15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Obert el termini de sol·licitud de la subvenció per al suport als artistes fallers i carrossers

 

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, obri el termini de sol·licitud de la subvenció municipal per al suport a artistes fallers i carrossers 2020 des del dia 23 de juliol. La convocatòria, que ha sigut publicada en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOP), es podrà sol·licitar fins al pròxim 11 d’agost.

 

Esta subvenció, que va dirigida a aquells artistes fallers i carrossers que fan la seua activitat a la ciutat de València, té com a objectiu preservar i fomentar la continuïtat dels oficis tradicionals en la base de les festes de la ciutat de València.

 

«Amb esta subvenció volem donar suport al sector empresarial format pel conjunt d’artistes fallers, al sector format per carrossers, subvencionant part de les despeses corrents de les seues activitats», ha destacat la responsable de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, Pilar Bernabé, durant la seua visita a la ciutat de l’Artista Faller.

 

Minimitzar l’impacte de la crisi

Tal com ha recordat la regidora, «es destinaran 200.000 euros a esta subvenció», amb els que «se subvencionarà el 100% del total de les despeses subvencionables, podent rebre cada artista faller o carrosser, com a màxim 8.000 euros».

 

«Després de la cancel·lació de les Falles 2020 i els altres actes festius, des de l’Ajuntament de València considerem necessari posar en marxa esta línia d’ajudes per a minimitzar l’impacte de la crisi econòmica en el col·lectiu d’artistes fallers i carrossers, amb la intenció que puguen mantindre la seua activitat econòmica», ha conclòs Bernabé.

Últimes notícies

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.

EMT València adjudica 58 cabines de vàter per a conductors amb una inversió de 1,56 milions

L'EMT de València ha adjudicat el subministrament de 58 cabines de vàter d'obra i fixes per a la seua plantilla, per 1,56 milions sense IVA. El pla combina noves instal·lacions i renovacions amb un calendari escalonat i reforç de personal mitjançant borses d'ocupació.

El temporal Harry colpeja platges de València i obliga a reforços i tancaments preventius

Aemet ha activat l'avís taronja per onatge en tota la Comunitat i els ajuntaments costaners de València han reforçat defenses i tancat accessos per a evitar riscos.

El Xúquer suma 11 hm³ i el Segura 1 hm³ en una setmana de repunt d’embassaments

Les reserves del Xúquer han augmentat en 11 hm³ i se situen en el 52,7%; les del Segura sumen 1 hm³ i aconseguixen el 26,7%. La reserva nacional puja al 57,2% amb 32.056 hm³.

PP i Vox s’obrin al fet que les víctimes de la dana declaren en la comissió de Les Corts

PP i Vox han expressat la seua disposició al fet que les associacions de víctimes de la dana compareguen en la comissió d'investigació de Les Corts. Compromís i PSPV han criticat que encara no hi haja data per a reprendre-la.

Desconvoquen la vaga de pescadors valencians després del pacte per a flexibilitzar el control

El sector valencià ha alçat els aturs després d'acordar amb el Govern flexibilitzar l'aplicació del reglament de control de la pesca. Les confraries vigilaran el compliment del pacte.