Nacho Palau anuncia que té càncer de pulmó

Nacho Palau té càncer de pulmó. L’concursant ‘Supervivientes’ ha anunciat l’última hora sobre el seu estat de salut en un comunicat que ha publicat a través de les seues xarxes socials. Després d’haver-se sotmés a nombroses proves mèdiques, el que fora parella de Miguel Bosé li ha posat nom a la malaltia que pateix.

Palau portava un temps desaparegut de les xarxes. I, en qüestió de dies, la preocupació de les seues quasi 50.000 followers es va fer present. La raó? Va transcendir la notícia que es trobava ingressat Hospital Clínic de València. Fins ara, pocs sabien el seu diagnòstic. Però, aquest dijous, el mediàtic va decidir anunciar en Instagram la veritat de l’assumpte. «Ja puc confirmar, després de moltes proves mèdiques, que estic passant un càncer pulmonar, que fins ara no tenia ni nom ni tractament, el qual començaré immediatament«, va escriure.

«No sé com agrair tantes mostres d’afecte que he rebut aquests últims mesos de tantíssima gent i us assegure que sereu part de la meua recuperació«, va prometre, per a després acomiadar-se amb un gran consell: «Gaudiu dia a dia dels éssers estimats, de tot el bonic que ens ofereix la vida, de riure, de compartir, d’una abraçada, un somriure i recordeu sempre que les coses més simples són les que ens fan més felices«.

Malgrat aquesta terrible maçada, el natural de València ha assegurat que se sent optimista, esperançat, i que començarà el tractament en la major brevetat de temps possible.

Les mostres d’afecte i suport no s’han fet esperar després de la seua publicació, tant de famosos com, el Maestro Joao, Marta López Álamo, Amor Romeira, Tony Spina, Tania Medina, Alejandro Nieto i Marta Peñate; i també anònims.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.