10.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Estabilitzen un home amb un torniquet després de patir un accident domèstic a Torrevella

ALACANT, 9 (EUROPA PRESS)

Agents de la Guàrdia Civil han estabilitzat a Torrevella un home que presentava una ferida greu amb fractura oberta en el braç dret, de la qual emanava abundant sang després d’haver patit un accident domèstic. Per això, li van practicar un torniquet fins a l’arribada dels servicis sanitaris, que ho van traslladar a l’hospital.

Els fets van succeir sobre les 21.30 hores del passat 3 de desembre i fur conseqüència, segons ha informat l’institut armat en un comunicat, d’un accident domèstic. Els agents, després de ser alertats per la ciutadania que esta persona es trobava sagnant en la via pública a l’altura del carrer Torresal, van acudir fins a on es trobava este home per a intentar estabilitzar-ho.

La Guàrdia Civil de Torrevella va rebre múltiples telefonades que avisaven sobre este fet. A la seua arribada, van observar a l’home sense energia, semiinconscient, i amb un “relat incoherent” sobre els fets. Els agents li van realitzar un torniquet per a contenir l’hemorràgia i van aconseguir estabilitzar-ho abans que arribaren els servicis d’emergències.

Una vegada traslladat a l’Hospital Universitari de Torrevella, els agents van continuar amb la investigació. Després d’obtenir manifestacions de diferents ciutadans, es va determinar que les lesions van ser el resultat d’un accident domèstic. L’institut armat ha detallat que el ferit evoluciona favorablement després d’haver sigut intervingut quirúrgicament en el centre hospitalari.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.