20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Un veí de Quart de Poblet guanya 625.415 euros en el sorteig de la Primitiva

Un encertant de Quart de Poblet s’ha emportat el primer premi de la Primitiva en el sorteig d’aquest dissabte. L’encertant de la primera categoria (6 encerts) ha guanyat un premi de 625.415 euros i ha sigut validat en el Despatx
Receptor Núm. 80.810 de Quart de Poblet (València).

La combinació guanyadora del sorteig de la Primitiva, ha estat formada pels números 44, 25, 17, 13, 8 i 46. El número complementari és el 3 i el reintegrament el 9.

A més de segona categoria (5 encerts + Complementari) existeixen set bitllets encertants amb un premi de 26.803,53 euros.

No existeixen bitllets encertants de Categoria Especial (6 encerts + Reintegrament) ni de primera categoria (6 encerts), per la qual cosa amb el pot generat que es posarà en joc en el pròxim sorteig. L’encertant de Primera Categoria amb Categoria Especial podria guanyar 12.800.000 euros.

En el sorteig del JOKER, el bitllet encertant de primera categoria té un premi d’1.000.000,00 d’euros amb el número 7030161. La recaptació del sorteig d’aquest dissabte de la Primitiva ascendeix a 10.734.433 milions d’euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant investigarà de manera interna el botellazo a Cömert

El club anuncia una revisió interna dels incidents després del derbi davant el València, inclòs el botellazo a Eray Cömert, i reforça el seu missatge de respecte.

La jutgessa de la DANA demana a Telegram i WhatsApp els missatges de Conca del 29-O

La magistrada demana per via internacional a Telegram i a WhatsApp els missatges de José Manuel Cuenca del 29-O. La mesura seguix a un informe de la Guàrdia Civil sobre les dificultats per a recuperar-los.

Bernabé espera que Pérez Llorca anuncie el cessament de Barcala este dimecres

La delegada del Govern reclama al president que demane la dimissió de Luis Barcala i l'a part de tots els seus càrrecs orgànics en la primera sessió de control. Emmarca la seua exigència en la polèmica per l'adjudicació de vivenda pública i critica el model del PP.

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.