Ayora celebra ‘El Primer Corte de la Miel’ del 8 al 12 d’octubre

El Primer Tall de la Mel - d'Ayora

El Primer Tall de la Mel – d’Ayora |

 

‘El Primer Corte de la Miel’, torna a Ayora de forma presencial després de la pandèmia. L’esdeveniment començarà demà amb la seua inauguració, que serà a les 19.00 hores, i a la que asssitiran el Sr. Francisco Molina Agulló, Director Territorial de Presidència i D. Carlos Fernández Bielsa, Vicepresident de la Diputació de València. Ayora celebra del 8 al 12 d’octubre la seua XX edició de ‘El Primer Corte de la Miel’.

En esta edició s’amplia el recinte firal, per poder oferir més aforament als assistents i evitar les aglomeracions. També es té en compte la normativa Covid vigent, per a això es comptarà amb equips de neteja i vigilància per garantir la seguretat de l’esdeveniment i de tots els seus participants.

Esta fira plenament consolidada com a fira apícola, gastronòmica, turística i cultural, on tothom té l’oportunitat de conéixer millor el món de la mel de mà dels apicultors de la zona, està declarada com a Festa d’Interés Turístic Autonòmic per la Generalitat Valenciana.

 

El Primer Tall de la Mel - d'Ayora

El Primer Tall de la Mel – d’Ayora |

Ayora compta amb una arrelada tradició apícola i és una de les localitats que més mel produeix i exporta de la Comunitat Valenciana, situant-se també de les primeres productores a nivell nacional.

Un dels majors atractius de la fira és la gran urna de vidre on es realitzen les demostracions de tall de mel en directe, descobrint com és un rusc per dins i coneixent com treballen els apicultors.

En esta fira, a més de conéixer el món de l’apicultura, podran degustar-se productes típics de la comarca, tastar els plats més representatius de la gastronomia local, es realitzaran visites guiades al patrimoni cultural local, hi haurà espectacles per als més petits, concerts, exposicions, zona comercial, zona artesanal, etc.

Sens dubte és l’esdeveniment que més agrada als turistes que visiten Ayora, per l’organització, preparació i decoració del recinte firal, el qual s’estén per tot el municipi.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.