13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

La pivot del València Basket Raquel Carrera rep l’alta mèdica i s’incorpora de forma completa al grup

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

La pivot espanyola del València Basket Raquel Carrera va rebre este dimecres l’alta metgessa, per a començar a treballar “al complet amb l’equip, en l’últim pas de la seua recuperació després de patir un trencament del lligament creuat anterior de la cama dreta al març de l’any passat, segons un comunicat del club.

“La jugadora de València Basket Raquel Carrera ja treballa al complet amb l’equip, en l’últim pas de la recuperació de la lesió del lligament creuat anterior de la seua cama dreta, que va patir en la passada Copa de la Reina al març del 2024”, va informar l’entitat.

La jugadora ja acumulava diverses setmanes realitzant treball en pista “al marge i parcialment amb el primer equip femení, així com amb el combinat vinculat en LF Challenge”, i ara s’incorpora de forma completa al grup, per la qual cosa, amb l’alta mèdica, “el seu retorn a la competició s’acosta”, segons el propi València Basket.

El següent pas de la pivot és realitzar treball progressiu els pròxims dies per a anar sumant a poc a poc nivell competitiu, fins que siga el cos tècnic, encapçalat per Rubén Burgos, el que determine en quin moment estarà preparada per a tornar a les pistes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure la millor festa del món

Carmen Prades i Marta Mercader han obert la Crida des de les Torres de Serrans i conviden al món a sumar-se a les Falles de 2026. L'alcaldessa ha entregat simbòlicament les claus en el desé aniversari com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.