La pivot del València Basket Raquel Carrera rep l’alta mèdica i s’incorpora de forma completa al grup

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

La pivot espanyola del València Basket Raquel Carrera va rebre este dimecres l’alta metgessa, per a començar a treballar «al complet amb l’equip, en l’últim pas de la seua recuperació després de patir un trencament del lligament creuat anterior de la cama dreta al març de l’any passat, segons un comunicat del club.

«La jugadora de València Basket Raquel Carrera ja treballa al complet amb l’equip, en l’últim pas de la recuperació de la lesió del lligament creuat anterior de la seua cama dreta, que va patir en la passada Copa de la Reina al març del 2024», va informar l’entitat.

La jugadora ja acumulava diverses setmanes realitzant treball en pista «al marge i parcialment amb el primer equip femení, així com amb el combinat vinculat en LF Challenge», i ara s’incorpora de forma completa al grup, per la qual cosa, amb l’alta mèdica, «el seu retorn a la competició s’acosta», segons el propi València Basket.

El següent pas de la pivot és realitzar treball progressiu els pròxims dies per a anar sumant a poc a poc nivell competitiu, fins que siga el cos tècnic, encapçalat per Rubén Burgos, el que determine en quin moment estarà preparada per a tornar a les pistes.

Últimes notícies

Localitzen viu un home de 81 anys amb alzhéimer desaparegut a Pilar de la Horadada

Un home de 81 anys amb alzhéimer que havia desaparegut dissabte a Pilar de la Horadada ha sigut localitzat viu en un terraplén al costat de la N-332 després d’un ampli dispositiu de busca.

Creuen en or als servicis socials dels pobles afectats per la dana de 2024

El Ministeri de Drets Socials concedix la Cruz d’Or de l’Orde Civil de la Solidaritat Social als servicis socials dels ajuntaments afectats per la dana de 2024, en reconeixement a la seua faena durant l’emergència i la recuperació.

El PSPV reclama que Bellver deixe Transparència després de confirmar-se la seua imputació per Azud

El PSPV-PSOE ha exigit a Juanfran Pérez Llorca que destituïsca Jorge Bellver com a director general de Transparència després que l’Audiència Provincial de València haja confirmat la seua condició d’investigat en el cas Azud. El PP assegura que aplicarà el que marquen els estatuts del partit.

El ple de Les Corts del 17 de juny es concentrarà en un únic dia amb pressupostos, control a Pérez Llorca i informe de...

Les Corts han acordat concentrar en un únic dia el ple de la setmana que ve, amb el debat de les esmenes a la totalitat dels Pressupostos de 2026, la sessió de control a Juanfran Pérez Llorca i el dictamen de la comissió sobre la dana, enmig d’un fort enfrontament entre PP-Vox i l’oposició.

El PP obri expedient a Jorge Bellver després de confirmar-se la seua imputació en el cas Azud

El PP ha obert un expedient informatiu a Jorge Bellver, director general de Transparència de la Generalitat, després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua condició d’investigat en el cas Azud.

Les persones amb diabetis rebran a casa els sensors per a controlar la glucosa

La Conselleria de Sanitat posa en marxa des d’este dimarts el model Home Delivery, que permet que unes 27.000 persones amb diabetis reben a casa els dispositius de monitoratge continu de glucosa i el material fungible.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco a Madrid en 2000.

Prohibit fumar i vapear en la platja Racó de l’Albir de l’Alfàs del Pi

La platja Racó de l’Albir, a l’Alfàs del Pi, s’ha incorporat a la Xarxa de Platges sense Fum de la Comunitat Valenciana i des d’ara està prohibit fumar i vapear en tota la zona de bany, amb sancions de fins a 300 euros.