L’obra del Roig Arena aborda coberta i façana: recinte totalment hermètic i pell ceràmica de 9.000 peces

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El projecte Roig Arena de València continua la seua construcció i, faltant poc més d’un any per a la seua inauguració, les obres se centren ara en la coberta i la façana del recinte, que comptarà amb una pell ceràmica conformada per més de 9.000 peces.

L’estudi Erre Arquitectura informa que, després de la “fita” que va suposar l’hissat de les huit cintres de la coberta, actualment s’està treballant perquè estos dos elements, coberta i façana, generen un recinte “totalment hermètic amb el qual oferir la millor experiència tant visual com a acústica als espectadors dels diferents esdeveniments que tindran lloc els 365 dies de l’any”.

I és que una de les característiques diferenciadores del disseny del pavelló és la presència d’espais exteriors que permeten gaudir del clima i ambient mediterrani que oferix la ciutat de València, expliquen.

En este sentit, se seguix treballant en la construcció de les terrasses que embolicaran al recinte cobert. Espais que oferiran a visitants i espectadors la possibilitat de gaudir de l’edifici i els seus serveis en qualsevol moment de l’any.

Estos espais exteriors estan suposant un procés d’execució laboriós i complex que mitjançant un sistema que permetrà crear una estructura de formigó que aconseguirà els 25 metres de longitud.

A més, s’està començant a executar l’estructura que permetrà sostenir la façana del recinte: una pell ceràmica conformada per més de 9.000 peces i l’execució de les quals i avanços s’aniran desvetlant al llarg de l’enguany, prometen els arquitectes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.