17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

LaLiga FC Pro Finals tindrà lloc al Camp Mestalla el 20 d’abril

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS) – La competició nacional d’EA Sports FC, organitzada per LaLiga, tancarà la temporada 2024/25 amb un esperat esdeveniment presencial, la LaLiga FC Pro Finals, que es durà a terme el diumenge 20 d’abril al Camp Mestalla, tal com s’ha anunciat en un comunicat recent.

L’estadi de Mestalla acollirà este gran esdeveniment obert al públic, on els aficionats que es desplacen a l’estadi a partir de les 10.30 hores podran gaudir de la lluita pel títol de campió absolut de la temporada. Els assistents tindran l’oportunitat de conèixer els seus creadors de contingut preferits, com DjMaRiiO, i llegendes de LaLiga com Fernando Morientes. A més, es realitzaran diverses activitats durant tot el dia amb l’objectiu d’entretenir als assistents i, a més, podran guanyar premis.

Com a avantcampanya per al partit final, l’artista Nil Moliner oferirà una actuació musical que afegirà més emoció a l’esdeveniment. En línia amb anys anteriors, com els celebrats a Madrid, Barcelona, Saragossa, Tarragona o Sant Sebastià, la ciutat de València es prepararà per vestir-se per primera vegada amb els colors de la competició, en un esforç per acostar LaLiga FC Pro a la comunitat de fanàtics a tot el país.

En la competició anterior, la Reial Societat, liderada pel proplayer Emre Yilmaz, es va coronar campiona amb un resultat de 3-7, guanyant a més un premi de 25.000 euros i el passe a les Finals. Més de 4.500 persones van gaudir durant un cap de setmana ple d’activitats per a tots els públics, destacant l’èxit de la competició.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís taronja este dijous per ratxes de 100 km/h en el nord de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous l'avís taronja en el nord de Castelló per vent del nord-oest de fins a 100 km/h. Hi haurà avisos grocs a Alacant i València.

La Guàrdia Civil reclama les càmera de Xilxes per a contrastar la versió de l’exmarit

La Guàrdia Civil ha demanat a l'Ajuntament de Xilxes les gravacions que enfoquen la vivenda on van ser trobades una dona i la seua filla. Busca contrastar la versió de l'exmarit, detingut per infringir l'orde d'allunyament.

Pérez Llorca defén l’actuació del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha defés la resposta del Consell a les irregularitats en adjudicacions de vivendes a Alacant. PSPV i Compromís han demanat dimissions i eleccions.

Esclarixen una estafa de l’amor per 216.839 euros amb quatre detinguts a Alacant

La Policia Nacional ha desarticulat part d'una xarxa que va captar a una dona per Facebook i li va sostraure 216.839 euros. Huit persones han sigut identificades i quatre detingudes a Alacant.

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha arrestat a l'exmarit de la víctima per incomplir una orde de 300 metres vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència.

La Comunitat Valenciana va registrar un 0,85% més de naixements en 2025, per davall de la mitjana nacional

La Comunitat Valenciana va augmentar els naixements un 0,85% en 2025, per davall del 0,99% nacional. Amb 35.822 enllumenaments, va aportar el 11,15% del total a Espanya.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros d’ajuda per a famílies de les víctimes de la DANA

El president ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a la província de València. El missatge arriba en la seua primera sessió de control en Les Corts.

El primer ple de l’any de Les Corts Valencianes ha començat amb la presa de possessió d’una nova diputada

El primer ple de l'any i del nou període de sessions ha començat amb la presa de possessió de Raquel Cámara com a nova diputada del PSPV-PSOE, en substitució de Sonia Borruey. La renúncia de Borruey es va produir després del seu nomenament com a directora general de GESPA, un càrrec incompatible amb l'acta.