12.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

L’obra del Roig Arena aborda coberta i façana: recinte totalment hermètic i pell ceràmica de 9.000 peces

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El projecte Roig Arena de València continua la seua construcció i, faltant poc més d’un any per a la seua inauguració, les obres se centren ara en la coberta i la façana del recinte, que comptarà amb una pell ceràmica conformada per més de 9.000 peces.

L’estudi Erre Arquitectura informa que, després de la “fita” que va suposar l’hissat de les huit cintres de la coberta, actualment s’està treballant perquè estos dos elements, coberta i façana, generen un recinte “totalment hermètic amb el qual oferir la millor experiència tant visual com a acústica als espectadors dels diferents esdeveniments que tindran lloc els 365 dies de l’any”.

I és que una de les característiques diferenciadores del disseny del pavelló és la presència d’espais exteriors que permeten gaudir del clima i ambient mediterrani que oferix la ciutat de València, expliquen.

En este sentit, se seguix treballant en la construcció de les terrasses que embolicaran al recinte cobert. Espais que oferiran a visitants i espectadors la possibilitat de gaudir de l’edifici i els seus serveis en qualsevol moment de l’any.

Estos espais exteriors estan suposant un procés d’execució laboriós i complex que mitjançant un sistema que permetrà crear una estructura de formigó que aconseguirà els 25 metres de longitud.

A més, s’està començant a executar l’estructura que permetrà sostenir la façana del recinte: una pell ceràmica conformada per més de 9.000 peces i l’execució de les quals i avanços s’aniran desvetlant al llarg de l’enguany, prometen els arquitectes.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.