Morant creu que el PP ‘s’ha superat’ després d’equiparar una senadora els morts per la dana amb conselleres cessades

MADRID/VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, ha assegurat que el PP “s’ha superat” després que una de les seues senadores equiparara les conselleres cessades pel president de la Generalitat, Carlos Mazón, amb els morts per la dana.

En una pregunta a la ministra de Defensa, Margarita Robles, en la sessió de control al Govern en la Cambra alta, la senadora del PP Teresa Belmonte li va demanar que fera com Salomé Pradas i Nuria Montes, que van ser cessades per Mazón, qualificant-les com “dos magnífiques conselleres que ha perdut la Comunitat Valenciana, una pèrdua més que se suma a la vida dels 222 valencians que han mort”.

La líder dels socialistes valencians ha censurat estes paraules i ha acusat el PP d’estar “tan acostumat a disparar contra el Govern amb qualsevol excusa”, que els fa igual les víctimes de la dana o les víctimes d’ETA, perquè “disparen sense pietat i a vegades equivoquen el tir”.

“Ahir per descomptat es van superar a ells mateixos”, ha lamentat Morant en una entrevista en ‘La Mirada Crítica’ de Telecinco, recollida per Europa Press, en la qual ha retret als d’Alberto Núñez Feijóo que “hagen convertit els parlaments en un autèntic fangar”.

La senadora del PP va demanar disculpes hores més tard de la seua intervenció en el Senat, esgrimint que “és evident” que “res és equiparable” als danys i a les víctimes de la riuada i que va ser un comentari desafortunat. Preguntada sobre este fet, Morant ha respost que en la imatge es veu clar que “ho tenia ben escrit, ben pensat”, i que per tant “va dir el que pensava”.

“Portava la seua intervenció molt preparada, la portava escrita i per tant va dir el que pensava, encara que després demane disculpes”, ha sentenciat la ministra de Ciència.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.