L’escola de música Emergents presenta dos campus d’estiu a Gandia i Montcada

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’escola de música Emergents continua la seua expansió amb la seua sisena edició, que enguany, per primera vegada, organitzarà dos campus simultanis: un a Gandia (Escola de Música del Grau) i un altre a Montcada (Conservatori Professional Ciutat de Montcada).

Aquest projecte, que va néixer el 2017, arriba per primera vegada a la localitat de Montcada, ampliant així el seu abast i connexió amb els joves músics de la Comunitat Valenciana. Les inscripcions per als dos campus s’obriran el dimarts 13 de maig a la pàgina web www.escolaemergents.com.

Els campus tindran lloc del 30 de juny al 4 de juliol i del 7 al 10 de juliol. Durant aquest període, els i les alumnes tindran l’opció de treballar amb un equip docent excepcional que els guiarà a través de diferents estils i formacions musicals. Això els permetrà obtenir una visió àmplia de l’espectre musical i facilitarà la recerca del seu lloc dins del món de la música.

Els responsables de l’activitat destaquen que els monitors i professors són professionals amb un bagatge i pedagogia contrastats, que han format part d’agrupacions reconegudes com Auxili, Malifeta, Pep de la Tona i exmembres de formacions com ZOO, La Gossa Sorda i Obrint Pas.

Per culminar els campus, se celebraran concerts finals a Gandia el 9 de juliol i a Montcada el 10 de juliol, on els alumnes interpretaran les composicions treballades amb la Gran Banda Emergents. Aquesta activitat promet ser una gran festa final, amb repertoris que inclouen peces dels grups més destacats de l’escena musical valenciana, i comptarà amb la participació de col·legues com Sandra Monfort, Auxili i Saurí, entre d’altres artistes que encara s’anunciaran.

A més, els alumnes treballaran en diversos nivells i formats, complementant la formació amb tallers, masterclass, jam sessions i actuacions en viu davant del públic, el que contribuirà a enriquir la seua experiència musical.

Últimes notícies

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.