Més d’11,5 milions d’espectadors van seguir en La 1 la victòria d’Espanya davant de França

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El partit de semifinals de l’Eurocopa que va enfrontar anit Espanya i França, amb victòria per 2-1 dels de Luis de la Fuente, va obtindre quasi 17 milions d’espectadors únics, amb 11.568.000 espectadors d’audiència mitjana en La 1 de TVE i 71,7% de quota de pantalla.

Així ho ha donat a conèixer Barlovento Comunicación, que ha destacat que la victòria dels espanyols sobre els francesos representa la millor quota de pantalla d’un partit de la Selecció Espanyola en competició d’Eurocopa des de la final entre Espanya i Itàlia, de l’1 de juliol del 2012 (83,4% en Telecinco).

Així mateix, les dades indiquen que si es té en compte qualsevol competició (també Mundials), és el partit de major quota de pantalla des de l’1 de juliol del 2018, entre Espanya i Rússia (72,4%).

El minut d’or es va registrar a les 22.53, amb 13.945.000 espectadors i el 77,4% de share. A més, és el partit d’Espanya més vist des de la semifinal de l’Eurocopa del 2021, entre Itàlia i Espanya (11.767.000 espectadors d’audiència mitjana).

Finalment, quan encara falta la final de diumenge que ve, la selecció espanyola acumula un total de 28 milions d’espectadors únics en els sis partits que ha disputat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sara Sorribes afronta el Masters 1.000 de Madrid amb bones sensacions i una mentalitat renovada

Sara Sorribes arriba al Masters 1.000 de Madrid amb una mentalitat distinta, menys pressió i la confiança reforçada després de ser clau en la classificació d'Espanya per a les Finals de la Billie Jean King Cup.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana, integrats en REDIT, llancen REDIT Defensa per a coordinar les seues capacitats i reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial a la regió.

Roberto Bautista anuncia que penjarà la raqueta al final de la temporada

El tennista espanyol Roberto Bautista, de 38 anys, anuncia que es retirarà al final de la temporada després d'una carrera en la qual ha guanyat dotze títols ATP, una Copa Davis i va arribar al número nou del món.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana han posat en marxa REDIT Defensa, una unitat col·laborativa per a reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial i consolidar el seu lideratge en I+D+i.

Munilla equipara l’avortament a la guerra i critica una política que calciga l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament a la de la guerra i alerta d'una política que, al seu juí, ignora els principis ètics bàsics.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes. L'acte coincidix amb una jornada marcada per la presència d'autoritats i per les crítiques de l'oposició al govern local d'Alacant.

València obri gratis els refugis antiaeris i monuments pel Dia dels Monuments

L'Ajuntament de València organitza conferències, visites guiades a refugis antiaeris i accés gratuït a monuments històrics per a celebrar el Dia Internacional dels Monuments i Llocs.

Espanya posa fi al confinament de les aus de corral després de millorar la situació de la grip aviària

Agricultura alça el confinament preventiu de les aus de corral vigent des de novembre, després de constatar l'absència de casos en aus silvestres i una menor pressió del virus.