L’escola de música Emergents presenta dos campus d’estiu a Gandia i Montcada

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’escola de música Emergents continua la seua expansió amb la seua sisena edició, que enguany, per primera vegada, organitzarà dos campus simultanis: un a Gandia (Escola de Música del Grau) i un altre a Montcada (Conservatori Professional Ciutat de Montcada).

Aquest projecte, que va néixer el 2017, arriba per primera vegada a la localitat de Montcada, ampliant així el seu abast i connexió amb els joves músics de la Comunitat Valenciana. Les inscripcions per als dos campus s’obriran el dimarts 13 de maig a la pàgina web www.escolaemergents.com.

Els campus tindran lloc del 30 de juny al 4 de juliol i del 7 al 10 de juliol. Durant aquest període, els i les alumnes tindran l’opció de treballar amb un equip docent excepcional que els guiarà a través de diferents estils i formacions musicals. Això els permetrà obtenir una visió àmplia de l’espectre musical i facilitarà la recerca del seu lloc dins del món de la música.

Els responsables de l’activitat destaquen que els monitors i professors són professionals amb un bagatge i pedagogia contrastats, que han format part d’agrupacions reconegudes com Auxili, Malifeta, Pep de la Tona i exmembres de formacions com ZOO, La Gossa Sorda i Obrint Pas.

Per culminar els campus, se celebraran concerts finals a Gandia el 9 de juliol i a Montcada el 10 de juliol, on els alumnes interpretaran les composicions treballades amb la Gran Banda Emergents. Aquesta activitat promet ser una gran festa final, amb repertoris que inclouen peces dels grups més destacats de l’escena musical valenciana, i comptarà amb la participació de col·legues com Sandra Monfort, Auxili i Saurí, entre d’altres artistes que encara s’anunciaran.

A més, els alumnes treballaran en diversos nivells i formats, complementant la formació amb tallers, masterclass, jam sessions i actuacions en viu davant del públic, el que contribuirà a enriquir la seua experiència musical.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.