6.8 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

La Generalitat i Mislata avancen en la concreció del traçat definitiu de la ronda nord del municipi

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de Mislata s’han reunit per a definir el traçat definitiu de la ronda nord del municipi, una actuació que també ha sigut consensuada amb l’Ajuntament de València.

La directora general d’Infraestructures Viàries, María José Martínez Ruzafa, s’ha reunit amb el tercer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Mislata, Ximo Moreno, i la regidor d’Urbanisme, Mercedes Caballero, segons ha indicat la Generalitat en un comunicat.

Martínez Ruzafa ha ressaltat que el projecte adjudicat a mitjan 2024 “avança a bon ritme” i ara inicia la fase de tramitació ambiental. Per a la responsable d’infraestructures “és vital que la futura carretera estiga integrada en l’entorn i puga comptar amb el suport de les diferents administracions implicades”.

La directora general ha recordat que s’està “complint amb el compromís” que el projecte que durà a terme la Generalitat seria consensuat tant amb l’Ajuntament de Mislata com amb el de València, per on va a discórrer gran part de la ronda. “Complim la nostra paraula i acostem postures per a cercar les millors solucions”, ha remarcat.

Així mateix, ha sostingut que el “desbloquege” d’esta infraestructura va tenir lloc l’any passat amb l’adjudicació de la redacció del projecte per un import de 210.000 euros. Una vegada estiga definit el mateix ja podrà iniciar-se la segona fase, que implica les obres de construcció.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.