Detenen a un home acusat de robar en 15 cotxes de dos garatges en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de ser sorprès per un veí quan eixia d’un garatge comunitari amb efectes furtats.

 

Fonts policials han informat que dins de l’aparcament hi havia huit cotxes amb la finestreta trencada. Es van recuperar diferents maletins de ferramenta, a demés d’una bicicleta. També es va comprovar que este home era l’autor d’un altre robatori dins de set vehicles en un altre garatge eixe mateix dia.

 

Els fets es van produir este divendres cap a les 23.30 hores, quan els agents que duien a terme labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Marítim en València, a on pel que pareix, uns quants veïns tenien retinguda a una persona autora d’un robatori.

 

Els veïns van agarrar al sospitós

Els agents es van presentar en el lloc a on van observar a diferents persones retenint a una altra, per la qual cosa ràpidament es van fer càrrec de la situació i del sospitós que portava posat uns guants i a qui se li va localitzar en un escorcoll preventiu un martell d’emergència, una llanterna i una ferramenta multiús.

 

La patrulla va descobrir que moments abans un veí que havia sentit sorolls en el garatge havia baixat a comprovar que passava, quan va vore eixir de dins al sospitós espentant una bicicleta, amb una bossa d’anar a comprar que contenia ferramenta, a demés d’una motxilla. Davant tals fets els agents van fer una inspecció a l’interior del garatge, a on van localitzar huit vehicles amb la finestreta fracturada i l’interior regirat.

 

Els policies, després de fer les comprovacions oportunes i localitzar a tots els propietaris dels vehicles afectats, van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

 

El detingut compta amb antecedents policials

Posteriorment, una volta en dependències policials i amb els efectes requisats al detingut es va esbrinar que corresponien a set cotxes que haurien sigut forçats en un altre garatge comunitari, aquell mateix dia, en el mateix districte.

 

Per este motiu, se’l considera també el presumpte autor d’estos fets. El detingut, amb un gran número d‘antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo explica que va fitxar pel Reial Madrid per a demostrar-se que seguix capacitat per a liderar a un equip a grans resultats i afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb ambició i equilibri emocional.

El TSJCV avala la doble denominació Castelló/Castelló i rebutja dos recursos

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha desestimat dos recursos contra el canvi de nom del municipi a la seua forma bilingüe Castelló/Castelló, en considerar que la decisió és jurídicament vàlida i no arbitrària.

La Generalitat sospesa recórrer el nou Pla Estatal de Vivenda per invasió de competències i falta de finançament

La Generalitat Valenciana analitza presentar un recurs contra el nou Pla Estatal de Vivenda 2026-2030, que considera tardà, desequilibrat en el finançament i lesiu per a les competències autonòmiques.

Ferrero veu a Alcaraz com una mescla entre Nadal i Federer per la seua creativitat i caràcter

Juan Carlos Ferrero descriu a Carlos Alcaraz com una combinació de Rafa Nadal i Roger Federer per la seua varietat de colps, creativitat i fort caràcter competitiu, i detalla els reptes que va afrontar com el seu entrenador.

Jasikevicius aparca els rècords abans de la Final Four de l’Eurolliga

Sarunas Jasikevicius afronta la Final Four amb Fenerbahce sense pensar en el possible rècord de dos Eurolligues seguides com a jugador i tècnic, centrat només en el treball immediat.

Bartzokas reivindica l’esforç de Olympiacos abans de la Final Four de l’Eurolliga

El tècnic de Olympiacos Georgios Bartzokas subratlla la dificultat d'aconseguir la Final Four de l'Eurolliga i confia que el seu equip faça l'últim pas per a conquistar un títol que se'ls resistix des de 2013.