Ford aplicarà l’ERTO de força major a Almussafes fins al 30 de novembre màxim i complementarà salaris al 100%

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

La direcció de Ford i UGT han acordat hui presentar a l’administració un Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) per a la fàbrica d’Almussafes, la sol·licitud de la qual ja va avançar el sindicat, i que tindrà efectes retroactius des del passat 29 d’octubre –el dia de la DANA– i durarà com a màxim fins al 30 de novembre.

Així ho ha explicat l’organització sindical majoritària després de mantindre una reunió amb la direcció, que “s’ha compromés a complementar tots els conceptes salarials al 100% mentre este ERTO estiga en vigor”, segons un comunicat d’UGT.

En qualsevol moment podrà desactivar-se l’ERTO per causa de força major abans del 30 de novembre i, quan açò succeïsca, la fàbrica tornarà a l’ERTO que ja havia pactat fins al 31 de desembre d’enguany. Cal recordar que en este expedient els treballadors reben un 85% del seu salari real.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.

Garamendi reclama que l’1 de maig siga un dia de descans i record als autònoms

Antonio Garamendi demana que l'1 de maig es visca com una jornada de descans i celebració del treball, amb un reconeixement especial als autònoms, als qui veu com els que més patixen.

La nova selectivitat de 2026 consolida un model més pràctic i homogeni a Espanya

La selectivitat de 2026 manté canvis graduals cap a un model mes practique i homogeneo en quasi totes les comunitats autonomas, amb mes pes competencial i ajustos en correccion i calendari.

Pedro Martínez rebaixa el favoritisme del València Basket davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

Pedro Martínez advertix que el València Basket no és favorit davant el Panathinaikos malgrat el factor pista i vincula eixa etiqueta al pressupost i l'experiència del rival grec.

València Basket i Panathinaikos inicien en el Roig Arena el seu pols per la Final a Quatre

València Basket i Panathinaikos arranquen en el Roig Arena una sèrie de quarts de final de l'Eurolliga al millor de cinc, amb avantatge de pista per al conjunt taronja després de la seua brillant fase regular.