El luxós apartament que Miriam Saavedra li ha regalat a sa mare

Miriam Saavedra va mostrar la nova casa de la seva mare

Miriam Saavedra va mostrar la nova casa de sa mare | MTMAD

 

Com ja va anunciar després de la seua victòria en el concurs ‘GH VIP’, Miriam Saavedra ha dedicat part dels diners que va guanyar en el ‘reality’ a comprar-li una casa a sa mare. La peruana ha demostrat ser una dona de paraula i li ha regalat un gran apartament amb unes espectaculars vistes al mar de la capital de Perú, Lima.

 

Miriam ha compartit les imatges del pis a través del seu canal de Mtmad, i es pot comprovar que, tot i que encara està en reformes, el nou habitatge té un gran potencial. I és que es tracta d’un pis amb molt d’espai, decorat amb un estil modern i amb una gran terrassa on quasi es pot tocar el mar.

 

El menjador de la casa que ha comprat Miriam

El menjador de la casa que ha comprat Miriam | MTMAD

 

Encara que queden alguns mobles per col·locar i donar-li l’aspecte de llar amb la decoració, la guanyadora de ‘GH VIP’ li ha fet el millor regal possible a sa mare, ja que com ella mateixa explica al seu canal de Mtmad, «sempre va voler tindre una caseta amb vistes al mar».

 

Miriam Saavedra ha compartit amb els seus seguidors, als quals anomena ‘muñecotes’ de forma afectuosa, una preciosa posta de sol des de l’espectacular terrassa, que és la major atracció de la casa. A més, la peruana també ha mostrat un lavabo, el menjador i la cuina.

 

Les espectaculars vistes de l'apartament de la mare de Miriam

Les espectaculars vistes de l’apartament de la mare de Miriam | MTMAD

 

La model va complint poc a poc els seus somnis i els de les persones que estima. I és que després de fer aquest gran regal a sa mare, el seu pròxim objectiu és aconseguir un habitatge a l’altura d’una Princesa Inca com ella. Caldrà veure si és a Perú o a Espanya, però el que està clar és que els primers en saber-ho seran els seus seguidors del canal de Mtmad.

 

Sa mare, molt agraïda

La mare de Miriam s’ha mostrat molt orgullosa de la seua filla i li ha agraït el magnífic regal: «Gràcies ‘hijita’ per tot el que m’has donat. Tinc una filla que val per 12 marits. Eres forta, sempre lluitadora, amorosa, afectuosa. Estic orgullosa. Et donaré suport en tot».

 

Després d’aquestes paraules d’orgull i agraïment cap a la seua filla, l’exparella de Carlos Lozano li va preguntar a sa mare per la seua vida sentimental: «Tu no estàs buscant nóvio? No vols que et presente a un galan?», a les quals la mare va respondre negativament i va afirmar que només volia cuidar de la seua filla.

 

El cert és que la guanyadora de l’última edició de ‘Gran Hermano VIP’ ja es pot dedicar exclusivament a la seua vida sentimental, ara que sembla que ja està recuperada de la complicada relació amb el presentador Carlos Lozano.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.