L’escola de música Emergents presenta dos campus d’estiu a Gandia i Montcada

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’escola de música Emergents continua la seua expansió amb la seua sisena edició, que enguany, per primera vegada, organitzarà dos campus simultanis: un a Gandia (Escola de Música del Grau) i un altre a Montcada (Conservatori Professional Ciutat de Montcada).

Aquest projecte, que va néixer el 2017, arriba per primera vegada a la localitat de Montcada, ampliant així el seu abast i connexió amb els joves músics de la Comunitat Valenciana. Les inscripcions per als dos campus s’obriran el dimarts 13 de maig a la pàgina web www.escolaemergents.com.

Els campus tindran lloc del 30 de juny al 4 de juliol i del 7 al 10 de juliol. Durant aquest període, els i les alumnes tindran l’opció de treballar amb un equip docent excepcional que els guiarà a través de diferents estils i formacions musicals. Això els permetrà obtenir una visió àmplia de l’espectre musical i facilitarà la recerca del seu lloc dins del món de la música.

Els responsables de l’activitat destaquen que els monitors i professors són professionals amb un bagatge i pedagogia contrastats, que han format part d’agrupacions reconegudes com Auxili, Malifeta, Pep de la Tona i exmembres de formacions com ZOO, La Gossa Sorda i Obrint Pas.

Per culminar els campus, se celebraran concerts finals a Gandia el 9 de juliol i a Montcada el 10 de juliol, on els alumnes interpretaran les composicions treballades amb la Gran Banda Emergents. Aquesta activitat promet ser una gran festa final, amb repertoris que inclouen peces dels grups més destacats de l’escena musical valenciana, i comptarà amb la participació de col·legues com Sandra Monfort, Auxili i Saurí, entre d’altres artistes que encara s’anunciaran.

A més, els alumnes treballaran en diversos nivells i formats, complementant la formació amb tallers, masterclass, jam sessions i actuacions en viu davant del públic, el que contribuirà a enriquir la seua experiència musical.

Últimes notícies

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.

Morant promet un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent

Diana Morant ha promés a Alacant un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent, amb propostes en vivenda, sanitat i educació. La líder del PSPV-PSOE ha reivindicat l’autonomia del projecte socialista valencià i ha criticat el PP i Vox.

Tiroteig en Albal entre familiars amb dos detinguts i un ferit lleu

Dos membres d’una mateixa família han sigut detinguts després d’un tiroteig este dissabte a Albal, on un d’ells ha resultat ferit lleu. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies dels fets, que van tindre lloc en un edifici de l’avinguda Cortes Valencianas.

Un tiroteig entre dos clans a Alzira deixa un mort i tres ferits

Un tiroteig entre dos clans familiars al barri de l'Alquerieta, a Alzira, ha deixat un home mort i tres persones ferides de bala. La Policia Nacional ha detingut quatre membres d'una de les famílies implicades.

Diumenge amb més calor i possibles ruixats al litoral nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia bàsicament assolellat, amb màximes en lleuger ascens i possibilitat de ruixats al litoral nord d’Alacant fins al migdia.

Deting a Dénia un fugit fugitiu buscat a Rússia per coaccions i prostitució

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 33 anys reclamat per Rússia per coaccions i prostitució, vinculat a una xarxa de pornografia en línia. L’Audiència Nacional ha assumit el cas per a tramitar la seua possible extradició.