Anuncios

L’Autoritat Palestina condemna ‘accions bàrbares’ dels seguidors del Maccabi a Amsterdam

MADRID, 8 (EUROPA PRESS)

L’Autoritat Palestina ha condemnat les “accions bàrbares” comeses pels seguidors del club de futbol israelià Maccabi Tel Aviv, entre elles “càntics antiàrabs i atacs al simbolisme de la bandera palestina”, en el marc dels enfrontaments ocorreguts este passat dijous a la ciutat d’Amsterdam.

Anuncios

La Policia d’Ámsterdam ha xifrat en més de 60 els detinguts després dels “incidents violents”, segons les forces de seguretat, registrats entre un grup de manifestants propalestios i aficionats del Maccabi que s’havien desplaçat a la ciutat pel partit que va enfrontar al club contra l’Ajax, successos que es van saldar amb almenys cinc ferits.

Mentre que autoritats israelianes han denunciat que els seguidors del Maccabi van ser víctimes d’una persecució, l’Autoritat Palestina denúncia que els aficionats israelians es van passar els dies previs a la trobada arrancant la bandera palestina dels carrers de la ciutat i protagonitzant altercats.

El Ministeri d’Exteriors palestí demana a les autoritats neerlandeses que investiguen estos “alborotadors” i que la pròxima vegada protegisquen “els palestins i àrabs que viuen als Països Baixos i a les capitals europees” dels “colons i militars d’Israel que es dediquen a exhibir les seues idees racistes i els seus crims”.

El Govern palestí, que de tota manera condemna qualsevol tipus de violència, advertix d’un “escalada de pràctiques racistes” protagonitzada en este últim cas pels afeccionats israelians, que representen una “mostra d’hostilitat cap a la identitat i el simbolisme palestins” i demana a les autoritats competents que “les rebutgen i s’enfronten a elles”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.
Anuncios