La previsió meteorològica per a les Falles 2018

L'Agència Estatal de Meteorologia ha actualitzat la seua previsió meteorològica per als dies grans de les Falles 2018 a València. D'esta manera, el temps probable per als pròxims dies i fins el 19 per la nit és el següent, sempre segons informa AEMET.

 

 

"L'escenari més probable fins al dilluns 19 és que persistisca la situació meteorològica de pas de fronts de ponent, amb vent de l'oest predominant fins al divendres i posterior gir a nord-oest (Mestral) al llarg del dissabte dia 17, la qual cosa donarà lloc al fet que les temperatures durant el cap de setmana siguen una miqueta més baixes que durant la primera part de la setmana (el vent de nord-oest canalitza aire més fred que el de ponent)".

 

 

"A partir de hui dijous (després del pas del front associat a la borrasca Gisele), el vent s'intensifica, sent més probable que açò succeïsca en les hores centrals del dia". 

Temperatures

"La previsió de temperatures màximes per als pròxims dies és coherent amb l'escenari descrit anteriorment, amb predomini de temperatures per damunt dels valors mitjans normals fins al divendres, tant en les mínimes com en les màximes, com sol ser característic en situacions de vent de ponent, i amb ambient una miqueta més fresc a partir del dissabte i sobretot el diumenge i el dilluns".

 

Possiblitat de precipitacions

 

"Quant a la nuvolositat i precipitacions, el més probable és que durant la setmana de falles s'alternen moments amb el cel nuvolós amb uns altres amb escassa nuvolositat o buidats, precipitacions en general escasses i en forma d'aiguats de curta durada, que en els pròxims dies seran més probables durant la matinada de dijous, i també es poden produir de forma dispersa ruixats de curta durada en la vesprada del dissabte".

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.