Una jove xinesa intenta menjar-se un polp viu i quasi acaba en desgràcia

Imatge de l'angoixant moment que va passar la noia

Imatge de l’angoixant moment que va passar la xica | World Wide Leaks

 

Les tecnologies i els afanys per arribar a ser mediàtics a voltes arriben a límits impensables que, a vegades, poden acabar en tragèdia. Este és el cas d’una bloguera molt popular, coneguda amb el sobrenom de ‘Seaside’ en la Xina, que es va proposar menjar-se un polp viu en plena connexió en directe per ‘YouTube’ i l’escena quasi acaba en una autèntica desgràcia.

 

De fet, esta jove és famosa per menjar-se marisc al llarg de les seues connexions en directe, com ara llagostes o carrancs. A diferència d’altres ocasions, però, el pop va ser més espavilat i es va avançar a l’acció de la xica, reaccionant de manera defensiva, moment en què la integritat de la jove va entrar en perill.

 

Inicialment, la xica actua amb molta tranquil·litat, somrient i tot pel fet que el polp se li enganxa a la cara. No obstant, arriba un moment en què l’animal veu que serà devorat i actua amb agressivitat, aferrant-se als llavis i les galtes de la xica que, per sort, manté els ulls fora dels tentacles. Entre crits i plors, la protagonista viu moments de molt de patiment i confusió i acaba traent-se el polp de damunt, però amb ferides evidents i sang provocada per l’acció de l’octòpode. Este és el famós vídeo que s’ha tornat viral:

 

 

Després d’esta dramàtica escena, la xica acaba diguent que en la connexió següent en directe intentarà menjar-se el polp una altra volta, mentres que molts comentaris de la gent en Internet carreguen contra la bloguera i consideren que s’ha merescut el patiment. Un vídeo que dona fe de la superioritat que, a voltes, ens creguem que tenim els humans sobre el món animal, que quan s’expressa amb la seua màxima agressivitat pot arribar a ser perillós, inclús mortal.

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU