10.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

LaLiga FC Pro Finals tindrà lloc al Camp Mestalla el 20 d’abril

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS) – La competició nacional d’EA Sports FC, organitzada per LaLiga, tancarà la temporada 2024/25 amb un esperat esdeveniment presencial, la LaLiga FC Pro Finals, que es durà a terme el diumenge 20 d’abril al Camp Mestalla, tal com s’ha anunciat en un comunicat recent.

L’estadi de Mestalla acollirà este gran esdeveniment obert al públic, on els aficionats que es desplacen a l’estadi a partir de les 10.30 hores podran gaudir de la lluita pel títol de campió absolut de la temporada. Els assistents tindran l’oportunitat de conèixer els seus creadors de contingut preferits, com DjMaRiiO, i llegendes de LaLiga com Fernando Morientes. A més, es realitzaran diverses activitats durant tot el dia amb l’objectiu d’entretenir als assistents i, a més, podran guanyar premis.

Com a avantcampanya per al partit final, l’artista Nil Moliner oferirà una actuació musical que afegirà més emoció a l’esdeveniment. En línia amb anys anteriors, com els celebrats a Madrid, Barcelona, Saragossa, Tarragona o Sant Sebastià, la ciutat de València es prepararà per vestir-se per primera vegada amb els colors de la competició, en un esforç per acostar LaLiga FC Pro a la comunitat de fanàtics a tot el país.

En la competició anterior, la Reial Societat, liderada pel proplayer Emre Yilmaz, es va coronar campiona amb un resultat de 3-7, guanyant a més un premi de 25.000 euros i el passe a les Finals. Més de 4.500 persones van gaudir durant un cap de setmana ple d’activitats per a tots els públics, destacant l’èxit de la competició.

Últimes notícies

Femeval veu en l’acord UE-Índia un impuls a les exportacions valencianes del metall

La patronal del metall ha afirmat que el pacte amb l'Índia reduirà aranzels sobre el 96,6% de les exportacions europees i obrirà cooperació tecnològica. Advertix de la necessitat de vigilar impactes desiguals i de complir estàndards per a un benefici equilibrat.

Ingressa a la presó per tres robatoris en comerços de Torrent cinc dies després d’eixir de la presó

La Policia Nacional va detindre a un home de 42 anys per tres robatoris amb força en dos dies en locals d'hostaleria de Torrent. El jutge va ordenar el seu ingrés a la presó en confirmar-se el patró repetit i la seua recent excarceració.

València demana al Consell intensificar el control de senglars en l’Albufera

L'Ajuntament ha sol·licitat a la Generalitat intensificar el control del senglar en l'Albufera, amb gàbies parany homologades, per a reduir riscos i millorar la seguretat.

Tres detinguts, dos menors, després del robatori en un local de Beniparrell (València)

Guàrdia Civil i Policia Local han detingut a tres persones instants després de sostraure la recaptació d'un local hostaler a Beniparrell. Els agents van intervindre 300 euros i els menors van quedar amb els seus progenitors

Mor un motorista de 23 anys després de xocar amb un cotxe en la CV-500, en Pinedo

Un jove de 23 anys va morir després de col·lidir la seua moto amb un cotxe en la CV-500, a l'altura de Pinedo. El Samu i una unitat de SVB van ser mobilitzats sense èxit.

La neu curta una carretera a Castelló i obliga a extremar la precaució en deu vies de València

La neu impedix circular per la CV-169 a Benafigos i condiciona la conducció en deu carreteres secundàries de València. La DGT demana extremar l'atenció.

Pluja este dijous en la Comunitat Valenciana i ratxes fortes de ponent

La regió registrarà cels nuvolosos i precipitacions més abundants a l'interior nord, amb vent de l'oest que bufarà amb ratxes molt fortes. Les temperatures pujaran hui i el divendres es preveuen núvols i ruixats febles a l'interior nord.

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.