Paula Bonet torna a Sant Jordi després de quatre anys amb un missatge de gratitud i novetat

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS) – La coneguda il·lustradora Paula Bonet ha compartit la seva il·lusió en poder participar novament a Sant Jordi després de quatre anys d’absència en esdeveniments de signatures de llibres. “Estic il·.lusionada i amb les mans plenes de tinta”, ha declarat en una recent intervenció a Europa Press durant la seva presència a la parada de la Central al carrer Mallorca de Barcelona.

En el context de la celebració de Sant Jordi, Bonet ha subratllat la importància d’aquesta data, que permet connectar directament amb lectors i autors. “És una ocasió per poder parlar amb autors i els lectors, i això és molt gratificant“, ha comentat.

Després d’haver estat absent durant tant de temps, Paula Bonet ha reflexionat sobre la transformació del seu treball, que havia estat “molt vigorós”. Amb la publicació del seu nou llibre, ‘El año que nevó en València’, espera que el diàleg amb els seus lectors sigui diferent, una evolució que agraeix sincerament. Aquesta nova obra promet apropar-se a temes més personals i emocionals, generant un nou espai d’interpretació i reflexió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig