13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Estabilitzen un home amb un torniquet després de patir un accident domèstic a Torrevella

ALACANT, 9 (EUROPA PRESS)

Agents de la Guàrdia Civil han estabilitzat a Torrevella un home que presentava una ferida greu amb fractura oberta en el braç dret, de la qual emanava abundant sang després d’haver patit un accident domèstic. Per això, li van practicar un torniquet fins a l’arribada dels servicis sanitaris, que ho van traslladar a l’hospital.

Els fets van succeir sobre les 21.30 hores del passat 3 de desembre i fur conseqüència, segons ha informat l’institut armat en un comunicat, d’un accident domèstic. Els agents, després de ser alertats per la ciutadania que esta persona es trobava sagnant en la via pública a l’altura del carrer Torresal, van acudir fins a on es trobava este home per a intentar estabilitzar-ho.

La Guàrdia Civil de Torrevella va rebre múltiples telefonades que avisaven sobre este fet. A la seua arribada, van observar a l’home sense energia, semiinconscient, i amb un “relat incoherent” sobre els fets. Els agents li van realitzar un torniquet per a contenir l’hemorràgia i van aconseguir estabilitzar-ho abans que arribaren els servicis d’emergències.

Una vegada traslladat a l’Hospital Universitari de Torrevella, els agents van continuar amb la investigació. Després d’obtenir manifestacions de diferents ciutadans, es va determinar que les lesions van ser el resultat d’un accident domèstic. L’institut armat ha detallat que el ferit evoluciona favorablement després d’haver sigut intervingut quirúrgicament en el centre hospitalari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.

Danjuma i Thierry seguixen sense entrenar-se i són dubte per al derbi davant el Llevant

L'extrem neerlandés i el lateral portugués van treballar al marge per tercer i segon dia, respectivament, i la seua presència en el Ciutat de València va quedar en l'aire.

València suspén l’Any Nou Xinés i tanca parcs per l’avís taronja de vent

València ha suspés la celebració de l'Any Nou Xinés i ha tancat parcs i jardins per l'avís taronja de vent. L'Ajuntament reforça servicis i suspén activitats a l'aire lliure mentres dure la previsió.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi

Xàbia ha homenatjat les dos víctimes de l'incendi amb un minut de silenci i ha decretat dol oficial. L'edifici es manté estable i els veïns tornaran de manera gradual mentres s'investiga la causa.