Una jove xinesa intenta menjar-se un polp viu i quasi acaba en desgràcia

Imatge de l'angoixant moment que va passar la noia

Imatge de l’angoixant moment que va passar la xica | World Wide Leaks

 

Les tecnologies i els afanys per arribar a ser mediàtics a voltes arriben a límits impensables que, a vegades, poden acabar en tragèdia. Este és el cas d’una bloguera molt popular, coneguda amb el sobrenom de ‘Seaside’ en la Xina, que es va proposar menjar-se un polp viu en plena connexió en directe per ‘YouTube’ i l’escena quasi acaba en una autèntica desgràcia.

 

De fet, esta jove és famosa per menjar-se marisc al llarg de les seues connexions en directe, com ara llagostes o carrancs. A diferència d’altres ocasions, però, el pop va ser més espavilat i es va avançar a l’acció de la xica, reaccionant de manera defensiva, moment en què la integritat de la jove va entrar en perill.

 

Inicialment, la xica actua amb molta tranquil·litat, somrient i tot pel fet que el polp se li enganxa a la cara. No obstant, arriba un moment en què l’animal veu que serà devorat i actua amb agressivitat, aferrant-se als llavis i les galtes de la xica que, per sort, manté els ulls fora dels tentacles. Entre crits i plors, la protagonista viu moments de molt de patiment i confusió i acaba traent-se el polp de damunt, però amb ferides evidents i sang provocada per l’acció de l’octòpode. Este és el famós vídeo que s’ha tornat viral:

 

 

Després d’esta dramàtica escena, la xica acaba diguent que en la connexió següent en directe intentarà menjar-se el polp una altra volta, mentres que molts comentaris de la gent en Internet carreguen contra la bloguera i consideren que s’ha merescut el patiment. Un vídeo que dona fe de la superioritat que, a voltes, ens creguem que tenim els humans sobre el món animal, que quan s’expressa amb la seua màxima agressivitat pot arribar a ser perillós, inclús mortal.

Últimes notícies

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.