17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

L’escola de música Emergents presenta dos campus d’estiu a Gandia i Montcada

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’escola de música Emergents continua la seua expansió amb la seua sisena edició, que enguany, per primera vegada, organitzarà dos campus simultanis: un a Gandia (Escola de Música del Grau) i un altre a Montcada (Conservatori Professional Ciutat de Montcada).

Aquest projecte, que va néixer el 2017, arriba per primera vegada a la localitat de Montcada, ampliant així el seu abast i connexió amb els joves músics de la Comunitat Valenciana. Les inscripcions per als dos campus s’obriran el dimarts 13 de maig a la pàgina web www.escolaemergents.com.

Els campus tindran lloc del 30 de juny al 4 de juliol i del 7 al 10 de juliol. Durant aquest període, els i les alumnes tindran l’opció de treballar amb un equip docent excepcional que els guiarà a través de diferents estils i formacions musicals. Això els permetrà obtenir una visió àmplia de l’espectre musical i facilitarà la recerca del seu lloc dins del món de la música.

Els responsables de l’activitat destaquen que els monitors i professors són professionals amb un bagatge i pedagogia contrastats, que han format part d’agrupacions reconegudes com Auxili, Malifeta, Pep de la Tona i exmembres de formacions com ZOO, La Gossa Sorda i Obrint Pas.

Per culminar els campus, se celebraran concerts finals a Gandia el 9 de juliol i a Montcada el 10 de juliol, on els alumnes interpretaran les composicions treballades amb la Gran Banda Emergents. Aquesta activitat promet ser una gran festa final, amb repertoris que inclouen peces dels grups més destacats de l’escena musical valenciana, i comptarà amb la participació de col·legues com Sandra Monfort, Auxili i Saurí, entre d’altres artistes que encara s’anunciaran.

A més, els alumnes treballaran en diversos nivells i formats, complementant la formació amb tallers, masterclass, jam sessions i actuacions en viu davant del públic, el que contribuirà a enriquir la seua experiència musical.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe avisa de possibles afeccions als trens en la Comunitat pel vent

Renfe ha advertit de possibles incidències en el servici ferroviari de la Comunitat Valenciana pels avisos roig i taronja per vent. Les ratxes previstes de fins a 140 km/h a Castelló i 100 km/h a València i Alacant podrien motivar ajustos operatius i retards.

El Consell defén un traçat fiscal ferm per a rebaixar impostos i atraure inversió

El Consell ha reivindicat el seu pla per a eixir del 'infern fiscal' i atraure inversió, amb una nova rebaixa en Successions i Donacions i més deduccions en l'IRPF. Ha assegurat que l'objectiu és baixar impostos mantenint la capacitat recaptatòria.

La Generalitat llança un És-Alert pels forts vents d’este dissabte

La Generalitat ha enviat un És-Alert per a advertir del temporal de vent d'este dissabte i demana evitar desplaçaments i crides innecessàries al 112. Castelló entra en alerta roja i València i Alacant, en taronja.

El Consell substituïx a Salvador Navarro per Carlos Prades com a vocal del Port de València

El Consell ha aprovat el cessament de Salvador Navarro com a vocal de l'Autoritat Portuària de València i ha nomenat a Carlos Prades en el seu lloc. També s'ha incorporat a Marián Cano i queda per cobrir una quarta vocalia.

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet en el Roig Arena de València

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet 2026 en el Roig Arena de València. El torneig es disputarà del 19 al 22 de febrer amb huit equips en lliça.

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet en el Roig Arena de València

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei 2026 en el Roig Arena de València, la seua primera presència en 11 anys. Huit equips pugnaran pel títol.

El Suprem inadmet el recurs de la UMH i queda ferma el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal ha inadmés el recurs de la UMH i confirma la sentència del TSJCV que va avalar Medicina en la UA. La resolució és ferma i imposa costes.

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.