14.8 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Una jove xinesa intenta menjar-se un polp viu i quasi acaba en desgràcia

Imatge de l'angoixant moment que va passar la noia

Imatge de l’angoixant moment que va passar la xica | World Wide Leaks

 

Les tecnologies i els afanys per arribar a ser mediàtics a voltes arriben a límits impensables que, a vegades, poden acabar en tragèdia. Este és el cas d’una bloguera molt popular, coneguda amb el sobrenom de ‘Seaside’ en la Xina, que es va proposar menjar-se un polp viu en plena connexió en directe per ‘YouTube’ i l’escena quasi acaba en una autèntica desgràcia.

 

De fet, esta jove és famosa per menjar-se marisc al llarg de les seues connexions en directe, com ara llagostes o carrancs. A diferència d’altres ocasions, però, el pop va ser més espavilat i es va avançar a l’acció de la xica, reaccionant de manera defensiva, moment en què la integritat de la jove va entrar en perill.

 

Inicialment, la xica actua amb molta tranquil·litat, somrient i tot pel fet que el polp se li enganxa a la cara. No obstant, arriba un moment en què l’animal veu que serà devorat i actua amb agressivitat, aferrant-se als llavis i les galtes de la xica que, per sort, manté els ulls fora dels tentacles. Entre crits i plors, la protagonista viu moments de molt de patiment i confusió i acaba traent-se el polp de damunt, però amb ferides evidents i sang provocada per l’acció de l’octòpode. Este és el famós vídeo que s’ha tornat viral:

 

 

Després d’esta dramàtica escena, la xica acaba diguent que en la connexió següent en directe intentarà menjar-se el polp una altra volta, mentres que molts comentaris de la gent en Internet carreguen contra la bloguera i consideren que s’ha merescut el patiment. Un vídeo que dona fe de la superioritat que, a voltes, ens creguem que tenim els humans sobre el món animal, que quan s’expressa amb la seua màxima agressivitat pot arribar a ser perillós, inclús mortal.

Últimes notícies

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.