11.1 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Paula Bonet torna a Sant Jordi després de quatre anys amb un missatge de gratitud i novetat

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS) – La coneguda il·lustradora Paula Bonet ha compartit la seva il·lusió en poder participar novament a Sant Jordi després de quatre anys d’absència en esdeveniments de signatures de llibres. “Estic il·.lusionada i amb les mans plenes de tinta”, ha declarat en una recent intervenció a Europa Press durant la seva presència a la parada de la Central al carrer Mallorca de Barcelona.

En el context de la celebració de Sant Jordi, Bonet ha subratllat la importància d’aquesta data, que permet connectar directament amb lectors i autors. “És una ocasió per poder parlar amb autors i els lectors, i això és molt gratificant“, ha comentat.

Després d’haver estat absent durant tant de temps, Paula Bonet ha reflexionat sobre la transformació del seu treball, que havia estat “molt vigorós”. Amb la publicació del seu nou llibre, ‘El año que nevó en València’, espera que el diàleg amb els seus lectors sigui diferent, una evolució que agraeix sincerament. Aquesta nova obra promet apropar-se a temes més personals i emocionals, generant un nou espai d’interpretació i reflexió.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.