11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La Generalitat i Mislata avancen en la concreció del traçat definitiu de la ronda nord del municipi

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de Mislata s’han reunit per a definir el traçat definitiu de la ronda nord del municipi, una actuació que també ha sigut consensuada amb l’Ajuntament de València.

La directora general d’Infraestructures Viàries, María José Martínez Ruzafa, s’ha reunit amb el tercer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Mislata, Ximo Moreno, i la regidor d’Urbanisme, Mercedes Caballero, segons ha indicat la Generalitat en un comunicat.

Martínez Ruzafa ha ressaltat que el projecte adjudicat a mitjan 2024 “avança a bon ritme” i ara inicia la fase de tramitació ambiental. Per a la responsable d’infraestructures “és vital que la futura carretera estiga integrada en l’entorn i puga comptar amb el suport de les diferents administracions implicades”.

La directora general ha recordat que s’està “complint amb el compromís” que el projecte que durà a terme la Generalitat seria consensuat tant amb l’Ajuntament de Mislata com amb el de València, per on va a discórrer gran part de la ronda. “Complim la nostra paraula i acostem postures per a cercar les millors solucions”, ha remarcat.

Així mateix, ha sostingut que el “desbloquege” d’esta infraestructura va tenir lloc l’any passat amb l’adjudicació de la redacció del projecte per un import de 210.000 euros. Una vegada estiga definit el mateix ja podrà iniciar-se la segona fase, que implica les obres de construcció.

Últimes notícies

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.