Nacho Palau anuncia que té càncer de pulmó

Nacho Palau té càncer de pulmó. L’concursant ‘Supervivientes’ ha anunciat l’última hora sobre el seu estat de salut en un comunicat que ha publicat a través de les seues xarxes socials. Després d’haver-se sotmés a nombroses proves mèdiques, el que fora parella de Miguel Bosé li ha posat nom a la malaltia que pateix.

Palau portava un temps desaparegut de les xarxes. I, en qüestió de dies, la preocupació de les seues quasi 50.000 followers es va fer present. La raó? Va transcendir la notícia que es trobava ingressat Hospital Clínic de València. Fins ara, pocs sabien el seu diagnòstic. Però, aquest dijous, el mediàtic va decidir anunciar en Instagram la veritat de l’assumpte. “Ja puc confirmar, després de moltes proves mèdiques, que estic passant un càncer pulmonar, que fins ara no tenia ni nom ni tractament, el qual començaré immediatament“, va escriure.

No sé com agrair tantes mostres d’afecte que he rebut aquests últims mesos de tantíssima gent i us assegure que sereu part de la meua recuperació“, va prometre, per a després acomiadar-se amb un gran consell: “Gaudiu dia a dia dels éssers estimats, de tot el bonic que ens ofereix la vida, de riure, de compartir, d’una abraçada, un somriure i recordeu sempre que les coses més simples són les que ens fan més felices“.

Malgrat aquesta terrible maçada, el natural de València ha assegurat que se sent optimista, esperançat, i que començarà el tractament en la major brevetat de temps possible.

Les mostres d’afecte i suport no s’han fet esperar després de la seua publicació, tant de famosos com, el Maestro Joao, Marta López Álamo, Amor Romeira, Tony Spina, Tania Medina, Alejandro Nieto i Marta Peñate; i també anònims.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.