La mala notícia que ha rebut Roberto Leal a pocs dies de donar les campanades

Roberto Leal durante una gala de 'Operación Triunfo'

Roberto Leal en una imatge del concurs ‘OT’ | RTVE

 

El presentador estrella de TVE, Roberto Leal, acaba de rebre una de les pitjors notícies possibles, la mort de son pare. La cadena ha sigut la primera en donar suport al presentador, que enguany tornarà a presentar les campanades en un dia que serà molt emotiu per a ell, després d’esta trista notícia.

 

RTVE anuncia la mort en les xarxes socials

A escassos dies de presentar les Campanades, s’ha conegut la mort del pare de Roberto Leal, un colp molt dur pel presentador, que sempre ha manifestat ser una persona molt familiar. Els seus companys de RTVE han sigut els primers a escriure un missatge d’ànim en les xarxes socials. La notícia arriba poc després de la confirmació de la data de l’inici de la nova edició d’Operación Triunfo, que començarà el diumenge 12 de gener.

 

  

El presentador estava molt unit a son pare, de qui ha presumit en més d’una ocasió en xarxes socials. Desafortunadament, Roberto Leal s’ha de despedir d’ell per a sempre, en unes dates nadalenques que sempre les passaven junts i en família. L’equip de RTVE de moment no ha anunciat la seua baixa en les campanades i segur que la cadena li farà un emotiu homenatge al seu presentador estrella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mi calvito preferido. Mi pare. Don Pepe Leal. No, no heredé su flequillo pero tampoco sus ojos. #papa #daddy #flequillasso #ojosmar

Una publicación compartida de Roberto Leal (@robertolealg) el

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.