11.9 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Una jove xinesa intenta menjar-se un polp viu i quasi acaba en desgràcia

Imatge de l'angoixant moment que va passar la noia

Imatge de l’angoixant moment que va passar la xica | World Wide Leaks

 

Les tecnologies i els afanys per arribar a ser mediàtics a voltes arriben a límits impensables que, a vegades, poden acabar en tragèdia. Este és el cas d’una bloguera molt popular, coneguda amb el sobrenom de ‘Seaside’ en la Xina, que es va proposar menjar-se un polp viu en plena connexió en directe per ‘YouTube’ i l’escena quasi acaba en una autèntica desgràcia.

 

De fet, esta jove és famosa per menjar-se marisc al llarg de les seues connexions en directe, com ara llagostes o carrancs. A diferència d’altres ocasions, però, el pop va ser més espavilat i es va avançar a l’acció de la xica, reaccionant de manera defensiva, moment en què la integritat de la jove va entrar en perill.

 

Inicialment, la xica actua amb molta tranquil·litat, somrient i tot pel fet que el polp se li enganxa a la cara. No obstant, arriba un moment en què l’animal veu que serà devorat i actua amb agressivitat, aferrant-se als llavis i les galtes de la xica que, per sort, manté els ulls fora dels tentacles. Entre crits i plors, la protagonista viu moments de molt de patiment i confusió i acaba traent-se el polp de damunt, però amb ferides evidents i sang provocada per l’acció de l’octòpode. Este és el famós vídeo que s’ha tornat viral:

 

 

Després d’esta dramàtica escena, la xica acaba diguent que en la connexió següent en directe intentarà menjar-se el polp una altra volta, mentres que molts comentaris de la gent en Internet carreguen contra la bloguera i consideren que s’ha merescut el patiment. Un vídeo que dona fe de la superioritat que, a voltes, ens creguem que tenim els humans sobre el món animal, que quan s’expressa amb la seua màxima agressivitat pot arribar a ser perillós, inclús mortal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Qui era qui el 23F: guia per a entendre els papers desclassificats del colp d’estat

Abans que isquen a la llum els papers del 23F, esta guia repassa als protagonistes del 23 de febrer de 1981 i el paper de cada un en el fracàs del colp.

El Govern desclassifica este dimecres els papers del 23F: 153 documents disponibles en Moncloa

Quaranta-cinc anys després del 23F, l'Executiu difon 153 unitats documentals de Defensa, Interior i Exteriors, consultables lliurement en la web de Moncloa. La decisió arriba després de la seua aprovació en Consell de Ministres en considerar que ja no existix un risc real i present.

Tres menors de 14 i 15 anys detinguts per la presumpta violació d’una menor de 16 a València

La Policia ha detingut a tres menors de 14 i 15 anys per la presumpta violació d'una jove de 16 a València. Queden en llibertat vigilada i s'investiga la difusió d'imatges.

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d’una altra menor a València

Tres adolescents de 14 i 15 anys han sigut detinguts a València per la presumpta violació d'una menor de 16 anys. També han sigut investigats per difondre imatges de l'atac, i en els fets figura un altre menor de 13 anys, inimputable.

Cel buidat i descens de les màximes este dimecres en la Comunitat Valenciana

Este dimecres s'espera cel buidat o amb pocs núvols en la Comunitat Valenciana, amb mínimes quasi sense canvis i màximes en descens. El vent rolará a este al migdia i el dijous es mantindrà l'estabilitat, amb boira i maror en trams del litoral.

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.