Detenen a un home acusat de robar en 15 cotxes de dos garatges en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de ser sorprès per un veí quan eixia d’un garatge comunitari amb efectes furtats.

 

Fonts policials han informat que dins de l’aparcament hi havia huit cotxes amb la finestreta trencada. Es van recuperar diferents maletins de ferramenta, a demés d’una bicicleta. També es va comprovar que este home era l’autor d’un altre robatori dins de set vehicles en un altre garatge eixe mateix dia.

 

Els fets es van produir este divendres cap a les 23.30 hores, quan els agents que duien a terme labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Marítim en València, a on pel que pareix, uns quants veïns tenien retinguda a una persona autora d’un robatori.

 

Els veïns van agarrar al sospitós

Els agents es van presentar en el lloc a on van observar a diferents persones retenint a una altra, per la qual cosa ràpidament es van fer càrrec de la situació i del sospitós que portava posat uns guants i a qui se li va localitzar en un escorcoll preventiu un martell d’emergència, una llanterna i una ferramenta multiús.

 

La patrulla va descobrir que moments abans un veí que havia sentit sorolls en el garatge havia baixat a comprovar que passava, quan va vore eixir de dins al sospitós espentant una bicicleta, amb una bossa d’anar a comprar que contenia ferramenta, a demés d’una motxilla. Davant tals fets els agents van fer una inspecció a l’interior del garatge, a on van localitzar huit vehicles amb la finestreta fracturada i l’interior regirat.

 

Els policies, després de fer les comprovacions oportunes i localitzar a tots els propietaris dels vehicles afectats, van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

 

El detingut compta amb antecedents policials

Posteriorment, una volta en dependències policials i amb els efectes requisats al detingut es va esbrinar que corresponien a set cotxes que haurien sigut forçats en un altre garatge comunitari, aquell mateix dia, en el mateix districte.

 

Per este motiu, se’l considera també el presumpte autor d’estos fets. El detingut, amb un gran número d‘antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.