Més d’1.700 efectius vetlaran per la seguretat durant els festivals Zevra i Medusa a Cullera

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

Més d’1.700 efectius vetlaran per la seguretat durant la celebració dels festivals de música Zevra i Medusa a la localitat valenciana de Cullera. El dispositiu especial contempla, entre altres, un reforç de la plantilla dels diferents cossos de seguretat, del servici d’ambulàncies i emergències i de l’equip de bombers, així com controls d’alcoholèmia i drogues, servicis permanents de trànsit o la presència d’un Punt Violeta per a prevenir agressions sexistes.

L’Ajuntament ha celebrat este dimarts una Junta de Seguretat per a coordinar el dispositiu especial que s’activarà per a les dos grans cites musicals que acull a l’estiu: el Zevra Festival, del 19 al 22 de juliol, i el Medusa Festival, del 7 al 12 d’agost.

L’operatiu extraordinari comptarà amb més d’1.700 efectius per a prevenir “qualsevol tipus d’incident” i reforçar “al màxim” la seguretat al municipi de cara a estos esdeveniments que compten amb una gran afluència de persones, segons ha informat el consistori en un comunicat.

La Junta de Seguretat ha sigut presidida per l’alcalde de la ciutat, Jordi Mayor, qui ha estat acompanyat pel subdelegat del Govern a la Comunitat Valenciana, José Rodríguez, i on també han participat els cossos de seguretat de l’Estat com la Policia Local de Cullera, Policia Nacional, Guàrdia Civil, Consorci Provincial de Bombers, Protecció Civil, així com responsables del Centre de Salut i Emergències i promotors dels dos festivals de música.

Major ha recalcat el “compromís ferm” del consistori amb el reforç de la seguretat amb operatius “especials i específics perquè tant els nostres veïns i veïnes com els visitants gaudisquen dels dos festivals sense incidències, preocupacions o contratemps de tot tipus”.

A més, ha posat l’accent que enguany, a causa del “continu creixement de popularitat i assistència” a tots dos festivals, l’Ajuntament té previst reforçar la seguretat fora dels recintes, així com “agilitar” l’entrada i eixida de vehicles al pàrquing i “evitar agressions sexuals” amb la instal·lació del Punt Violeta, ha conclòs.

El dispositiu especial contempla, entre altres, un reforç de la plantilla dels diferents cossos de seguretat de l’Estat i de les seues diferents unitats específiques, del servici d’ambulàncies i emergències i de l’equip de bombers, així com controls d’alcoholèmia i drogues, servicis permanents de trànsit o la presència d’un Punt Violeta en tots dos festivals per a prevenir qualsevol tipus d’agressió sexista.

D’esta manera, Cullera deixa “tot a punt per a assegurar el benestar” de les més de 150.000 persones que s’estima que gaudiran de la tercera edició del Zevra Festival, així com 170.000 persones que assistiran a la desena edició del major festival de música electrònica que se celebra en tota Espanya, el Medusa Festival.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.