Mastodon
27.6 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Nacho Palau anuncia que té càncer de pulmó

Nacho Palau té càncer de pulmó. L’concursant ‘Supervivientes’ ha anunciat l’última hora sobre el seu estat de salut en un comunicat que ha publicat a través de les seues xarxes socials. Després d’haver-se sotmés a nombroses proves mèdiques, el que fora parella de Miguel Bosé li ha posat nom a la malaltia que pateix.

Palau portava un temps desaparegut de les xarxes. I, en qüestió de dies, la preocupació de les seues quasi 50.000 followers es va fer present. La raó? Va transcendir la notícia que es trobava ingressat Hospital Clínic de València. Fins ara, pocs sabien el seu diagnòstic. Però, aquest dijous, el mediàtic va decidir anunciar en Instagram la veritat de l’assumpte. “Ja puc confirmar, després de moltes proves mèdiques, que estic passant un càncer pulmonar, que fins ara no tenia ni nom ni tractament, el qual començaré immediatament“, va escriure.

No sé com agrair tantes mostres d’afecte que he rebut aquests últims mesos de tantíssima gent i us assegure que sereu part de la meua recuperació“, va prometre, per a després acomiadar-se amb un gran consell: “Gaudiu dia a dia dels éssers estimats, de tot el bonic que ens ofereix la vida, de riure, de compartir, d’una abraçada, un somriure i recordeu sempre que les coses més simples són les que ens fan més felices“.

Malgrat aquesta terrible maçada, el natural de València ha assegurat que se sent optimista, esperançat, i que començarà el tractament en la major brevetat de temps possible.

Les mostres d’afecte i suport no s’han fet esperar després de la seua publicació, tant de famosos com, el Maestro Joao, Marta López Álamo, Amor Romeira, Tony Spina, Tania Medina, Alejandro Nieto i Marta Peñate; i també anònims.

Últimes notícies

Podemos condiciona el seu suport a la Llei de Mobilitat a frenar les ampliacions del Prat i del port de València

Podemos reclama paralitzar immediatament les ampliacions del Prat i del port de València com a condició per a donar suport a la Llei de Mobilitat Sostenible, vinculada a 10.000 milions europeus.

Diana Morant demana no contraposar La Volta i el suport a Gaza i centra el debat en drets humans

La ministra de Ciència sosté que el verdader debat és la defensa del poble de Gaza enfront del suport al 'genocida Netanyahu'. Defén les protestes pacífiques i veu com mal menor reubicar el final de La Volta.

Les morts per calor en la Comunitat Valenciana este estiu pugen a 427, un 60% més que en 2024

La Comunitat Valenciana suma 427 morts atribuïbles a la calor des de l'1 de juny al 14 de setembre, un 60,5% més que en 2024. Agost concentra quasi la mitat.

Compromís reclama els vídeos del Cecopi del dia de la dana amb àudio íntegre

Compromís demanarà les gravacions del Cecopi del 29 d'octubre amb el so complet per a esclarir decisions durant la dana que va deixar 229 morts a València.

València Basket bat el seu rècord d’abonats en l’estrena del Roig Arena

El club tanca la seua primera campanya d'abonaments en el Roig Arena amb més de 15.000 socis. L'equip masculí supera els 11.000 i el femení depassa els 4.000.

Els 20 rècords de la fase de grups de la Lliga de Campions que poden caure

Un repàs a 20 rècords de la fase de grups de la Lliga de Campions, de les majors golejades als topalls de regularitat, que marquen el llistó del torneig.

Tres detinguts a Tarragona per un robatori a una turista en l’aeroport de Manises

Dos hòmens i una dona van ser arrestats després de fugir per l'AP-7 després de sostraure a una turista diners, joies i bosses valorades en uns 48.000 euros. En el cotxe de lloguer es van trobar 5.820 euros, articles de luxe, ferramentes i bitllets falsos.

Puja la demanda de lloguer d’habitacions a València entre treballadors desplaçats

L'encariment del lloguer de pis complet, entorn de 1.000 euros al mes, espenta a més persones a compartir vivenda. El perfil passa d'estudiants a treballadors, fins i tot parelles, amb preus per habitació entre 350 i 500 euros.