La previsió meteorològica per a les Falles 2018

L'Agència Estatal de Meteorologia ha actualitzat la seua previsió meteorològica per als dies grans de les Falles 2018 a València. D'esta manera, el temps probable per als pròxims dies i fins el 19 per la nit és el següent, sempre segons informa AEMET.

 

 

"L'escenari més probable fins al dilluns 19 és que persistisca la situació meteorològica de pas de fronts de ponent, amb vent de l'oest predominant fins al divendres i posterior gir a nord-oest (Mestral) al llarg del dissabte dia 17, la qual cosa donarà lloc al fet que les temperatures durant el cap de setmana siguen una miqueta més baixes que durant la primera part de la setmana (el vent de nord-oest canalitza aire més fred que el de ponent)".

 

 

"A partir de hui dijous (després del pas del front associat a la borrasca Gisele), el vent s'intensifica, sent més probable que açò succeïsca en les hores centrals del dia". 

Temperatures

"La previsió de temperatures màximes per als pròxims dies és coherent amb l'escenari descrit anteriorment, amb predomini de temperatures per damunt dels valors mitjans normals fins al divendres, tant en les mínimes com en les màximes, com sol ser característic en situacions de vent de ponent, i amb ambient una miqueta més fresc a partir del dissabte i sobretot el diumenge i el dilluns".

 

Possiblitat de precipitacions

 

"Quant a la nuvolositat i precipitacions, el més probable és que durant la setmana de falles s'alternen moments amb el cel nuvolós amb uns altres amb escassa nuvolositat o buidats, precipitacions en general escasses i en forma d'aiguats de curta durada, que en els pròxims dies seran més probables durant la matinada de dijous, i també es poden produir de forma dispersa ruixats de curta durada en la vesprada del dissabte".

 

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.