La Generalitat i Mislata avancen en la concreció del traçat definitiu de la ronda nord del municipi

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de Mislata s’han reunit per a definir el traçat definitiu de la ronda nord del municipi, una actuació que també ha sigut consensuada amb l’Ajuntament de València.

La directora general d’Infraestructures Viàries, María José Martínez Ruzafa, s’ha reunit amb el tercer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Mislata, Ximo Moreno, i la regidor d’Urbanisme, Mercedes Caballero, segons ha indicat la Generalitat en un comunicat.

Martínez Ruzafa ha ressaltat que el projecte adjudicat a mitjan 2024 “avança a bon ritme” i ara inicia la fase de tramitació ambiental. Per a la responsable d’infraestructures “és vital que la futura carretera estiga integrada en l’entorn i puga comptar amb el suport de les diferents administracions implicades”.

La directora general ha recordat que s’està “complint amb el compromís” que el projecte que durà a terme la Generalitat seria consensuat tant amb l’Ajuntament de Mislata com amb el de València, per on va a discórrer gran part de la ronda. “Complim la nostra paraula i acostem postures per a cercar les millors solucions”, ha remarcat.

Així mateix, ha sostingut que el “desbloquege” d’esta infraestructura va tenir lloc l’any passat amb l’adjudicació de la redacció del projecte per un import de 210.000 euros. Una vegada estiga definit el mateix ja podrà iniciar-se la segona fase, que implica les obres de construcció.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.