La pivot del València Basket Raquel Carrera rep l’alta mèdica i s’incorpora de forma completa al grup

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

La pivot espanyola del València Basket Raquel Carrera va rebre este dimecres l’alta metgessa, per a començar a treballar “al complet amb l’equip, en l’últim pas de la seua recuperació després de patir un trencament del lligament creuat anterior de la cama dreta al març de l’any passat, segons un comunicat del club.

“La jugadora de València Basket Raquel Carrera ja treballa al complet amb l’equip, en l’últim pas de la recuperació de la lesió del lligament creuat anterior de la seua cama dreta, que va patir en la passada Copa de la Reina al març del 2024”, va informar l’entitat.

La jugadora ja acumulava diverses setmanes realitzant treball en pista “al marge i parcialment amb el primer equip femení, així com amb el combinat vinculat en LF Challenge”, i ara s’incorpora de forma completa al grup, per la qual cosa, amb l’alta mèdica, “el seu retorn a la competició s’acosta”, segons el propi València Basket.

El següent pas de la pivot és realitzar treball progressiu els pròxims dies per a anar sumant a poc a poc nivell competitiu, fins que siga el cos tècnic, encapçalat per Rubén Burgos, el que determine en quin moment estarà preparada per a tornar a les pistes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.