Més d’11,5 milions d’espectadors van seguir en La 1 la victòria d’Espanya davant de França

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El partit de semifinals de l’Eurocopa que va enfrontar anit Espanya i França, amb victòria per 2-1 dels de Luis de la Fuente, va obtindre quasi 17 milions d’espectadors únics, amb 11.568.000 espectadors d’audiència mitjana en La 1 de TVE i 71,7% de quota de pantalla.

Així ho ha donat a conèixer Barlovento Comunicación, que ha destacat que la victòria dels espanyols sobre els francesos representa la millor quota de pantalla d’un partit de la Selecció Espanyola en competició d’Eurocopa des de la final entre Espanya i Itàlia, de l’1 de juliol del 2012 (83,4% en Telecinco).

Així mateix, les dades indiquen que si es té en compte qualsevol competició (també Mundials), és el partit de major quota de pantalla des de l’1 de juliol del 2018, entre Espanya i Rússia (72,4%).

El minut d’or es va registrar a les 22.53, amb 13.945.000 espectadors i el 77,4% de share. A més, és el partit d’Espanya més vist des de la semifinal de l’Eurocopa del 2021, entre Itàlia i Espanya (11.767.000 espectadors d’audiència mitjana).

Finalment, quan encara falta la final de diumenge que ve, la selecció espanyola acumula un total de 28 milions d’espectadors únics en els sis partits que ha disputat.

Últimes notícies

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.