La mala notícia que ha rebut Roberto Leal a pocs dies de donar les campanades

Roberto Leal durante una gala de 'Operación Triunfo'

Roberto Leal en una imatge del concurs ‘OT’ | RTVE

 

El presentador estrella de TVE, Roberto Leal, acaba de rebre una de les pitjors notícies possibles, la mort de son pare. La cadena ha sigut la primera en donar suport al presentador, que enguany tornarà a presentar les campanades en un dia que serà molt emotiu per a ell, després d’esta trista notícia.

 

RTVE anuncia la mort en les xarxes socials

A escassos dies de presentar les Campanades, s’ha conegut la mort del pare de Roberto Leal, un colp molt dur pel presentador, que sempre ha manifestat ser una persona molt familiar. Els seus companys de RTVE han sigut els primers a escriure un missatge d’ànim en les xarxes socials. La notícia arriba poc després de la confirmació de la data de l’inici de la nova edició d’Operación Triunfo, que començarà el diumenge 12 de gener.

 

  

El presentador estava molt unit a son pare, de qui ha presumit en més d’una ocasió en xarxes socials. Desafortunadament, Roberto Leal s’ha de despedir d’ell per a sempre, en unes dates nadalenques que sempre les passaven junts i en família. L’equip de RTVE de moment no ha anunciat la seua baixa en les campanades i segur que la cadena li farà un emotiu homenatge al seu presentador estrella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mi calvito preferido. Mi pare. Don Pepe Leal. No, no heredé su flequillo pero tampoco sus ojos. #papa #daddy #flequillasso #ojosmar

Una publicación compartida de Roberto Leal (@robertolealg) el

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.