Més de 440.000 persones viatgen gratis en Metrovalencia, TRAM d’Alacant, MetroBus iTRAM de Castelló en el ‘Dia sense cotxe’

Més de 440.00 persones van viatjar gratis aquest divendres en els serveis públics de transport de la Comunitat Valenciana, amb motiu del Dia Europeu sense Cotxe. Aquesta jornada, promoguda per la Generalitat, ha sigut el tancament a les diferents activitats de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible, promogudes des de la Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori.

Durant aquesta jornada els serveis de Metrovalencia, TRAM d’Alacant, MetroBus i TRAM de Castelló van funcionar de manera gratuïta. Segons les dades acumulades, la xarxa de metro i tramvia de València va registrar un total de 327.000 desplaçaments. En l’àrea metropolitana de València de MetroBus el nombre de moviments es va situar en prop dels 50.000. A Alacant, els serveis del TRAM van superar les 61.000 persones usuàries i a Castelló es van comptabilitzar prop de 6.000.

La consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas, ha valorat els “excel·lents resultats” d’esta jornada de portes obertes que “ha permés que milers persones de la tota la Comunitat Valenciana puguen conéixer de primera mà i sense cap cost els avantatges que té utilitzar el transport públic”.

Salomé Pradas ha assenyalat que “ha sigut una gran oportunitat per a visibilitzar la importància que té disposar d’una xarxa de transport públic de qualitat per a afavorir una mobilitat equilibrada, funcional, segura, universal i saludable”.

En esta línia, ha mostrat el compromís de la Generalitat “per a continuar treballant en la implantació d’un bon sistema de transport públic que aportació les majors opcions de mobilitat a la nostra ciutadania”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.