14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

La xifra de morts a Gaza per l’ofensiva israeliana supera els 41.800

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

Més de 41.800 persones han mort a la Franja de Gaza com a conseqüència de l’ofensiva militar llançada per les Forces de Defensa d’Israel (FDI) fa quasi any, com a resposta als atemptats perpetrats per milicians de Hamàs i que es van saldar amb uns 1.200 morts i uns 240 ostatges.

Així consta en l’informe publicat hui divendres pel Ministeri d’Exteriors gazatí, que té registrades almenys 41.802 víctimes mortals i més de 96.800 ferits. El balanç no seria complet, ja que les autoritats de la Franja admeten que pot haver-hi víctimes entre els enderrocs o en àrees inaccessibles.

Al capdavant de Gaza se sumen també uns altres en la regió, especialment el de Líban, on les forces israelianes han intensificat els seus atacs en les últimes setmanes amb bombardejos pràcticament constants, també sobre la capital, Beirut. El Govern de Líban estima que unes 2.000 persones han mort.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts