Paula Bonet torna a Sant Jordi després de quatre anys amb un missatge de gratitud i novetat

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS) – La coneguda il·lustradora Paula Bonet ha compartit la seva il·lusió en poder participar novament a Sant Jordi després de quatre anys d’absència en esdeveniments de signatures de llibres. “Estic il·.lusionada i amb les mans plenes de tinta”, ha declarat en una recent intervenció a Europa Press durant la seva presència a la parada de la Central al carrer Mallorca de Barcelona.

En el context de la celebració de Sant Jordi, Bonet ha subratllat la importància d’aquesta data, que permet connectar directament amb lectors i autors. “És una ocasió per poder parlar amb autors i els lectors, i això és molt gratificant“, ha comentat.

Després d’haver estat absent durant tant de temps, Paula Bonet ha reflexionat sobre la transformació del seu treball, que havia estat “molt vigorós”. Amb la publicació del seu nou llibre, ‘El año que nevó en València’, espera que el diàleg amb els seus lectors sigui diferent, una evolució que agraeix sincerament. Aquesta nova obra promet apropar-se a temes més personals i emocionals, generant un nou espai d’interpretació i reflexió.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.