Nacho Palau anuncia que té càncer de pulmó

Nacho Palau té càncer de pulmó. L’concursant ‘Supervivientes’ ha anunciat l’última hora sobre el seu estat de salut en un comunicat que ha publicat a través de les seues xarxes socials. Després d’haver-se sotmés a nombroses proves mèdiques, el que fora parella de Miguel Bosé li ha posat nom a la malaltia que pateix.

Palau portava un temps desaparegut de les xarxes. I, en qüestió de dies, la preocupació de les seues quasi 50.000 followers es va fer present. La raó? Va transcendir la notícia que es trobava ingressat Hospital Clínic de València. Fins ara, pocs sabien el seu diagnòstic. Però, aquest dijous, el mediàtic va decidir anunciar en Instagram la veritat de l’assumpte. «Ja puc confirmar, després de moltes proves mèdiques, que estic passant un càncer pulmonar, que fins ara no tenia ni nom ni tractament, el qual començaré immediatament«, va escriure.

«No sé com agrair tantes mostres d’afecte que he rebut aquests últims mesos de tantíssima gent i us assegure que sereu part de la meua recuperació«, va prometre, per a després acomiadar-se amb un gran consell: «Gaudiu dia a dia dels éssers estimats, de tot el bonic que ens ofereix la vida, de riure, de compartir, d’una abraçada, un somriure i recordeu sempre que les coses més simples són les que ens fan més felices«.

Malgrat aquesta terrible maçada, el natural de València ha assegurat que se sent optimista, esperançat, i que començarà el tractament en la major brevetat de temps possible.

Les mostres d’afecte i suport no s’han fet esperar després de la seua publicació, tant de famosos com, el Maestro Joao, Marta López Álamo, Amor Romeira, Tony Spina, Tania Medina, Alejandro Nieto i Marta Peñate; i també anònims.

Últimes notícies

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.