Obert el termini de sol·licitud de la subvenció per al suport als artistes fallers i carrossers

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, obri el termini de sol·licitud de la subvenció municipal per al suport a artistes fallers i carrossers 2020 des del dia 23 de juliol. La convocatòria, que ha sigut publicada en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOP), es podrà sol·licitar fins al pròxim 11 d’agost.

 

Esta subvenció, que va dirigida a aquells artistes fallers i carrossers que fan la seua activitat a la ciutat de València, té com a objectiu preservar i fomentar la continuïtat dels oficis tradicionals en la base de les festes de la ciutat de València.

 

«Amb esta subvenció volem donar suport al sector empresarial format pel conjunt d’artistes fallers, al sector format per carrossers, subvencionant part de les despeses corrents de les seues activitats», ha destacat la responsable de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, Pilar Bernabé, durant la seua visita a la ciutat de l’Artista Faller.

 

Minimitzar l’impacte de la crisi

Tal com ha recordat la regidora, «es destinaran 200.000 euros a esta subvenció», amb els que «se subvencionarà el 100% del total de les despeses subvencionables, podent rebre cada artista faller o carrosser, com a màxim 8.000 euros».

 

«Després de la cancel·lació de les Falles 2020 i els altres actes festius, des de l’Ajuntament de València considerem necessari posar en marxa esta línia d’ajudes per a minimitzar l’impacte de la crisi econòmica en el col·lectiu d’artistes fallers i carrossers, amb la intenció que puguen mantindre la seua activitat econòmica», ha conclòs Bernabé.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat repartirà fruites, llet i hortalisses en 904 escoles per a reforçar hàbits saludables

El programa aconseguirà a 192.985 escolars de 904 centres i integra el repartiment gratuït amb accions pedagògiques per a conéixer l'origen dels aliments. Finançat per la UE via FEAGA i gestionat per l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària, creix en cobertura i preveu 1,49 milions per a 2025-2026.

Radiografien amb tècniques veterinàries el cavall de cartó de les festes d’Alcoi per a la seua rèplica

L'icònic cavall de cartó de l'Aparició ha sigut radiografiat per a conéixer la seua estructura interna i preparar una rèplica exacta. La iniciativa busca preservar l'original i respectar les tècniques tradicionals.

Futurmoda 2026 posa el focus en la innovació de maquinària per a calçat i marroquineria

La 55a edició se celebra el 4 i 5 de març en IFA-Fira Alacant amb la major oferta d'equips per al sector. Hi haurà un fòrum sobre ecodisseny i passaport digital.

Un detingut i tres investigats després de trobar 332 plantes de marihuana a Orihuela

La Guàrdia Civil ha desarticulat en Torremendo una plantació 'indoor' amb 332 plantes llestes per a la seua recol·lecció. Un home va ser detingut i altres tres van quedar investigats.

Alfafar reforça la seua preparació davant riscos i inundacions amb obres i un parc inundable

Alfafar avança en una estratègia global per a reduir riscos després de la DANA de 2024. Obres en el clavegueram, SUDS i un gran parc inundable formen el nucli del pla.

Rècord de participació en el Premi Azorín 2026: 735 novel·les a concurs

El certamen bat la seua marca amb 735 originals i consolida la seua projecció internacional. El lliurament serà el dijous 5 de març a la Sala Simfònica del ADDA.

Ingressa a la presó per confinar a persones vulnerables i quedar-se amb els seus béns

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Torrent i ha ingressat a la presó per confinar a persones vulnerables, sotmetre-les amb amenaces i apropiar-se dels seus béns. La investigació ha destapat estafes amb cotxes i 126 línies telefòniques i la troballa de cocaïna en el seu domicili.

Infermeria demana més seguretat en centres de salut després de l’assassinat masclista de Benicàssim

El Col·legi d'Infermers i Infermeres de Castelló ha reclamat vigilància i controls en hospitals i centres de salut després de l'assassinat masclista de Benicàssim. L'entitat també ha demanat actualitzar el marc legal i aclarir la seguretat jurídica en la indicació de medicaments.