Obert el termini de sol·licitud de la subvenció per al suport als artistes fallers i carrossers

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, obri el termini de sol·licitud de la subvenció municipal per al suport a artistes fallers i carrossers 2020 des del dia 23 de juliol. La convocatòria, que ha sigut publicada en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOP), es podrà sol·licitar fins al pròxim 11 d’agost.

 

Esta subvenció, que va dirigida a aquells artistes fallers i carrossers que fan la seua activitat a la ciutat de València, té com a objectiu preservar i fomentar la continuïtat dels oficis tradicionals en la base de les festes de la ciutat de València.

 

«Amb esta subvenció volem donar suport al sector empresarial format pel conjunt d’artistes fallers, al sector format per carrossers, subvencionant part de les despeses corrents de les seues activitats», ha destacat la responsable de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, Pilar Bernabé, durant la seua visita a la ciutat de l’Artista Faller.

 

Minimitzar l’impacte de la crisi

Tal com ha recordat la regidora, «es destinaran 200.000 euros a esta subvenció», amb els que «se subvencionarà el 100% del total de les despeses subvencionables, podent rebre cada artista faller o carrosser, com a màxim 8.000 euros».

 

«Després de la cancel·lació de les Falles 2020 i els altres actes festius, des de l’Ajuntament de València considerem necessari posar en marxa esta línia d’ajudes per a minimitzar l’impacte de la crisi econòmica en el col·lectiu d’artistes fallers i carrossers, amb la intenció que puguen mantindre la seua activitat econòmica», ha conclòs Bernabé.

Últimes notícies

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.

Lladró presenta una exclusiva figura de ‘Spider-Man’ en edició limitada mundial

Lladró ha llançat una figura de 'Spider-Man' en alta porcellana, una edició limitada a 500 unitats per a col·leccionistes i fans de Marvel.

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.