17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Un home és detingut per causar-li lesions a un altre al colpejar-lo amb un pal de granera a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 30 anys com a presumpte autor d'un delicte de lesions després d'agredir amb un pal d'una granera a un altre durant una discussió en el carrer, pel que sembla sense motiu aparent. La víctima, de 53 anys, va haver de ser traslladada a un hospital amb fractura en l'húmer i en el femoral.

 

  

Els fets van ocórrer en el matí del dijous, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats pel 091 perquè es dirigiren a un carrer de Gandia on pel que sembla un home estava agredint a un altre amb un pal de granera. Diverses persones van retindre a l'agressor fins a l'arribada dels policies.

 

La víctima va ser atesa per un servei sanitari i després d'una primera valoració la van traslladar a un hospital de Gandia on li van diagnosticar dos fractures, una en l'húmer i una altra en el femoral. Es troba ingressada per a ser intervinguda quirúrgicament.

  

El detingut, sense antecedents policials, ha passat este divendres a disposició judicial.

Últimes notícies

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a la exalcaldesa d’Orihuela i a huit persones més pel contracte d’escombraries

La Secció Sèptima de l'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la peça del contracte d'escombraries d'Orihuela. Entre ells estan la exalcaldesa Mónica Lorente i tres exconcejales, en una segona sentència després de la validació d'escoltes i registres pel Suprem.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i defén que ho ha aportat tot

La exconsellera s'ha dirigit als familiars després de l'acarament amb José Manuel Cuenca, ha defés la seua versió i ha demanat parlar amb ells. Les víctimes l'han increpada i han exigit responsabilitats.

Pradas es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

La exconsellera ha assegurat davant la jutgessa que va percebre pressions des de Presidència per a descartar el confinament durant la dana, en un acarament amb José Manuel Cuenca. La disputa ha girat entorn dels missatges, la cobertura legal i els telèfons mòbils com a prova.

Tosha Schareina, quart en l’etapa, s’allunya del podi del Dakar

El valencià va acabar a 9.47 de Luciano Benavides i és quart de la general de motos, a 20.13 del cap, en una jornada de navegació exigent.

10 detinguts per una estafa de 86.350 euros amb falses inversions en una multinacional

Deu persones han sigut detingudes en set províncies per una estafa que va captar 86.350 euros mitjançant suposades inversions en una gran energètica. La víctima va aportar estalvis i préstecs sota pressió.

Tosha Schareina, quart en l’etapa i més lluny del podi del Dakar en motos

Tosha Schareina va acabar quart en l'octava etapa del Dakar, a 9.47 de Luciano Benavides, i és quart de la general a 20.13 del nou líder. Benavides va guanyar per segona jornada seguida i va prendre el comandament per 10 segons sobre Daniel Sanders.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i assegura haver-lo aportat tot

Després d'un acarament amb José Manuel Cuenca, Salomé Pradas s'ha acostat a les víctimes de la DANA i ha defés que ho ha aportat tot. Les famílies han exigit veritat i responsabilitats.

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.