Ïñigo Onieva ha sigut pillat amb una altra dona i que definitivament enfonsaran a Tamara Falcó

Iñigo Onieva i Tamara Falcó no estan passant per un bon moment degut a les supostes infidelitats del novio de Tamara Falcó i es que no deixen d’eixir noves informacions que amenacen amb enfonsar la seua relació.

Així, des de ‘Socialité‘ de Telecinco han destapat unes imatges bastant compromeses de l’empresari que no faran gens de gràcia a la filla d’Isabel Preysler.

Fa tan sols unes hores, Tamara emetia un comunicat en el qual anunciava la seua intenció de prendre mesures legals a causa de l’assetjament sofert pels mitjans de comunicació.

«Vostés no sols estan difamant i menyscabant l’honor i la reputació del nostre client, sinó que estan perseguint, pressionant i assetjant al seu entorn personal i familiar, ocasionant-li greus perjudicis d’impossible reparació», ha compartit en les seues stories d’Instagram.

«En conseqüència, i a fi d’evitar perjudicis majors, els requerim que cessen la seua conducta i s’abstinguen de dur a terme publicacions lícites perquè, en cas contrari, ens veurem obligats a iniciar quantes accions siguen necessàries per a protegir els drets del nostre client i el seu entorn», prosseguia el comunicat.

La primera vegada que Íñigo Onieva s’enfrontava a les acusacions d’infidelitat va ser el cap de setmana passat, després d’haver estat pillat en actitud més que afectuosa amb una jove veneçolana. A això se sumen comentaris sobre una suposada crisi de parella entre Falcó i el seu nóvio, amb el que van arribar a passar-se diverses setmanes separats.

«L’última setmana Íñigo i jo hem sofert un autèntic assetjament per part d’alguns mitjans que solament intenten nodrir falsedats. Però ara estos mateixos mitjans estan assetjant a les nostres persones més pròximes, familiars i amics. Per esta raó Íñigo s’ha vist obligat a prendre mesures legals. És molt trist que haja d’arribar a això», lamentava la col·laboradora de ‘El Formiguer’.

Tanmateix, les especulacions no han fet més que acréixer-se després que el programa de María Patiño haja mostrat imatges exclusives i ofert testimoniatges sobre el ‘boig’ estil de vida de Onieva quan surt de nit. Així, una reportera de ‘Socialité’ assegurava haver-li enxampat in fraganti. «Quan ens descobreix es mostra alterat, nerviós. Escolte una conversa en la qual li diu als seus amics que marxa perquè s’ha de comportar».

<

>
«Iñigo ha muntat festes a casa Club. A més, les meves amigues es porten bé amb ell i ens ha convidat diverses vegades», ha confessat una de les testimonis sobre la impressionant mansió on organitza festes secretes. Un club privat situat en una de les zones més riques d’Espanya, i al qual només tenen accés els seus exclusius socis.

Una de les últimes festes va tenir lloc al desembre, quan encara continuàvem bregant amb les fortes mesures restrictives sanitàries, i en la qual Tamara no va ser present, però si diverses noies molt explosives. Així, queda clar que l’enginyer buscaria molt hermetisme a l’hora de divertir-se perquè les seues bogeries no ixen a la llum.

«A Formentera crec que vaig coincidir cada nit amb ell i és que potser en una nit ho veia amb dos ties diferents», revela una altra font testimoni de les seues festes. Pel que sembla, la fama de conqueridor i faldiller precedeix a Onieva.

«Sempre està envoltat de xiques, ell sempre convida a les xiques, que se li veu venir, que des d’un primer moment veus el típic xic en la discoteca que està cridant l’atenció i que es cree el rei de la nit. Este tio, a mi no m’aportava res, perquè anava tota l’estona amb intenció d’enxampar. Anava com de superior, em donava molt mal rotllo».

Unes declaracions que no li faran gens de gràcia a Falcó, ja que segons sembla el programa també ha descobert que Iñigo segueix ficat en una aplicació de cites.

 

Últimes notícies

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.

Un incendi crema l’exterior d’una nau de residus de cablejat a Silla

Un incendi declarat de matinada ha afectat l’exterior d’una nau de tractament de residus de cablejat a Silla. El foc ja s’ha apagat i una dotació de bombers continua a la zona de manera preventiva.

Detinguda a Torrent per enganyar amistats amb falses inversions en borsa

Una dona de 51 anys de Torrent ha estafat més d’1,3 milions d’euros a nou amistats amb falses inversions en borsa utilitzant un esquema Ponzi i documents falsificats.

Un estudi amb carronyers vincula el ‘gos no menja gos’ a l’evitació de malalties

Una investigació en el parc natural d’El Hondo mostra que molts vertebrats carronyers eviten menjar espècies massa pròximes per a reduir el risc d’infeccions.

El MICOF tornarà a les urnes el 4 d’octubre amb tres candidats i reclam de més transparència

El Col·legi de Farmacèutics de València repetirà les eleccions el 4 d’octubre, després d’anul·lar les de maig, amb tres candidatures que coincidixen a demanar auditoria, més transparència i vot telemàtic.

Oratge estable amb nuvolositat baixa i lleu descens de temperatures este diumenge

La Comunitat Valenciana afronta este diumenge una jornada amb nuvolositat baixa al litoral, possibilitat de pluges febles i temperatures un poc més baixes o sense canvis. Dilluns es manté l’ambient variable, amb ruixats dèbils en el litoral i tronades possibles a l’interior.

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.