Un veí de Quart de Poblet guanya 625.415 euros en el sorteig de la Primitiva

Un encertant de Quart de Poblet s’ha emportat el primer premi de la Primitiva en el sorteig d’aquest dissabte. L’encertant de la primera categoria (6 encerts) ha guanyat un premi de 625.415 euros i ha sigut validat en el Despatx
Receptor Núm. 80.810 de Quart de Poblet (València).

La combinació guanyadora del sorteig de la Primitiva, ha estat formada pels números 44, 25, 17, 13, 8 i 46. El número complementari és el 3 i el reintegrament el 9.

A més de segona categoria (5 encerts + Complementari) existeixen set bitllets encertants amb un premi de 26.803,53 euros.

No existeixen bitllets encertants de Categoria Especial (6 encerts + Reintegrament) ni de primera categoria (6 encerts), per la qual cosa amb el pot generat que es posarà en joc en el pròxim sorteig. L’encertant de Primera Categoria amb Categoria Especial podria guanyar 12.800.000 euros.

En el sorteig del JOKER, el bitllet encertant de primera categoria té un premi d’1.000.000,00 d’euros amb el número 7030161. La recaptació del sorteig d’aquest dissabte de la Primitiva ascendeix a 10.734.433 milions d’euros.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.