11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Ford aplicarà l’ERTO de força major a Almussafes fins al 30 de novembre màxim i complementarà salaris al 100%

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

La direcció de Ford i UGT han acordat hui presentar a l’administració un Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) per a la fàbrica d’Almussafes, la sol·licitud de la qual ja va avançar el sindicat, i que tindrà efectes retroactius des del passat 29 d’octubre –el dia de la DANA– i durarà com a màxim fins al 30 de novembre.

Així ho ha explicat l’organització sindical majoritària després de mantindre una reunió amb la direcció, que “s’ha compromés a complementar tots els conceptes salarials al 100% mentre este ERTO estiga en vigor”, segons un comunicat d’UGT.

En qualsevol moment podrà desactivar-se l’ERTO per causa de força major abans del 30 de novembre i, quan açò succeïsca, la fàbrica tornarà a l’ERTO que ja havia pactat fins al 31 de desembre d’enguany. Cal recordar que en este expedient els treballadors reben un 85% del seu salari real.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.