilitzen un home amb un torniquet després de patir un accident domèstic a Torrevella

ALACANT, 9 (EUROPA PRESS)

Agents de la Guàrdia Civil han estabilitzat a Torrevella un home que presentava una ferida greu amb fractura oberta en el braç dret, de la qual emanava abundant sang després d’haver patit un accident domèstic. Per això, li van practicar un torniquet fins a l’arribada dels servicis sanitaris, que ho van traslladar a l’hospital.

Els fets van succeir sobre les 21.30 hores del passat 3 de desembre i fur conseqüència, segons ha informat l’institut armat en un comunicat, d’un accident domèstic. Els agents, després de ser alertats per la ciutadania que esta persona es trobava sagnant en la via pública a l’altura del carrer Torresal, van acudir fins a on es trobava este home per a intentar estabilitzar-ho.

La Guàrdia Civil de Torrevella va rebre múltiples telefonades que avisaven sobre este fet. A la seua arribada, van observar a l’home sense energia, semiinconscient, i amb un “relat incoherent” sobre els fets. Els agents li van realitzar un torniquet per a contenir l’hemorràgia i van aconseguir estabilitzar-ho abans que arribaren els servicis d’emergències.

Una vegada traslladat a l’Hospital Universitari de Torrevella, els agents van continuar amb la investigació. Després d’obtenir manifestacions de diferents ciutadans, es va determinar que les lesions van ser el resultat d’un accident domèstic. L’institut armat ha detallat que el ferit evoluciona favorablement després d’haver sigut intervingut quirúrgicament en el centre hospitalari.

Últimes notícies

Una simfonia sobre el Hubble celebra els 25 anys del Museu dels Ciències

Eric Whitacre ha dirigit l'espectacle 'Deep Field: The Impossible Magnitude of Our Universe' amb 50 músics i 80 veus per a commemorar els 25 anys del Museu dels Ciències, que també ha mostrat xifres d'impacte i activitat.

El València posa fi a l’etapa de Miguel Ángel Corona com a director esportiu

El club va anunciar la finalització del contracte de Miguel Ángel Corona, director esportiu des de 2023 i vinculat a l'entitat des de 2020, sense aclarir la fórmula de la seua eixida.

Camarero reivindica la Ciutat dels Arts com a emblema de la transformació valenciana

En el 25 aniversari del Museu dels Ciències, Susana Camarero ha defés que la Ciutat de les Arts i les Ciències és emblema de la transformació valenciana. Ha aportat xifres d'impacte, ocupació i un balanç rècord en 2024.

Catalá celebra 25 anys del Museu dels Ciències i reivindica el seu paper més enllà de la divulgació

Catalá ha celebrat el 25é aniversari del Museu dels Ciències i ha destacat el seu impacte arquitectònic, turístic i educatiu a la ciutat.

Més de 30.000 persones omplin de disfresses Benidorm en la Fancy Dress

La Fancy Dress Party ha congregat a més de 30.000 persones, en la seua majoria britàniques, amb un ampli dispositiu de seguretat i una forta implicació de l'oci local.

Afectats per la DANA reclamen al Consell participar en la comissió de Les Corts i unificar alertes

Les associacions d'afectats per la DANA han mantingut la seua primera reunió amb el vicepresident Vicente Martínez Mus i han reclamat participar en la comissió d'investigació de Les Corts. També han demanat unificar alertes, reforçar la salut mental i accelerar obres, mentres el Consell ha oferit coordinació i noves reunions.

Octubre va ser un 93% més humit i 1,4 graus més càlid de l’habitual en la Comunitat Valenciana

Octubre va combinar un episodi càlid tardà amb un llarg temporal de pluges, deixant un 93% més de precipitació i 1,4 graus més de temperatura mitjana. Setembre també va ser més humit i càlid que la mitjana.

El Vila-real farà la pretemporada al Brasil i disputarà la Vitória CUP al juliol de 2026

El Vila-real ha confirmat que realitzarà la seua pretemporada al Brasil i que jugarà la Vitória CUP amb tres amistosos al juliol de 2026. L'acord inclou als organitzadors del torneig com a patrocinador oficial del club a Llatinoamèrica.