9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

L’obra del Roig Arena aborda coberta i façana: recinte totalment hermètic i pell ceràmica de 9.000 peces

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El projecte Roig Arena de València continua la seua construcció i, faltant poc més d’un any per a la seua inauguració, les obres se centren ara en la coberta i la façana del recinte, que comptarà amb una pell ceràmica conformada per més de 9.000 peces.

L’estudi Erre Arquitectura informa que, després de la “fita” que va suposar l’hissat de les huit cintres de la coberta, actualment s’està treballant perquè estos dos elements, coberta i façana, generen un recinte “totalment hermètic amb el qual oferir la millor experiència tant visual com a acústica als espectadors dels diferents esdeveniments que tindran lloc els 365 dies de l’any”.

I és que una de les característiques diferenciadores del disseny del pavelló és la presència d’espais exteriors que permeten gaudir del clima i ambient mediterrani que oferix la ciutat de València, expliquen.

En este sentit, se seguix treballant en la construcció de les terrasses que embolicaran al recinte cobert. Espais que oferiran a visitants i espectadors la possibilitat de gaudir de l’edifici i els seus serveis en qualsevol moment de l’any.

Estos espais exteriors estan suposant un procés d’execució laboriós i complex que mitjançant un sistema que permetrà crear una estructura de formigó que aconseguirà els 25 metres de longitud.

A més, s’està començant a executar l’estructura que permetrà sostenir la façana del recinte: una pell ceràmica conformada per més de 9.000 peces i l’execució de les quals i avanços s’aniran desvetlant al llarg de l’enguany, prometen els arquitectes.

Últimes notícies

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.