Un menor de 14 anys denunciat per agredir sexualment un company amb discapacitat intel·lectual

Imagen de la Fiscalía de Menores de Málaga

Imatge de la Fiscalia de Menors de Màlaga | Cedida

 

Terrible succés a Màlaga. La Fiscalia de Menors de la localitat andalusa ha optat per denunciar un jove de 14 anys en considerar-lo el responsable directe de dur a terme una agressió sexual a un altre menor que, de fet, pateix una discapacitat intel·lectual d’un 41%.

 

L’agressor, així mateix, té també 14 anys i la Fiscalia no descarta que en l’atac també hi haguerà actuat el germà del presumpte l’assetjador. Un xiquet de només 11 anys i inimputable per la seua edat.

 

La pilota és ara a sobre la teulada del Jutjat de Menors número 1 de la ciutat. Les diligències sobre el cas, de fet, van obrir-se el passat i a hores d’ara s’investiguen els dos membres citats.

Una discussió, el detonant del succés

Una discussió entre l’agressor i la víctima va caure com una llosa sobre el presumpte maltractador. De fet, ambdós protagonistes eren al seu centre escolar quan van encetar una discussió. En veure-ho, el director del centre va separar als xiquets i va entrevistar-los per separat.

 

Va ser en aquest espai on el jove discapacitat va treure a la llum una violació que hauria tingut lloc fa un any. Segons va relatar el director, el jove discapacitat li va explicar que el jove de 14 anys va agredir-lo sexualment a piscina municipal, acompanyat d’un testimoni i fora de les instal·lacions escolars. 

 

El director va activar el protocol de maltractament escolar

No va dubtar-ho. Just després del relat del succés, el director de l’institut on estudiaven els joves va activar el protocol de maltractament escolar. En este sentit, doncs, aquest va contactar amb el Grup de Menors de la Policia Nacional, perquè aquests activaren el protocol que va derivar l’ordre judicial. 

 

 

D’altra banda, el director va optar per entrevistar l’agressor i al testimoni. El primer va negar completament els fets, tot i que el segon va oferir una rèplica ben diferent. Este, de fet, va explicar una versió pràcticament idèntica a la de la víctima. El director, doncs, va alertar dels fets als cossos de seguretat de la ciutat.  

Últimes notícies

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.