15.2 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Obert el termini de sol·licitud de la subvenció per al suport als artistes fallers i carrossers

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, obri el termini de sol·licitud de la subvenció municipal per al suport a artistes fallers i carrossers 2020 des del dia 23 de juliol. La convocatòria, que ha sigut publicada en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOP), es podrà sol·licitar fins al pròxim 11 d’agost.

 

Esta subvenció, que va dirigida a aquells artistes fallers i carrossers que fan la seua activitat a la ciutat de València, té com a objectiu preservar i fomentar la continuïtat dels oficis tradicionals en la base de les festes de la ciutat de València.

 

«Amb esta subvenció volem donar suport al sector empresarial format pel conjunt d’artistes fallers, al sector format per carrossers, subvencionant part de les despeses corrents de les seues activitats», ha destacat la responsable de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, Pilar Bernabé, durant la seua visita a la ciutat de l’Artista Faller.

 

Minimitzar l’impacte de la crisi

Tal com ha recordat la regidora, «es destinaran 200.000 euros a esta subvenció», amb els que «se subvencionarà el 100% del total de les despeses subvencionables, podent rebre cada artista faller o carrosser, com a màxim 8.000 euros».

 

«Després de la cancel·lació de les Falles 2020 i els altres actes festius, des de l’Ajuntament de València considerem necessari posar en marxa esta línia d’ajudes per a minimitzar l’impacte de la crisi econòmica en el col·lectiu d’artistes fallers i carrossers, amb la intenció que puguen mantindre la seua activitat econòmica», ha conclòs Bernabé.

Últimes notícies

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.