11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Mazón rebutja paraules de Milei sobre Sánchez i la seua dona però acusa a Govern del seu ‘gran interès’ a ‘sobreactuar’

ALACANT, 20 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha assenyalat que no li “agraden” les paraules del president d’Argenti, Javier Milei, contra el cap de l’Executiu, Pedro Sánchez, i la seua dona Begoña Gómez; al mateix temps que ha acusat al Govern espanyol de tenir “gran interès” a “sobreactuar amb aquesta qüestió”.

Així s’ha pronunciat aquest dilluns Mazón en declaracions als mitjans de comunicació a Elx, en ser preguntat pels periodistes per les paraules de Milei en la seua intervenció en un acte de Vox aquest diumenge, en les quals va qualificar de “corrupta” a Begoña Gómez, dona del president del Govern, Pedro Sánchez, i va arremetre contra el socialisme, ideologia a la qual va acusar de portar a l'”esclavitud o a la mort”.

Sobre aquest tema, Mazón ha afirmat que no li “agraden” aquestes paraules, al mateix temps que ha afegit que tampoc li agrada “el que està fent el Govern”. “No m’agrada res del que està ocorrent. Crec que no contribueix en res”, ha sostingut.

“Em sembla que hi ha un gran interès per part del Govern a sobreactuar amb aquesta qüestió i un interès de forçar alguna cosa que no cola i que resulta que el culpable de tot això siga el Partit Popular, que és a qui estan assenyalant”, ha censurat.

Així mateix, Mazón ha qualificat la situació com “una broma de mal gust” i ha ironitzat amb que és “bastant evident” que el dijous comença la campanya electoral per a les eleccions al Parlament Europeu.

Últimes notícies

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.