9.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

LaLiga FC Pro Finals tindrà lloc al Camp Mestalla el 20 d’abril

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS) – La competició nacional d’EA Sports FC, organitzada per LaLiga, tancarà la temporada 2024/25 amb un esperat esdeveniment presencial, la LaLiga FC Pro Finals, que es durà a terme el diumenge 20 d’abril al Camp Mestalla, tal com s’ha anunciat en un comunicat recent.

L’estadi de Mestalla acollirà este gran esdeveniment obert al públic, on els aficionats que es desplacen a l’estadi a partir de les 10.30 hores podran gaudir de la lluita pel títol de campió absolut de la temporada. Els assistents tindran l’oportunitat de conèixer els seus creadors de contingut preferits, com DjMaRiiO, i llegendes de LaLiga com Fernando Morientes. A més, es realitzaran diverses activitats durant tot el dia amb l’objectiu d’entretenir als assistents i, a més, podran guanyar premis.

Com a avantcampanya per al partit final, l’artista Nil Moliner oferirà una actuació musical que afegirà més emoció a l’esdeveniment. En línia amb anys anteriors, com els celebrats a Madrid, Barcelona, Saragossa, Tarragona o Sant Sebastià, la ciutat de València es prepararà per vestir-se per primera vegada amb els colors de la competició, en un esforç per acostar LaLiga FC Pro a la comunitat de fanàtics a tot el país.

En la competició anterior, la Reial Societat, liderada pel proplayer Emre Yilmaz, es va coronar campiona amb un resultat de 3-7, guanyant a més un premi de 25.000 euros i el passe a les Finals. Més de 4.500 persones van gaudir durant un cap de setmana ple d’activitats per a tots els públics, destacant l’èxit de la competició.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.