Ford aplicarà l’ERTO de força major a Almussafes fins al 30 de novembre màxim i complementarà salaris al 100%

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

La direcció de Ford i UGT han acordat hui presentar a l’administració un Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) per a la fàbrica d’Almussafes, la sol·licitud de la qual ja va avançar el sindicat, i que tindrà efectes retroactius des del passat 29 d’octubre –el dia de la DANA– i durarà com a màxim fins al 30 de novembre.

Així ho ha explicat l’organització sindical majoritària després de mantindre una reunió amb la direcció, que “s’ha compromés a complementar tots els conceptes salarials al 100% mentre este ERTO estiga en vigor”, segons un comunicat d’UGT.

En qualsevol moment podrà desactivar-se l’ERTO per causa de força major abans del 30 de novembre i, quan açò succeïsca, la fàbrica tornarà a l’ERTO que ja havia pactat fins al 31 de desembre d’enguany. Cal recordar que en este expedient els treballadors reben un 85% del seu salari real.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.