14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Family Cash, el supermercat valencià que en els seus tres anys de vida ha recorregut tot un camí exitós

Fer-li front a cadenes de supermercats gegants com Mercadona o Consum no és un repte fàcil. Estos dos supermercats valencians tenen un públic fidel que amb el pas dels anys ha anat creixent i una imatge de marca amb molta credibilitat. Però si d'alguna cosa té idea José Canet és de no rendir-se mai i sobretot de dirigir i crear supermercats. El qui fora un dels líders d'expansió de les Tendes Vidal i posteriorment també impulsor de Kuups Design Internacional, qui ara és la societat que s'ha quedat gran part d'estes tendes, l'any 2013 va decidir trencar amb este projecte i apostar per la creació de la seua pròpia empresa: Family Cash. Tres anys després del seu naixement ja ha assaborit l'èxit i poc ha d'envejar als seus principals competidors. Es diu prompte però compta ja amb cinc tendes pròpies a Xàtiva, Torrent, Ontinyent, Alqueria de la Comtessa i Museros; i la seua facturació creix al 200% .

Últimes notícies

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.

El Vila-real s’acomiada de la Champions en La Ceràmica davant un Ajax encara amb vida

Vila-real, ja eliminat després de no guanyar en sis jornades, rep a un Ajax que encara conserva opcions d'avançar. Els grocs busquen orgull i premi econòmic.

Detingut a València un pare per maltractament després de sacsar al seu bebé des d’un balcó

La Policia Local de València ha detingut a un home que va sacsar al seu bebé de pocs mesos i el va apuntar diverses vegades per un balcó a la Torre. Després de negociar, el menor va ser entregat a la seua mare i el sospitós va quedar arrestat per presumptes maltractaments.

Djokovic despatxa a Pedro Martínez i se cita amb Maestrelli en segona ronda

Djokovic va guanyar en tres sets a Pedro Martínez i es va ficar en segona ronda de l'Obert d'Austràlia. Va gestionar el desgast malgrat els dubtes físics i jugarà amb Maestrelli.

El València Basket pretén aprofitar la baixada del París per a tornar a guanyar

El València Basket, després de dos derrotes seguides, rep al Paris Basketball amb la vista posada a tallar la seua mala ratxa. El dol arriba amb el rècord de Pedro Martínez en la banqueta.

El València, amb defensa i porteria en quadre davant l’Espanyol

El València rep a l'Espanyol amb només un central sa i un lateral per banda, i amb un únic portera del primer equip. Lesions, sancions i l'expulsió de Rivero condicionen la convocatòria.

El València Basket, virtual cap de sèrie en la Copa del Rei

L'equip té en la pràctica assegurat ser cap de sèrie en el sorteig de febrer en el Roig Arena. Només ho perdria amb una derrota en Gran Canària i una bolcada inflada del average.

El dofí mular trobat a Nules registra la major supervivència amb amputacions severes

Un estudi de la Universitat de València documenta el cas de major duració d'un cetaci en llibertat amb amputacions greus: un dofí mular trobat a Nules. Va sobreviure més de dos anys sense aleta cabal i amb una pectoral danyada; va adaptar el seu nade i la seua alimentació, però va morir després d'una nova interacció pesquera.