Més d’11,5 milions d’espectadors van seguir en La 1 la victòria d’Espanya davant de França

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El partit de semifinals de l’Eurocopa que va enfrontar anit Espanya i França, amb victòria per 2-1 dels de Luis de la Fuente, va obtindre quasi 17 milions d’espectadors únics, amb 11.568.000 espectadors d’audiència mitjana en La 1 de TVE i 71,7% de quota de pantalla.

Així ho ha donat a conèixer Barlovento Comunicación, que ha destacat que la victòria dels espanyols sobre els francesos representa la millor quota de pantalla d’un partit de la Selecció Espanyola en competició d’Eurocopa des de la final entre Espanya i Itàlia, de l’1 de juliol del 2012 (83,4% en Telecinco).

Així mateix, les dades indiquen que si es té en compte qualsevol competició (també Mundials), és el partit de major quota de pantalla des de l’1 de juliol del 2018, entre Espanya i Rússia (72,4%).

El minut d’or es va registrar a les 22.53, amb 13.945.000 espectadors i el 77,4% de share. A més, és el partit d’Espanya més vist des de la semifinal de l’Eurocopa del 2021, entre Itàlia i Espanya (11.767.000 espectadors d’audiència mitjana).

Finalment, quan encara falta la final de diumenge que ve, la selecció espanyola acumula un total de 28 milions d’espectadors únics en els sis partits que ha disputat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.