Un veí de Quart de Poblet guanya 625.415 euros en el sorteig de la Primitiva

Un encertant de Quart de Poblet s’ha emportat el primer premi de la Primitiva en el sorteig d’aquest dissabte. L’encertant de la primera categoria (6 encerts) ha guanyat un premi de 625.415 euros i ha sigut validat en el Despatx
Receptor Núm. 80.810 de Quart de Poblet (València).

La combinació guanyadora del sorteig de la Primitiva, ha estat formada pels números 44, 25, 17, 13, 8 i 46. El número complementari és el 3 i el reintegrament el 9.

A més de segona categoria (5 encerts + Complementari) existeixen set bitllets encertants amb un premi de 26.803,53 euros.

No existeixen bitllets encertants de Categoria Especial (6 encerts + Reintegrament) ni de primera categoria (6 encerts), per la qual cosa amb el pot generat que es posarà en joc en el pròxim sorteig. L’encertant de Primera Categoria amb Categoria Especial podria guanyar 12.800.000 euros.

En el sorteig del JOKER, el bitllet encertant de primera categoria té un premi d’1.000.000,00 d’euros amb el número 7030161. La recaptació del sorteig d’aquest dissabte de la Primitiva ascendeix a 10.734.433 milions d’euros.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.