10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

La caldera continua en marxa

El cap de setmana ha sigut molt calorós tot i que ahir diumenge el descens de les temperatures va fer que la calor fora més suportable.

Podem dir que ahir les temperatures quedaren més ajustades per l’època però encara no podem donar l’ona de calor per conclosa perquè hui tornen a pujar les temperatures i no notarem un descens tèrmic més efectiu ben bé fins dijous (si van complint-se les previsions).

La massa d’aire càlida que ha començat a perdre efectivitat al centre i a l’oest de la Península encara la tenim hui afectant des de Castella-La Manxa fins a les Balears on la calor encara serà intensa i les temperatures fins i tot pujaran respecte als valors d’ahir.

A més, també haurem d’estar atents a l’aire fred que hi ha a les capes altes de l’atmosfera per què farà que tant hui com demà l’atmosfera es mostre més inestable i que les tronades cobren protagonisme per acomiadar la primavera i donar la benvinguda a l’estiu.

Demà farem el trànsit entre la primavera i l’estiu quan passen 13 minuts de les 11 del matí amb un dia molt pesat i calorós. La massa d’aire càlid afectarà encara l’est de la Península fent pujar les temperatures tant durant la nit com durant el dia. L’ambient serà calorós però sobretot haurem d’estar atents a partir de migdia a les tronades que puguen formar-se per l’interior perquè avançaran després cap a la costa on podran arribar amb certa activitat de vesprada o a poqueta nit.

Haurem d’esperar a dijous perquè el descens de les temperatures siga més efectiu i els termòmetres marquen els valors que pertoquen després de dos setmanes de massa calor.

Dimecres encara es deixarà sentir el ponent deixant les temperatures tan altes com les de dimarts però pense que dijous l’ambient quedarà un poc més fresc encara que l’oratge serà estable i assolellat a la major part de la Comunitat.

Últimes notícies

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.

Detingut a València per vendre droga oculta en un rellotge intel·ligent

La Policia Nacional ha detingut a València a un home de 39 anys quan venia droga al carrer. Ocultava dosi en el compartiment d'auriculars d'un rellotge intel·ligent i portava cocaïna i tusi.

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.

Parell aconseguirà els 250 partits amb el Vila-real si juga davant l’Elx

El migcampista suma 249 partits oficials amb el Vila-real i podria arribar a 250 el 3 de gener davant l'Elx. Seria un inici de 2026 amb fita personal.

El Circuit Ricardo Tormo bat el seu rècord d’activitat i supera els 313.000 aficionats

El traçat de Cheste tanca 2025 amb 329 dies d'acció, el 90,1% de l'any, i 313.819 assistents. La temporada va estar marcada per la reconstrucció d'accessos i aparcaments després de la dana de 2024.