9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Un home és detingut per causar-li lesions a un altre al colpejar-lo amb un pal de granera a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 30 anys com a presumpte autor d'un delicte de lesions després d'agredir amb un pal d'una granera a un altre durant una discussió en el carrer, pel que sembla sense motiu aparent. La víctima, de 53 anys, va haver de ser traslladada a un hospital amb fractura en l'húmer i en el femoral.

 

  

Els fets van ocórrer en el matí del dijous, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats pel 091 perquè es dirigiren a un carrer de Gandia on pel que sembla un home estava agredint a un altre amb un pal de granera. Diverses persones van retindre a l'agressor fins a l'arribada dels policies.

 

La víctima va ser atesa per un servei sanitari i després d'una primera valoració la van traslladar a un hospital de Gandia on li van diagnosticar dos fractures, una en l'húmer i una altra en el femoral. Es troba ingressada per a ser intervinguda quirúrgicament.

  

El detingut, sense antecedents policials, ha passat este divendres a disposició judicial.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.