Anuncios

Family Cash, el supermercat valencià que en els seus tres anys de vida ha recorregut tot un camí exitós

Fer-li front a cadenes de supermercats gegants com Mercadona o Consum no és un repte fàcil. Estos dos supermercats valencians tenen un públic fidel que amb el pas dels anys ha anat creixent i una imatge de marca amb molta credibilitat. Però si d'alguna cosa té idea José Canet és de no rendir-se mai i sobretot de dirigir i crear supermercats. El qui fora un dels líders d'expansió de les Tendes Vidal i posteriorment també impulsor de Kuups Design Internacional, qui ara és la societat que s'ha quedat gran part d'estes tendes, l'any 2013 va decidir trencar amb este projecte i apostar per la creació de la seua pròpia empresa: Family Cash. Tres anys després del seu naixement ja ha assaborit l'èxit i poc ha d'envejar als seus principals competidors. Es diu prompte però compta ja amb cinc tendes pròpies a Xàtiva, Torrent, Ontinyent, Alqueria de la Comtessa i Museros; i la seua facturació creix al 200% .

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.