14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Mazón rebutja paraules de Milei sobre Sánchez i la seua dona però acusa a Govern del seu ‘gran interès’ a ‘sobreactuar’

ALACANT, 20 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha assenyalat que no li “agraden” les paraules del president d’Argenti, Javier Milei, contra el cap de l’Executiu, Pedro Sánchez, i la seua dona Begoña Gómez; al mateix temps que ha acusat al Govern espanyol de tenir “gran interès” a “sobreactuar amb aquesta qüestió”.

Així s’ha pronunciat aquest dilluns Mazón en declaracions als mitjans de comunicació a Elx, en ser preguntat pels periodistes per les paraules de Milei en la seua intervenció en un acte de Vox aquest diumenge, en les quals va qualificar de “corrupta” a Begoña Gómez, dona del president del Govern, Pedro Sánchez, i va arremetre contra el socialisme, ideologia a la qual va acusar de portar a l'”esclavitud o a la mort”.

Sobre aquest tema, Mazón ha afirmat que no li “agraden” aquestes paraules, al mateix temps que ha afegit que tampoc li agrada “el que està fent el Govern”. “No m’agrada res del que està ocorrent. Crec que no contribueix en res”, ha sostingut.

“Em sembla que hi ha un gran interès per part del Govern a sobreactuar amb aquesta qüestió i un interès de forçar alguna cosa que no cola i que resulta que el culpable de tot això siga el Partit Popular, que és a qui estan assenyalant”, ha censurat.

Així mateix, Mazón ha qualificat la situació com “una broma de mal gust” i ha ironitzat amb que és “bastant evident” que el dijous comença la campanya electoral per a les eleccions al Parlament Europeu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.