La mala notícia que ha rebut Roberto Leal a pocs dies de donar les campanades

Roberto Leal durante una gala de 'Operación Triunfo'

Roberto Leal en una imatge del concurs ‘OT’ | RTVE

 

El presentador estrella de TVE, Roberto Leal, acaba de rebre una de les pitjors notícies possibles, la mort de son pare. La cadena ha sigut la primera en donar suport al presentador, que enguany tornarà a presentar les campanades en un dia que serà molt emotiu per a ell, després d’esta trista notícia.

 

RTVE anuncia la mort en les xarxes socials

A escassos dies de presentar les Campanades, s’ha conegut la mort del pare de Roberto Leal, un colp molt dur pel presentador, que sempre ha manifestat ser una persona molt familiar. Els seus companys de RTVE han sigut els primers a escriure un missatge d’ànim en les xarxes socials. La notícia arriba poc després de la confirmació de la data de l’inici de la nova edició d’Operación Triunfo, que començarà el diumenge 12 de gener.

 

  

El presentador estava molt unit a son pare, de qui ha presumit en més d’una ocasió en xarxes socials. Desafortunadament, Roberto Leal s’ha de despedir d’ell per a sempre, en unes dates nadalenques que sempre les passaven junts i en família. L’equip de RTVE de moment no ha anunciat la seua baixa en les campanades i segur que la cadena li farà un emotiu homenatge al seu presentador estrella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mi calvito preferido. Mi pare. Don Pepe Leal. No, no heredé su flequillo pero tampoco sus ojos. #papa #daddy #flequillasso #ojosmar

Una publicación compartida de Roberto Leal (@robertolealg) el

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.