L’escola de música Emergents presenta dos campus d’estiu a Gandia i Montcada

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’escola de música Emergents continua la seua expansió amb la seua sisena edició, que enguany, per primera vegada, organitzarà dos campus simultanis: un a Gandia (Escola de Música del Grau) i un altre a Montcada (Conservatori Professional Ciutat de Montcada).

Aquest projecte, que va néixer el 2017, arriba per primera vegada a la localitat de Montcada, ampliant així el seu abast i connexió amb els joves músics de la Comunitat Valenciana. Les inscripcions per als dos campus s’obriran el dimarts 13 de maig a la pàgina web www.escolaemergents.com.

Els campus tindran lloc del 30 de juny al 4 de juliol i del 7 al 10 de juliol. Durant aquest període, els i les alumnes tindran l’opció de treballar amb un equip docent excepcional que els guiarà a través de diferents estils i formacions musicals. Això els permetrà obtenir una visió àmplia de l’espectre musical i facilitarà la recerca del seu lloc dins del món de la música.

Els responsables de l’activitat destaquen que els monitors i professors són professionals amb un bagatge i pedagogia contrastats, que han format part d’agrupacions reconegudes com Auxili, Malifeta, Pep de la Tona i exmembres de formacions com ZOO, La Gossa Sorda i Obrint Pas.

Per culminar els campus, se celebraran concerts finals a Gandia el 9 de juliol i a Montcada el 10 de juliol, on els alumnes interpretaran les composicions treballades amb la Gran Banda Emergents. Aquesta activitat promet ser una gran festa final, amb repertoris que inclouen peces dels grups més destacats de l’escena musical valenciana, i comptarà amb la participació de col·legues com Sandra Monfort, Auxili i Saurí, entre d’altres artistes que encara s’anunciaran.

A més, els alumnes treballaran en diversos nivells i formats, complementant la formació amb tallers, masterclass, jam sessions i actuacions en viu davant del públic, el que contribuirà a enriquir la seua experiència musical.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.