Els Estats Units reobri les seues fronteres a partir del 8 de novembre

 

Els Estats Units ha anunciat que reobrirà les seues fronteres terrestres i aèries als passatgers que compten amb la pauta completa anticovid a partir del pròxim 8 de novembre.

 

Autorització per als immunitzats

 

“La nova política de viatge que exigeix vacunació per als viatgers estrangers als EUA començarà el 8 de novembre. Este anunci i la data s’apliquen tant als viatges internacionals aeris com els terrestres”, ha explicat Kevin Muñoz, portaveu de la Casa Blanca.

Va ser a principis de gener del passat 2020 quan l’ara expresident Donald Trump va imposar  estes  restriccions amb l’objectiu d’evitar la propagació del virus.

L’arribada de l’actual mandatari, Joe Biden, no va canviar la situació, ja que esta mesura s’ha mantingut des de llavors.

No obstant això, ara, d’acord amb la recomanació dels Centres per al Control i la Prevenció de Malalties (CDC), podran ingressar al país els qui hagen rebut la burxada amb les següents vacunes: Moderna, Pfizer, Janssen, Astrazeneca, Sinopharm i Sinovac.

Queden exclosos de la llista, almenys de moment, els inoculats amb el fàrmac rus Sputnik V. La raó de l’agència sanitària americana resideix en què esta vacuna es troba entre les que encara no han sigut aprovades ni per l’Organització Mundial de la Salut (OMS), ni per la Unió Europea, ni pel propi país.

 

Vacunació obligatòria

 

Els Estats Units es va convertir un dels països de referència al començament de la campanya de vacunació.

Però la reticència de gran part de la població, majoritàriament les franges d’edat més joves, a rebre la injecció anticovid, unit a la propagació de la variant Delta, va provocar un alentiment en el percentatge de vacunats.

Per això, a la fi d’agost l’Administració Biden va anunciar que la vacunació seria obligatòria per als empleats públics i els treballadors de les grans companyies. Una mesura, que a més incloïa sancions en cas de no complir-se.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.