Un menor de 14 anys denunciat per agredir sexualment un company amb discapacitat intel·lectual

Imagen de la Fiscalía de Menores de Málaga

Imatge de la Fiscalia de Menors de Màlaga | Cedida

 

Terrible succés a Màlaga. La Fiscalia de Menors de la localitat andalusa ha optat per denunciar un jove de 14 anys en considerar-lo el responsable directe de dur a terme una agressió sexual a un altre menor que, de fet, pateix una discapacitat intel·lectual d’un 41%.

 

L’agressor, així mateix, té també 14 anys i la Fiscalia no descarta que en l’atac també hi haguerà actuat el germà del presumpte l’assetjador. Un xiquet de només 11 anys i inimputable per la seua edat.

 

La pilota és ara a sobre la teulada del Jutjat de Menors número 1 de la ciutat. Les diligències sobre el cas, de fet, van obrir-se el passat i a hores d’ara s’investiguen els dos membres citats.

Una discussió, el detonant del succés

Una discussió entre l’agressor i la víctima va caure com una llosa sobre el presumpte maltractador. De fet, ambdós protagonistes eren al seu centre escolar quan van encetar una discussió. En veure-ho, el director del centre va separar als xiquets i va entrevistar-los per separat.

 

Va ser en aquest espai on el jove discapacitat va treure a la llum una violació que hauria tingut lloc fa un any. Segons va relatar el director, el jove discapacitat li va explicar que el jove de 14 anys va agredir-lo sexualment a piscina municipal, acompanyat d’un testimoni i fora de les instal·lacions escolars. 

 

El director va activar el protocol de maltractament escolar

No va dubtar-ho. Just després del relat del succés, el director de l’institut on estudiaven els joves va activar el protocol de maltractament escolar. En este sentit, doncs, aquest va contactar amb el Grup de Menors de la Policia Nacional, perquè aquests activaren el protocol que va derivar l’ordre judicial. 

 

 

D’altra banda, el director va optar per entrevistar l’agressor i al testimoni. El primer va negar completament els fets, tot i que el segon va oferir una rèplica ben diferent. Este, de fet, va explicar una versió pràcticament idèntica a la de la víctima. El director, doncs, va alertar dels fets als cossos de seguretat de la ciutat.  

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.