Més d’11,5 milions d’espectadors van seguir en La 1 la victòria d’Espanya davant de França

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El partit de semifinals de l’Eurocopa que va enfrontar anit Espanya i França, amb victòria per 2-1 dels de Luis de la Fuente, va obtindre quasi 17 milions d’espectadors únics, amb 11.568.000 espectadors d’audiència mitjana en La 1 de TVE i 71,7% de quota de pantalla.

Així ho ha donat a conèixer Barlovento Comunicación, que ha destacat que la victòria dels espanyols sobre els francesos representa la millor quota de pantalla d’un partit de la Selecció Espanyola en competició d’Eurocopa des de la final entre Espanya i Itàlia, de l’1 de juliol del 2012 (83,4% en Telecinco).

Així mateix, les dades indiquen que si es té en compte qualsevol competició (també Mundials), és el partit de major quota de pantalla des de l’1 de juliol del 2018, entre Espanya i Rússia (72,4%).

El minut d’or es va registrar a les 22.53, amb 13.945.000 espectadors i el 77,4% de share. A més, és el partit d’Espanya més vist des de la semifinal de l’Eurocopa del 2021, entre Itàlia i Espanya (11.767.000 espectadors d’audiència mitjana).

Finalment, quan encara falta la final de diumenge que ve, la selecció espanyola acumula un total de 28 milions d’espectadors únics en els sis partits que ha disputat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.