Una jove xinesa intenta menjar-se un polp viu i quasi acaba en desgràcia

Imatge de l'angoixant moment que va passar la noia

Imatge de l’angoixant moment que va passar la xica | World Wide Leaks

 

Les tecnologies i els afanys per arribar a ser mediàtics a voltes arriben a límits impensables que, a vegades, poden acabar en tragèdia. Este és el cas d’una bloguera molt popular, coneguda amb el sobrenom de ‘Seaside’ en la Xina, que es va proposar menjar-se un polp viu en plena connexió en directe per ‘YouTube’ i l’escena quasi acaba en una autèntica desgràcia.

 

De fet, esta jove és famosa per menjar-se marisc al llarg de les seues connexions en directe, com ara llagostes o carrancs. A diferència d’altres ocasions, però, el pop va ser més espavilat i es va avançar a l’acció de la xica, reaccionant de manera defensiva, moment en què la integritat de la jove va entrar en perill.

 

Inicialment, la xica actua amb molta tranquil·litat, somrient i tot pel fet que el polp se li enganxa a la cara. No obstant, arriba un moment en què l’animal veu que serà devorat i actua amb agressivitat, aferrant-se als llavis i les galtes de la xica que, per sort, manté els ulls fora dels tentacles. Entre crits i plors, la protagonista viu moments de molt de patiment i confusió i acaba traent-se el polp de damunt, però amb ferides evidents i sang provocada per l’acció de l’octòpode. Este és el famós vídeo que s’ha tornat viral:

 

 

Després d’esta dramàtica escena, la xica acaba diguent que en la connexió següent en directe intentarà menjar-se el polp una altra volta, mentres que molts comentaris de la gent en Internet carreguen contra la bloguera i consideren que s’ha merescut el patiment. Un vídeo que dona fe de la superioritat que, a voltes, ens creguem que tenim els humans sobre el món animal, que quan s’expressa amb la seua màxima agressivitat pot arribar a ser perillós, inclús mortal.

Últimes notícies

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.

La ‘prioritat nacional’ marcarà les ajudes d’habitatge i servicis socials en els pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat de 2026 incorporen per primera vegada el principi de prioritat nacional en les polítiques d’habitatge i servicis socials, amb el suport del PP, segons ha destacat el síndic José María Llanos.

Nova planta de vivenda industrialitzada a València amb 6.000 habitatges a l’any

Cecotec i Casas inHAUS invertixen 100 milions d’euros en una nova planta de vivenda industrialitzada, amb previsió d’alçar 6.000 habitatges a l’any i generar 4.000 llocs de treball.

Alcoi reparteix polseres contra els colps de calor als treballadors a l’aire lliure

L’Ajuntament d’Alcoi ha dotat una trentena de treballadors municipals amb polseres intel·ligents que avisen quan detecten risc de colp de calor. El sistema prioritza la seguretat sense geolocalitzar ni guardar dades dels usuaris.

Sumacàrcer tanca l’àrea recreativa de l’Esgoletja després de dues morts al Xúquer

L’Ajuntament de Sumacàrcer ha clausurat l’àrea recreativa de l’illa de l’Esgoletja després de la mort de dos banyistes en una setmana al riu Xúquer. El municipi ja havia registrat altres dos ofegaments en 2021 i 2024 en esta mateixa zona fluvial.

Aerocas rep 900.000 euros més per a projectar un nou hangar de manteniment a Castelló

El Consell ha autoritzat una ampliació de capital de 900.000 euros d'Aerocas per redactar el projecte d'un hangar de manteniment d'aeronaus A-330/350 a l'Aeroport de Castelló.

A presó el líder d’un grup de narcos desarticulat a Elx amb set detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una organització dedicada al tràfic de drogues al detall, amb set detinguts i l’ingrés a presó del presumpte cap, que gestionava diversos punts de venda a la ciutat.