Anuncios

Més d’1.700 efectius vetlaran per la seguretat durant els festivals Zevra i Medusa a Cullera

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

Més d’1.700 efectius vetlaran per la seguretat durant la celebració dels festivals de música Zevra i Medusa a la localitat valenciana de Cullera. El dispositiu especial contempla, entre altres, un reforç de la plantilla dels diferents cossos de seguretat, del servici d’ambulàncies i emergències i de l’equip de bombers, així com controls d’alcoholèmia i drogues, servicis permanents de trànsit o la presència d’un Punt Violeta per a prevenir agressions sexistes.

Anuncios

L’Ajuntament ha celebrat este dimarts una Junta de Seguretat per a coordinar el dispositiu especial que s’activarà per a les dos grans cites musicals que acull a l’estiu: el Zevra Festival, del 19 al 22 de juliol, i el Medusa Festival, del 7 al 12 d’agost.

L’operatiu extraordinari comptarà amb més d’1.700 efectius per a prevenir “qualsevol tipus d’incident” i reforçar “al màxim” la seguretat al municipi de cara a estos esdeveniments que compten amb una gran afluència de persones, segons ha informat el consistori en un comunicat.

La Junta de Seguretat ha sigut presidida per l’alcalde de la ciutat, Jordi Mayor, qui ha estat acompanyat pel subdelegat del Govern a la Comunitat Valenciana, José Rodríguez, i on també han participat els cossos de seguretat de l’Estat com la Policia Local de Cullera, Policia Nacional, Guàrdia Civil, Consorci Provincial de Bombers, Protecció Civil, així com responsables del Centre de Salut i Emergències i promotors dels dos festivals de música.

Major ha recalcat el “compromís ferm” del consistori amb el reforç de la seguretat amb operatius “especials i específics perquè tant els nostres veïns i veïnes com els visitants gaudisquen dels dos festivals sense incidències, preocupacions o contratemps de tot tipus”.

A més, ha posat l’accent que enguany, a causa del “continu creixement de popularitat i assistència” a tots dos festivals, l’Ajuntament té previst reforçar la seguretat fora dels recintes, així com “agilitar” l’entrada i eixida de vehicles al pàrquing i “evitar agressions sexuals” amb la instal·lació del Punt Violeta, ha conclòs.

El dispositiu especial contempla, entre altres, un reforç de la plantilla dels diferents cossos de seguretat de l’Estat i de les seues diferents unitats específiques, del servici d’ambulàncies i emergències i de l’equip de bombers, així com controls d’alcoholèmia i drogues, servicis permanents de trànsit o la presència d’un Punt Violeta en tots dos festivals per a prevenir qualsevol tipus d’agressió sexista.

D’esta manera, Cullera deixa “tot a punt per a assegurar el benestar” de les més de 150.000 persones que s’estima que gaudiran de la tercera edició del Zevra Festival, així com 170.000 persones que assistiran a la desena edició del major festival de música electrònica que se celebra en tota Espanya, el Medusa Festival.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios