L’obra del Roig Arena aborda coberta i façana: recinte totalment hermètic i pell ceràmica de 9.000 peces

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El projecte Roig Arena de València continua la seua construcció i, faltant poc més d’un any per a la seua inauguració, les obres se centren ara en la coberta i la façana del recinte, que comptarà amb una pell ceràmica conformada per més de 9.000 peces.

L’estudi Erre Arquitectura informa que, després de la “fita” que va suposar l’hissat de les huit cintres de la coberta, actualment s’està treballant perquè estos dos elements, coberta i façana, generen un recinte “totalment hermètic amb el qual oferir la millor experiència tant visual com a acústica als espectadors dels diferents esdeveniments que tindran lloc els 365 dies de l’any”.

I és que una de les característiques diferenciadores del disseny del pavelló és la presència d’espais exteriors que permeten gaudir del clima i ambient mediterrani que oferix la ciutat de València, expliquen.

En este sentit, se seguix treballant en la construcció de les terrasses que embolicaran al recinte cobert. Espais que oferiran a visitants i espectadors la possibilitat de gaudir de l’edifici i els seus serveis en qualsevol moment de l’any.

Estos espais exteriors estan suposant un procés d’execució laboriós i complex que mitjançant un sistema que permetrà crear una estructura de formigó que aconseguirà els 25 metres de longitud.

A més, s’està començant a executar l’estructura que permetrà sostenir la façana del recinte: una pell ceràmica conformada per més de 9.000 peces i l’execució de les quals i avanços s’aniran desvetlant al llarg de l’enguany, prometen els arquitectes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SOM Festival Castelló confirma a Iván Ferreiro per a l’1 d’agost

El festival confirma l'actuació d'Iván Ferreiro l'1 d'agost dins del seu cicle estiuenc. És la segona confirmació després de Sergio Dalma.

Renúncia a l’acta el regidor d’Altea de Compromís denunciat per bufetejar a la seua parella

Rafael Ramón Mompó ha renunciat este dimarts a la seua acta després de ser detingut el diumenge per bufetejar a la seua parella i causar-li lesions lleus. L'alcalde ha acceptat la dimissió i el govern local ha expressat una condemna rotunda de la violència contra les dones.

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.

Dos anys de presó per agredir de forma continuada a la filla menor d’una amiga a Xixona

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home de 47 anys a dos anys de presó per agressió sexual continuada a la filla menor d'una amiga a Xixona. Va admetre els fets i haurà d'allunyar-se 10 anys, complir 5 de llibertat vigilada i indemnitzar a la víctima.

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.

Amparito, el WhatsApp amb IA per a gaudir les Falles en tots els idiomes europeus

Amparito és un assistent per WhatsApp que guia les Falles de València amb IA, en qualsevol idioma europeu. Informa d'actes, monuments i plans per a gaudir la festa.