Family Cash, el supermercat valencià que en els seus tres anys de vida ha recorregut tot un camí exitós

Fer-li front a cadenes de supermercats gegants com Mercadona o Consum no és un repte fàcil. Estos dos supermercats valencians tenen un públic fidel que amb el pas dels anys ha anat creixent i una imatge de marca amb molta credibilitat. Però si d'alguna cosa té idea José Canet és de no rendir-se mai i sobretot de dirigir i crear supermercats. El qui fora un dels líders d'expansió de les Tendes Vidal i posteriorment també impulsor de Kuups Design Internacional, qui ara és la societat que s'ha quedat gran part d'estes tendes, l'any 2013 va decidir trencar amb este projecte i apostar per la creació de la seua pròpia empresa: Family Cash. Tres anys després del seu naixement ja ha assaborit l'èxit i poc ha d'envejar als seus principals competidors. Es diu prompte però compta ja amb cinc tendes pròpies a Xàtiva, Torrent, Ontinyent, Alqueria de la Comtessa i Museros; i la seua facturació creix al 200% .

Anuncios

Últimes notícies

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.

Abril de 2026 va ser molt càlid i extremadament sec en la Comunitat Valenciana

Abril de 2026 va registrar en la Comunitat Valenciana una temperatura mitjana de 15,5 graus, 2,1 per damunt de l'habitual, i una pluja un 58% inferior a la mitjana climàtica.