13.2 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

La previsió meteorològica per a les Falles 2018

L'Agència Estatal de Meteorologia ha actualitzat la seua previsió meteorològica per als dies grans de les Falles 2018 a València. D'esta manera, el temps probable per als pròxims dies i fins el 19 per la nit és el següent, sempre segons informa AEMET.

 

 

"L'escenari més probable fins al dilluns 19 és que persistisca la situació meteorològica de pas de fronts de ponent, amb vent de l'oest predominant fins al divendres i posterior gir a nord-oest (Mestral) al llarg del dissabte dia 17, la qual cosa donarà lloc al fet que les temperatures durant el cap de setmana siguen una miqueta més baixes que durant la primera part de la setmana (el vent de nord-oest canalitza aire més fred que el de ponent)".

 

 

"A partir de hui dijous (després del pas del front associat a la borrasca Gisele), el vent s'intensifica, sent més probable que açò succeïsca en les hores centrals del dia". 

Temperatures

"La previsió de temperatures màximes per als pròxims dies és coherent amb l'escenari descrit anteriorment, amb predomini de temperatures per damunt dels valors mitjans normals fins al divendres, tant en les mínimes com en les màximes, com sol ser característic en situacions de vent de ponent, i amb ambient una miqueta més fresc a partir del dissabte i sobretot el diumenge i el dilluns".

 

Possiblitat de precipitacions

 

"Quant a la nuvolositat i precipitacions, el més probable és que durant la setmana de falles s'alternen moments amb el cel nuvolós amb uns altres amb escassa nuvolositat o buidats, precipitacions en general escasses i en forma d'aiguats de curta durada, que en els pròxims dies seran més probables durant la matinada de dijous, i també es poden produir de forma dispersa ruixats de curta durada en la vesprada del dissabte".

 

Últimes notícies

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.

El PSPV ha anunciat que blindarà per llei la gestió pública de la sanitat per a evitar privatitzacions

Diana Morant ha anunciat un blindatge legal per a assegurar la gestió pública de la sanitat i ha promés revertir l'hospital del Vinalopó. També ha criticat la paràlisi de reversions del PP i ha avançat un pla de xoc a Torrevieja.

FGV obri 68 places per a conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM

FGV ha obert una convocatòria per concurs oposició amb 68 places per a servicis de conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM d'Alacant. La inscripció és telemàtica i tanca el 22 de desembre a les 11.59 h.

Compromís reclama un nou pla de treball en la comissió de la dana de Les Corts

Compromís ha registrat en Les Corts una petició per a replantejar la comissió de la dana, recuperar documentació rebutjada i citar ja a les associacions de víctimes. El grup critica el pla aprovat per PP i Vox i alerta d'absències en la pròxima sessió.

Les pluges han superat els 100 litres a la Safor en quatre hores i han provocat avisos puntuals

La Font d'En Carrós ha registrat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés trencaments de baixants. Alacant i Castelló han acumulat menys pluja.

Corma, Bisquert i Guanter, de la UPV, revaliden la seua presència en l’elit mundial de científics

Els tres investigadors vinculats a la UPV figuren de nou en la llista Highly Cited Researchers 2025 de Clarivate. Reclamen finançament estable, menys burocràcia i més aposta per risc científic.

Detingut a Elda per estafar 6.300 euros amb una app d’accés remot i accedir a dades privades

Un home de 69 anys ha sigut detingut a Elda per estafar 6.300 euros a un veí de 71 després de guiar-li per a instal·lar una app d'accés remot i entrar en la seua informació privada.