Obert el termini de sol·licitud de la subvenció per al suport als artistes fallers i carrossers

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, obri el termini de sol·licitud de la subvenció municipal per al suport a artistes fallers i carrossers 2020 des del dia 23 de juliol. La convocatòria, que ha sigut publicada en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOP), es podrà sol·licitar fins al pròxim 11 d’agost.

 

Esta subvenció, que va dirigida a aquells artistes fallers i carrossers que fan la seua activitat a la ciutat de València, té com a objectiu preservar i fomentar la continuïtat dels oficis tradicionals en la base de les festes de la ciutat de València.

 

«Amb esta subvenció volem donar suport al sector empresarial format pel conjunt d’artistes fallers, al sector format per carrossers, subvencionant part de les despeses corrents de les seues activitats», ha destacat la responsable de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, Pilar Bernabé, durant la seua visita a la ciutat de l’Artista Faller.

 

Minimitzar l’impacte de la crisi

Tal com ha recordat la regidora, «es destinaran 200.000 euros a esta subvenció», amb els que «se subvencionarà el 100% del total de les despeses subvencionables, podent rebre cada artista faller o carrosser, com a màxim 8.000 euros».

 

«Després de la cancel·lació de les Falles 2020 i els altres actes festius, des de l’Ajuntament de València considerem necessari posar en marxa esta línia d’ajudes per a minimitzar l’impacte de la crisi econòmica en el col·lectiu d’artistes fallers i carrossers, amb la intenció que puguen mantindre la seua activitat econòmica», ha conclòs Bernabé.

Últimes notícies

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.

La Generalitat denuncia una retallada de més del 70 % en els fons per a menors migrants

La Generalitat ha criticat que el Govern central haja reduït més d un 70 % la finançació per a l atenció de menors migrants no acompanyats, mentre manté els trasllats entre comunitats autònomes. La consellera Elena Albalat alerta que el sistema valencià de protecció està col·lapsat i reclama un finançament estable i suficient.

Alerten a València de tetraplegies greus per cabussades imprudents en piscines i platges

Especialistes del servei de Raquis i Lesió Medul·lar de La Fe alerten que les cabussades de cap en aigua poc profunda poden provocar tetraplegia o fins i tot la mort, sobretot en contextos d’oci estival amb alcohol i salts des d’alçària.