L’entitat que promou l’hotel a Guatla advertix que defensarà ‘cada euro i cada dret’ davant de la justícia

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

Inversions Gran València 2005 S.L., l’entitat que promou l’hotel a Guatla 3, advertix que defensarà “cada euro i cada dret en totes les instàncies judicials davant del despull unilateral i arbitrari” al que es considera sotmesa després de la suspensió de les llicències uebanísticas en aquest entorn.

L’entitat recalca que “no és un fons d’inversió, sinó una companyia valenciana i familiar que aquesta oberta al diàleg, a propostes i iniciatives que l’Ajuntament de València vulga oferir”.

No obstant això, l’empresa recalca que sense que quede “ni la més mínim dubte” que defensarà “cada euro i cada dret en totes les instàncies judicials davant de la despulla unilateral i arbitrari” al que, al seu semblar, està sent “condemnada en contra de la ciutat de València, els seus ciutadans i en favor d’uns grups veïnals de pressió que només compten amb la raó de tenir un grapat de vots, sabent que el votant espanyol i valencià, es mou mes a l’hora de votar per ideologies que per la gestió política”.

Inversions Gran València 2005 SL ja va advertir, després de la suspensió de llicències en aquest entorn, que “la propietat portarà davant de les últimes instàncies judicials nacionals i internacionals”.

Ara critica, en un comunicat, que, mentre l’alcaldessa, María José Catalá, “es reunix amb associacions veïnals del districte de Saidia, Juan Giner manifesta davant dels mitjans de comunicació que no ha pogut obtenir contestació alguna de la propietat del projecte malgrat haver-ho intentat i després de diverses reunions”, un extrem que nega l’entitat.

Finalment, defensa el projecte de la residència d’estudiants per a la “modernització de la ciutat” i la seua integració en el circuit universitari d’Europa i de l’Erasmus.

“Un projecte dinamitzador del barri i la seua integració en la globalitat d’una ciutat del segle XXI oberta a la cultura i a la sostenibilitat immobiliària, en alliberar habitatges abans destinats a estudiants, a famílies, joves i a tots els que precisen una llar tan escassa com ocorre en l’actualitat”, conclou.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.