11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

L’interior de València i Castelló en avís per tempestes i el litoral de València per calor

L'interior de Castelló i València estan en avís groc este dimarts 7 d'agost per ruixats i tempestes que esta vesprada poden ser localment fortes, mentre que el litoral de València està en alerta per altes temperatures que poden aconseguir els 36 graus, segons la predicció de la Aemet.

  

  

Així, esta jornada el cel estarà poc nuvolós, amb intervals matinals de núvols baixos en el terç nord, augmentant a intervals nuvolosos per nuvolositat d'evolució diürna.

  

  

A l'interior cap a la vesprada, es registraran ruixats i tempestes, amb probabilitat que siguen localment fortes en la meitat nord amb pluges acumulades de 20 litres per metre quadrat. A més, no es descarta que s'estenguen cap a zones properes del litoral, encara que de manera més dispersa i menys intensa.

  

  

Per la seua banda, les temperatures es mantindran sense canvis importants, amb algun descens local en les màximes del terç sud. El vent bufarà del sud i sud-est fluix, amb intervals de moderat en el litoral.

Últimes notícies

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores