Un menor de 14 anys denunciat per agredir sexualment un company amb discapacitat intel·lectual

Imagen de la Fiscalía de Menores de Málaga

Imatge de la Fiscalia de Menors de Màlaga | Cedida

 

Terrible succés a Màlaga. La Fiscalia de Menors de la localitat andalusa ha optat per denunciar un jove de 14 anys en considerar-lo el responsable directe de dur a terme una agressió sexual a un altre menor que, de fet, pateix una discapacitat intel·lectual d’un 41%.

 

L’agressor, així mateix, té també 14 anys i la Fiscalia no descarta que en l’atac també hi haguerà actuat el germà del presumpte l’assetjador. Un xiquet de només 11 anys i inimputable per la seua edat.

 

La pilota és ara a sobre la teulada del Jutjat de Menors número 1 de la ciutat. Les diligències sobre el cas, de fet, van obrir-se el passat i a hores d’ara s’investiguen els dos membres citats.

Una discussió, el detonant del succés

Una discussió entre l’agressor i la víctima va caure com una llosa sobre el presumpte maltractador. De fet, ambdós protagonistes eren al seu centre escolar quan van encetar una discussió. En veure-ho, el director del centre va separar als xiquets i va entrevistar-los per separat.

 

Va ser en aquest espai on el jove discapacitat va treure a la llum una violació que hauria tingut lloc fa un any. Segons va relatar el director, el jove discapacitat li va explicar que el jove de 14 anys va agredir-lo sexualment a piscina municipal, acompanyat d’un testimoni i fora de les instal·lacions escolars. 

 

El director va activar el protocol de maltractament escolar

No va dubtar-ho. Just després del relat del succés, el director de l’institut on estudiaven els joves va activar el protocol de maltractament escolar. En este sentit, doncs, aquest va contactar amb el Grup de Menors de la Policia Nacional, perquè aquests activaren el protocol que va derivar l’ordre judicial. 

 

 

D’altra banda, el director va optar per entrevistar l’agressor i al testimoni. El primer va negar completament els fets, tot i que el segon va oferir una rèplica ben diferent. Este, de fet, va explicar una versió pràcticament idèntica a la de la víctima. El director, doncs, va alertar dels fets als cossos de seguretat de la ciutat.  

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.