La pivot del València Basket Raquel Carrera rep l’alta mèdica i s’incorpora de forma completa al grup

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

La pivot espanyola del València Basket Raquel Carrera va rebre este dimecres l’alta metgessa, per a començar a treballar “al complet amb l’equip, en l’últim pas de la seua recuperació després de patir un trencament del lligament creuat anterior de la cama dreta al març de l’any passat, segons un comunicat del club.

“La jugadora de València Basket Raquel Carrera ja treballa al complet amb l’equip, en l’últim pas de la recuperació de la lesió del lligament creuat anterior de la seua cama dreta, que va patir en la passada Copa de la Reina al març del 2024”, va informar l’entitat.

La jugadora ja acumulava diverses setmanes realitzant treball en pista “al marge i parcialment amb el primer equip femení, així com amb el combinat vinculat en LF Challenge”, i ara s’incorpora de forma completa al grup, per la qual cosa, amb l’alta mèdica, “el seu retorn a la competició s’acosta”, segons el propi València Basket.

El següent pas de la pivot és realitzar treball progressiu els pròxims dies per a anar sumant a poc a poc nivell competitiu, fins que siga el cos tècnic, encapçalat per Rubén Burgos, el que determine en quin moment estarà preparada per a tornar a les pistes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.