11 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

L’entitat que promou l’hotel a Guatla advertix que defensarà ‘cada euro i cada dret’ davant de la justícia

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

Inversions Gran València 2005 S.L., l’entitat que promou l’hotel a Guatla 3, advertix que defensarà “cada euro i cada dret en totes les instàncies judicials davant del despull unilateral i arbitrari” al que es considera sotmesa després de la suspensió de les llicències uebanísticas en aquest entorn.

L’entitat recalca que “no és un fons d’inversió, sinó una companyia valenciana i familiar que aquesta oberta al diàleg, a propostes i iniciatives que l’Ajuntament de València vulga oferir”.

No obstant això, l’empresa recalca que sense que quede “ni la més mínim dubte” que defensarà “cada euro i cada dret en totes les instàncies judicials davant de la despulla unilateral i arbitrari” al que, al seu semblar, està sent “condemnada en contra de la ciutat de València, els seus ciutadans i en favor d’uns grups veïnals de pressió que només compten amb la raó de tenir un grapat de vots, sabent que el votant espanyol i valencià, es mou mes a l’hora de votar per ideologies que per la gestió política”.

Inversions Gran València 2005 SL ja va advertir, després de la suspensió de llicències en aquest entorn, que “la propietat portarà davant de les últimes instàncies judicials nacionals i internacionals”.

Ara critica, en un comunicat, que, mentre l’alcaldessa, María José Catalá, “es reunix amb associacions veïnals del districte de Saidia, Juan Giner manifesta davant dels mitjans de comunicació que no ha pogut obtenir contestació alguna de la propietat del projecte malgrat haver-ho intentat i després de diverses reunions”, un extrem que nega l’entitat.

Finalment, defensa el projecte de la residència d’estudiants per a la “modernització de la ciutat” i la seua integració en el circuit universitari d’Europa i de l’Erasmus.

“Un projecte dinamitzador del barri i la seua integració en la globalitat d’una ciutat del segle XXI oberta a la cultura i a la sostenibilitat immobiliària, en alliberar habitatges abans destinats a estudiants, a famílies, joves i a tots els que precisen una llar tan escassa com ocorre en l’actualitat”, conclou.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.