La borrasca Fabien tomba arbres, murs i mobiliari urbà en València

Arbre

Arbre caigut en Vilamarxant | Twitter

Els estralls de la borrasca Fabien estan causant problemes en el territori valencià, a causa de les fortes ratxes de vent que s’estan donant en alguns municipis. 

 

Un d’ells, ha sigut la caiguda d’un arbre en la ciutat de València, sobre un vehicle que estava estacionat en la via pública. En concret, l’incident ha tingut lloc en el carrer Horticultor Bosch, prop del barri de Benicalap. A pesar dels danys materials, no hi ha hagut que lamentar cap ferit, i els efectius de bombers s’estan encarregant de retirar l’arbre. 

 

No ha sigut l’únic incident, ja que efectius de bombers dels parcs de Burjassot i de Paterna s’han hagut de traslladar fins al carrer séquia de Moncada en Burjassot, en l’Horta de València, on un mur ha estat a punt de caure en el carrer. La paret, que compta amb un clos superior i una planta enfiladissa, ha hagut de ser apuntalat pels efectius, i bolcar cap a fora de la via pública per a evitar danys majors. 

 

També en Vilamarxant, en la comarca de Camp de Túria, un arbre s’ha desplomat en un parc infantil, recaient damunt el tancat de protecció, que s’ha trencat, motiu que ha impedit més danys en el carrer. Tampoc hi ha hagut que lamentar cap ferit. 

 

 

Ja ahir, a última hora, els bombers van haver d’actuar per la nit d’urgència, en el municipi de Cullera, en la Ribera Baixa (València), davant el risc imminent de caiguda d’una planxa metàl·lica que es trobava a diferents metres d’altura. L’incident es va produir en el polideportiu municipal, que en eixos moments es trobava ple d’usuaris que estaven realitzant activitats deportives en la instal·lació. 

També pots llegir…

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.