L’obra del Roig Arena aborda coberta i façana: recinte totalment hermètic i pell ceràmica de 9.000 peces

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El projecte Roig Arena de València continua la seua construcció i, faltant poc més d’un any per a la seua inauguració, les obres se centren ara en la coberta i la façana del recinte, que comptarà amb una pell ceràmica conformada per més de 9.000 peces.

L’estudi Erre Arquitectura informa que, després de la «fita» que va suposar l’hissat de les huit cintres de la coberta, actualment s’està treballant perquè estos dos elements, coberta i façana, generen un recinte «totalment hermètic amb el qual oferir la millor experiència tant visual com a acústica als espectadors dels diferents esdeveniments que tindran lloc els 365 dies de l’any».

I és que una de les característiques diferenciadores del disseny del pavelló és la presència d’espais exteriors que permeten gaudir del clima i ambient mediterrani que oferix la ciutat de València, expliquen.

En este sentit, se seguix treballant en la construcció de les terrasses que embolicaran al recinte cobert. Espais que oferiran a visitants i espectadors la possibilitat de gaudir de l’edifici i els seus serveis en qualsevol moment de l’any.

Estos espais exteriors estan suposant un procés d’execució laboriós i complex que mitjançant un sistema que permetrà crear una estructura de formigó que aconseguirà els 25 metres de longitud.

A més, s’està començant a executar l’estructura que permetrà sostenir la façana del recinte: una pell ceràmica conformada per més de 9.000 peces i l’execució de les quals i avanços s’aniran desvetlant al llarg de l’enguany, prometen els arquitectes.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.