Nacho Palau anuncia que té càncer de pulmó

Nacho Palau té càncer de pulmó. L’concursant ‘Supervivientes’ ha anunciat l’última hora sobre el seu estat de salut en un comunicat que ha publicat a través de les seues xarxes socials. Després d’haver-se sotmés a nombroses proves mèdiques, el que fora parella de Miguel Bosé li ha posat nom a la malaltia que pateix.

Palau portava un temps desaparegut de les xarxes. I, en qüestió de dies, la preocupació de les seues quasi 50.000 followers es va fer present. La raó? Va transcendir la notícia que es trobava ingressat Hospital Clínic de València. Fins ara, pocs sabien el seu diagnòstic. Però, aquest dijous, el mediàtic va decidir anunciar en Instagram la veritat de l’assumpte. «Ja puc confirmar, després de moltes proves mèdiques, que estic passant un càncer pulmonar, que fins ara no tenia ni nom ni tractament, el qual començaré immediatament«, va escriure.

«No sé com agrair tantes mostres d’afecte que he rebut aquests últims mesos de tantíssima gent i us assegure que sereu part de la meua recuperació«, va prometre, per a després acomiadar-se amb un gran consell: «Gaudiu dia a dia dels éssers estimats, de tot el bonic que ens ofereix la vida, de riure, de compartir, d’una abraçada, un somriure i recordeu sempre que les coses més simples són les que ens fan més felices«.

Malgrat aquesta terrible maçada, el natural de València ha assegurat que se sent optimista, esperançat, i que començarà el tractament en la major brevetat de temps possible.

Les mostres d’afecte i suport no s’han fet esperar després de la seua publicació, tant de famosos com, el Maestro Joao, Marta López Álamo, Amor Romeira, Tony Spina, Tania Medina, Alejandro Nieto i Marta Peñate; i també anònims.

Últimes notícies

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.