L’interior de València i Castelló en avís per tempestes i el litoral de València per calor

L'interior de Castelló i València estan en avís groc este dimarts 7 d'agost per ruixats i tempestes que esta vesprada poden ser localment fortes, mentre que el litoral de València està en alerta per altes temperatures que poden aconseguir els 36 graus, segons la predicció de la Aemet.

  

  

Així, esta jornada el cel estarà poc nuvolós, amb intervals matinals de núvols baixos en el terç nord, augmentant a intervals nuvolosos per nuvolositat d'evolució diürna.

  

  

A l'interior cap a la vesprada, es registraran ruixats i tempestes, amb probabilitat que siguen localment fortes en la meitat nord amb pluges acumulades de 20 litres per metre quadrat. A més, no es descarta que s'estenguen cap a zones properes del litoral, encara que de manera més dispersa i menys intensa.

  

  

Per la seua banda, les temperatures es mantindran sense canvis importants, amb algun descens local en les màximes del terç sud. El vent bufarà del sud i sud-est fluix, amb intervals de moderat en el litoral.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.