8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

LaLiga FC Pro Finals tindrà lloc al Camp Mestalla el 20 d’abril

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS) – La competició nacional d’EA Sports FC, organitzada per LaLiga, tancarà la temporada 2024/25 amb un esperat esdeveniment presencial, la LaLiga FC Pro Finals, que es durà a terme el diumenge 20 d’abril al Camp Mestalla, tal com s’ha anunciat en un comunicat recent.

L’estadi de Mestalla acollirà este gran esdeveniment obert al públic, on els aficionats que es desplacen a l’estadi a partir de les 10.30 hores podran gaudir de la lluita pel títol de campió absolut de la temporada. Els assistents tindran l’oportunitat de conèixer els seus creadors de contingut preferits, com DjMaRiiO, i llegendes de LaLiga com Fernando Morientes. A més, es realitzaran diverses activitats durant tot el dia amb l’objectiu d’entretenir als assistents i, a més, podran guanyar premis.

Com a avantcampanya per al partit final, l’artista Nil Moliner oferirà una actuació musical que afegirà més emoció a l’esdeveniment. En línia amb anys anteriors, com els celebrats a Madrid, Barcelona, Saragossa, Tarragona o Sant Sebastià, la ciutat de València es prepararà per vestir-se per primera vegada amb els colors de la competició, en un esforç per acostar LaLiga FC Pro a la comunitat de fanàtics a tot el país.

En la competició anterior, la Reial Societat, liderada pel proplayer Emre Yilmaz, es va coronar campiona amb un resultat de 3-7, guanyant a més un premi de 25.000 euros i el passe a les Finals. Més de 4.500 persones van gaudir durant un cap de setmana ple d’activitats per a tots els públics, destacant l’èxit de la competició.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.