Un veí de Quart de Poblet guanya 625.415 euros en el sorteig de la Primitiva

Un encertant de Quart de Poblet s’ha emportat el primer premi de la Primitiva en el sorteig d’aquest dissabte. L’encertant de la primera categoria (6 encerts) ha guanyat un premi de 625.415 euros i ha sigut validat en el Despatx
Receptor Núm. 80.810 de Quart de Poblet (València).

La combinació guanyadora del sorteig de la Primitiva, ha estat formada pels números 44, 25, 17, 13, 8 i 46. El número complementari és el 3 i el reintegrament el 9.

A més de segona categoria (5 encerts + Complementari) existeixen set bitllets encertants amb un premi de 26.803,53 euros.

No existeixen bitllets encertants de Categoria Especial (6 encerts + Reintegrament) ni de primera categoria (6 encerts), per la qual cosa amb el pot generat que es posarà en joc en el pròxim sorteig. L’encertant de Primera Categoria amb Categoria Especial podria guanyar 12.800.000 euros.

En el sorteig del JOKER, el bitllet encertant de primera categoria té un premi d’1.000.000,00 d’euros amb el número 7030161. La recaptació del sorteig d’aquest dissabte de la Primitiva ascendeix a 10.734.433 milions d’euros.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.