La mala notícia que ha rebut Roberto Leal a pocs dies de donar les campanades

Roberto Leal durante una gala de 'Operación Triunfo'

Roberto Leal en una imatge del concurs ‘OT’ | RTVE

 

El presentador estrella de TVE, Roberto Leal, acaba de rebre una de les pitjors notícies possibles, la mort de son pare. La cadena ha sigut la primera en donar suport al presentador, que enguany tornarà a presentar les campanades en un dia que serà molt emotiu per a ell, després d’esta trista notícia.

 

RTVE anuncia la mort en les xarxes socials

A escassos dies de presentar les Campanades, s’ha conegut la mort del pare de Roberto Leal, un colp molt dur pel presentador, que sempre ha manifestat ser una persona molt familiar. Els seus companys de RTVE han sigut els primers a escriure un missatge d’ànim en les xarxes socials. La notícia arriba poc després de la confirmació de la data de l’inici de la nova edició d’Operación Triunfo, que començarà el diumenge 12 de gener.

 

  

El presentador estava molt unit a son pare, de qui ha presumit en més d’una ocasió en xarxes socials. Desafortunadament, Roberto Leal s’ha de despedir d’ell per a sempre, en unes dates nadalenques que sempre les passaven junts i en família. L’equip de RTVE de moment no ha anunciat la seua baixa en les campanades i segur que la cadena li farà un emotiu homenatge al seu presentador estrella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mi calvito preferido. Mi pare. Don Pepe Leal. No, no heredé su flequillo pero tampoco sus ojos. #papa #daddy #flequillasso #ojosmar

Una publicación compartida de Roberto Leal (@robertolealg) el

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 27,7 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb una mínima de 27,7 graus a Benidorm i valors per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis, inclosa la ciutat de València.

Aemet activa avís groc per calor extrema a l’interior de València fins a 38 graus

Aemet ha activat l’avís groc este dilluns a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus i eleva a taronja el risc per calor dimecres, quan es podrien assolir 40 graus en punts de València i l’interior d’Alacant.