5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

La previsió meteorològica per a les Falles 2018

L'Agència Estatal de Meteorologia ha actualitzat la seua previsió meteorològica per als dies grans de les Falles 2018 a València. D'esta manera, el temps probable per als pròxims dies i fins el 19 per la nit és el següent, sempre segons informa AEMET.

 

 

"L'escenari més probable fins al dilluns 19 és que persistisca la situació meteorològica de pas de fronts de ponent, amb vent de l'oest predominant fins al divendres i posterior gir a nord-oest (Mestral) al llarg del dissabte dia 17, la qual cosa donarà lloc al fet que les temperatures durant el cap de setmana siguen una miqueta més baixes que durant la primera part de la setmana (el vent de nord-oest canalitza aire més fred que el de ponent)".

 

 

"A partir de hui dijous (després del pas del front associat a la borrasca Gisele), el vent s'intensifica, sent més probable que açò succeïsca en les hores centrals del dia". 

Temperatures

"La previsió de temperatures màximes per als pròxims dies és coherent amb l'escenari descrit anteriorment, amb predomini de temperatures per damunt dels valors mitjans normals fins al divendres, tant en les mínimes com en les màximes, com sol ser característic en situacions de vent de ponent, i amb ambient una miqueta més fresc a partir del dissabte i sobretot el diumenge i el dilluns".

 

Possiblitat de precipitacions

 

"Quant a la nuvolositat i precipitacions, el més probable és que durant la setmana de falles s'alternen moments amb el cel nuvolós amb uns altres amb escassa nuvolositat o buidats, precipitacions en general escasses i en forma d'aiguats de curta durada, que en els pròxims dies seran més probables durant la matinada de dijous, i també es poden produir de forma dispersa ruixats de curta durada en la vesprada del dissabte".

 

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.