11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Mazón rebutja paraules de Milei sobre Sánchez i la seua dona però acusa a Govern del seu ‘gran interès’ a ‘sobreactuar’

ALACANT, 20 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha assenyalat que no li “agraden” les paraules del president d’Argenti, Javier Milei, contra el cap de l’Executiu, Pedro Sánchez, i la seua dona Begoña Gómez; al mateix temps que ha acusat al Govern espanyol de tenir “gran interès” a “sobreactuar amb aquesta qüestió”.

Així s’ha pronunciat aquest dilluns Mazón en declaracions als mitjans de comunicació a Elx, en ser preguntat pels periodistes per les paraules de Milei en la seua intervenció en un acte de Vox aquest diumenge, en les quals va qualificar de “corrupta” a Begoña Gómez, dona del president del Govern, Pedro Sánchez, i va arremetre contra el socialisme, ideologia a la qual va acusar de portar a l'”esclavitud o a la mort”.

Sobre aquest tema, Mazón ha afirmat que no li “agraden” aquestes paraules, al mateix temps que ha afegit que tampoc li agrada “el que està fent el Govern”. “No m’agrada res del que està ocorrent. Crec que no contribueix en res”, ha sostingut.

“Em sembla que hi ha un gran interès per part del Govern a sobreactuar amb aquesta qüestió i un interès de forçar alguna cosa que no cola i que resulta que el culpable de tot això siga el Partit Popular, que és a qui estan assenyalant”, ha censurat.

Així mateix, Mazón ha qualificat la situació com “una broma de mal gust” i ha ironitzat amb que és “bastant evident” que el dijous comença la campanya electoral per a les eleccions al Parlament Europeu.

Últimes notícies

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.