La construcció d’un nou pas superior a Cullera suprimirà un pas a nivell a la línia Silla-Gandia

VALÈNCIA

Adif ha adjudicat per un import de 2.067.100,90 euros les obres de construcció d’un pas superior que permetrà la supressió d’un pas a nivell a la línia convencional Silla-Gandia, situat a l’entorn del poliesportiu municipal La Partideta de Cullera (València).

Aquestes actuacions s’emmarquen en el Pla de Rodalies de la Comunitat Valenciana i tenen com a principal objectiu millorar la permeabilitat de la xarxa ferroviària i facilitar la mobilitat a la ciutat, alhora que es preveu incrementar les condicions de seguretat tant per al trànsit ferroviari i rodat com per a vianants.

El nou pas superior es construirà a uns 500 metres al nord de l’actual i comptarà amb una calçada de dos carrils de 3 metres d’ample cadascun, així com una vorera d’1,80 metres per al trànsit de vianants i ciclistes. Aquesta infraestructura connectarà diversos camins amb una glorieta situada enfront de l’accés a les instal·lacions esportives del municipi. A més, l’actuació inclou el condicionament del camí que discorre entre les instal·lacions esportives i el ferrocarril.

Aquesta inversió busca, no només la millora de la seguretat, sinó també l’adequació de la infraestructura pública per tal de donar suport al creixement de la ciutat i facilitar l’accés als seus recursos comunitaris.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.