La previsió meteorològica per a les Falles 2018

L'Agència Estatal de Meteorologia ha actualitzat la seua previsió meteorològica per als dies grans de les Falles 2018 a València. D'esta manera, el temps probable per als pròxims dies i fins el 19 per la nit és el següent, sempre segons informa AEMET.

 

 

"L'escenari més probable fins al dilluns 19 és que persistisca la situació meteorològica de pas de fronts de ponent, amb vent de l'oest predominant fins al divendres i posterior gir a nord-oest (Mestral) al llarg del dissabte dia 17, la qual cosa donarà lloc al fet que les temperatures durant el cap de setmana siguen una miqueta més baixes que durant la primera part de la setmana (el vent de nord-oest canalitza aire més fred que el de ponent)".

 

 

"A partir de hui dijous (després del pas del front associat a la borrasca Gisele), el vent s'intensifica, sent més probable que açò succeïsca en les hores centrals del dia". 

Temperatures

"La previsió de temperatures màximes per als pròxims dies és coherent amb l'escenari descrit anteriorment, amb predomini de temperatures per damunt dels valors mitjans normals fins al divendres, tant en les mínimes com en les màximes, com sol ser característic en situacions de vent de ponent, i amb ambient una miqueta més fresc a partir del dissabte i sobretot el diumenge i el dilluns".

 

Possiblitat de precipitacions

 

"Quant a la nuvolositat i precipitacions, el més probable és que durant la setmana de falles s'alternen moments amb el cel nuvolós amb uns altres amb escassa nuvolositat o buidats, precipitacions en general escasses i en forma d'aiguats de curta durada, que en els pròxims dies seran més probables durant la matinada de dijous, i també es poden produir de forma dispersa ruixats de curta durada en la vesprada del dissabte".

 

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.