7.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Detenen a un home acusat de robar en 15 cotxes de dos garatges en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de ser sorprès per un veí quan eixia d’un garatge comunitari amb efectes furtats.

 

Fonts policials han informat que dins de l’aparcament hi havia huit cotxes amb la finestreta trencada. Es van recuperar diferents maletins de ferramenta, a demés d’una bicicleta. També es va comprovar que este home era l’autor d’un altre robatori dins de set vehicles en un altre garatge eixe mateix dia.

 

Els fets es van produir este divendres cap a les 23.30 hores, quan els agents que duien a terme labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Marítim en València, a on pel que pareix, uns quants veïns tenien retinguda a una persona autora d’un robatori.

 

Els veïns van agarrar al sospitós

Els agents es van presentar en el lloc a on van observar a diferents persones retenint a una altra, per la qual cosa ràpidament es van fer càrrec de la situació i del sospitós que portava posat uns guants i a qui se li va localitzar en un escorcoll preventiu un martell d’emergència, una llanterna i una ferramenta multiús.

 

La patrulla va descobrir que moments abans un veí que havia sentit sorolls en el garatge havia baixat a comprovar que passava, quan va vore eixir de dins al sospitós espentant una bicicleta, amb una bossa d’anar a comprar que contenia ferramenta, a demés d’una motxilla. Davant tals fets els agents van fer una inspecció a l’interior del garatge, a on van localitzar huit vehicles amb la finestreta fracturada i l’interior regirat.

 

Els policies, després de fer les comprovacions oportunes i localitzar a tots els propietaris dels vehicles afectats, van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

 

El detingut compta amb antecedents policials

Posteriorment, una volta en dependències policials i amb els efectes requisats al detingut es va esbrinar que corresponien a set cotxes que haurien sigut forçats en un altre garatge comunitari, aquell mateix dia, en el mateix districte.

 

Per este motiu, se’l considera també el presumpte autor d’estos fets. El detingut, amb un gran número d‘antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.