Un menor de 14 anys denunciat per agredir sexualment un company amb discapacitat intel·lectual

Imagen de la Fiscalía de Menores de Málaga

Imatge de la Fiscalia de Menors de Màlaga | Cedida

 

Terrible succés a Màlaga. La Fiscalia de Menors de la localitat andalusa ha optat per denunciar un jove de 14 anys en considerar-lo el responsable directe de dur a terme una agressió sexual a un altre menor que, de fet, pateix una discapacitat intel·lectual d’un 41%.

 

L’agressor, així mateix, té també 14 anys i la Fiscalia no descarta que en l’atac també hi haguerà actuat el germà del presumpte l’assetjador. Un xiquet de només 11 anys i inimputable per la seua edat.

 

La pilota és ara a sobre la teulada del Jutjat de Menors número 1 de la ciutat. Les diligències sobre el cas, de fet, van obrir-se el passat i a hores d’ara s’investiguen els dos membres citats.

Una discussió, el detonant del succés

Una discussió entre l’agressor i la víctima va caure com una llosa sobre el presumpte maltractador. De fet, ambdós protagonistes eren al seu centre escolar quan van encetar una discussió. En veure-ho, el director del centre va separar als xiquets i va entrevistar-los per separat.

 

Va ser en aquest espai on el jove discapacitat va treure a la llum una violació que hauria tingut lloc fa un any. Segons va relatar el director, el jove discapacitat li va explicar que el jove de 14 anys va agredir-lo sexualment a piscina municipal, acompanyat d’un testimoni i fora de les instal·lacions escolars. 

 

El director va activar el protocol de maltractament escolar

No va dubtar-ho. Just després del relat del succés, el director de l’institut on estudiaven els joves va activar el protocol de maltractament escolar. En este sentit, doncs, aquest va contactar amb el Grup de Menors de la Policia Nacional, perquè aquests activaren el protocol que va derivar l’ordre judicial. 

 

 

D’altra banda, el director va optar per entrevistar l’agressor i al testimoni. El primer va negar completament els fets, tot i que el segon va oferir una rèplica ben diferent. Este, de fet, va explicar una versió pràcticament idèntica a la de la víctima. El director, doncs, va alertar dels fets als cossos de seguretat de la ciutat.  

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.