Més d’11,5 milions d’espectadors van seguir en La 1 la victòria d’Espanya davant de França

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El partit de semifinals de l’Eurocopa que va enfrontar anit Espanya i França, amb victòria per 2-1 dels de Luis de la Fuente, va obtindre quasi 17 milions d’espectadors únics, amb 11.568.000 espectadors d’audiència mitjana en La 1 de TVE i 71,7% de quota de pantalla.

Així ho ha donat a conèixer Barlovento Comunicación, que ha destacat que la victòria dels espanyols sobre els francesos representa la millor quota de pantalla d’un partit de la Selecció Espanyola en competició d’Eurocopa des de la final entre Espanya i Itàlia, de l’1 de juliol del 2012 (83,4% en Telecinco).

Així mateix, les dades indiquen que si es té en compte qualsevol competició (també Mundials), és el partit de major quota de pantalla des de l’1 de juliol del 2018, entre Espanya i Rússia (72,4%).

El minut d’or es va registrar a les 22.53, amb 13.945.000 espectadors i el 77,4% de share. A més, és el partit d’Espanya més vist des de la semifinal de l’Eurocopa del 2021, entre Itàlia i Espanya (11.767.000 espectadors d’audiència mitjana).

Finalment, quan encara falta la final de diumenge que ve, la selecció espanyola acumula un total de 28 milions d’espectadors únics en els sis partits que ha disputat.

Últimes notícies

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.