La mala notícia que ha rebut Roberto Leal a pocs dies de donar les campanades

Roberto Leal durante una gala de 'Operación Triunfo'

Roberto Leal en una imatge del concurs ‘OT’ | RTVE

 

El presentador estrella de TVE, Roberto Leal, acaba de rebre una de les pitjors notícies possibles, la mort de son pare. La cadena ha sigut la primera en donar suport al presentador, que enguany tornarà a presentar les campanades en un dia que serà molt emotiu per a ell, després d’esta trista notícia.

 

RTVE anuncia la mort en les xarxes socials

A escassos dies de presentar les Campanades, s’ha conegut la mort del pare de Roberto Leal, un colp molt dur pel presentador, que sempre ha manifestat ser una persona molt familiar. Els seus companys de RTVE han sigut els primers a escriure un missatge d’ànim en les xarxes socials. La notícia arriba poc després de la confirmació de la data de l’inici de la nova edició d’Operación Triunfo, que començarà el diumenge 12 de gener.

 

  

El presentador estava molt unit a son pare, de qui ha presumit en més d’una ocasió en xarxes socials. Desafortunadament, Roberto Leal s’ha de despedir d’ell per a sempre, en unes dates nadalenques que sempre les passaven junts i en família. L’equip de RTVE de moment no ha anunciat la seua baixa en les campanades i segur que la cadena li farà un emotiu homenatge al seu presentador estrella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mi calvito preferido. Mi pare. Don Pepe Leal. No, no heredé su flequillo pero tampoco sus ojos. #papa #daddy #flequillasso #ojosmar

Una publicación compartida de Roberto Leal (@robertolealg) el

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges intenses deixen 135,7 l/m² a Pego i més de 100 l/m² a la Marina Alta

L'episodi d'este dimecres ha deixat 135,7 l/m² a Pego i més de 100 l/m² en diverses localitats de la Marina Alta. S'han obert clars cap al nord, mentres Alacant seguix molt nuvolós.

Afectats de covid persistent denuncien la falta de reconeixement com a malaltia crònica en la Comunitat Valenciana

El Col·lectiu Covid Persistent Comunitat Valenciana denúncia que no s'ha implantat l'Estratègia de Cronicitat que reconeix la malaltia com a malaltia crònica. Sanitat defén que treballa en la seua adaptació i anuncia formació en Atenció Primària.

Dos milions seguixen amb covid persistent: el 62% es va contagiar en el treball

Un estudi de CSIF assenyala que més de dos milions de persones continuen amb seqüeles de covid persistent. El 62% creu que es va contagiar treballant i només al 21% se li reconeix l'origen laboral.

Detinguts pare i fill per presumpta agressió sexual a una treballadora de la seua xurreria a València

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i al seu fill per la seua presumpta implicació en una agressió sexual a una treballadora temporal de la seua xurreria durant les Falles. Els dos van ser arrestats el dilluns 9 de març i van passar a disposició judicial eixe mateix dia.

Les pluges han deixat quasi 70 l/m² a La Vall d’Ebo amb avís groc en el litoral nord d’Alacant i sud de València

L'episodi de precipitacions ha acumulat 69,8 l/m² a La Vall d'Ebo; Aemet ha establit l'avís groc en el litoral nord d'Alacant i el sud de València fins al migdia.

El Suprem dona tres dies a les acusacions per a pronunciar-se sobre la llibertat de Ábalos i Koldo García

El Suprem ha donat tres dies a Fiscalia i a l'acusació popular per a pronunciar-se sobre l'excarceració de Ábalos i Koldo García. Els dos han demanat eixir de presó per a preparar el juí de màscares i al·leguen falta de mitjans a la presó

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

El president ha proposat que els ajuntaments destinen part del sòl dotacional sense ús a vivenda. Amb la mitat de 8 milions de m², es podrien fer 120.000 vivendes.

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.