Paula Bonet torna a Sant Jordi després de quatre anys amb un missatge de gratitud i novetat

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS) – La coneguda il·lustradora Paula Bonet ha compartit la seva il·lusió en poder participar novament a Sant Jordi després de quatre anys d’absència en esdeveniments de signatures de llibres. “Estic il·.lusionada i amb les mans plenes de tinta”, ha declarat en una recent intervenció a Europa Press durant la seva presència a la parada de la Central al carrer Mallorca de Barcelona.

En el context de la celebració de Sant Jordi, Bonet ha subratllat la importància d’aquesta data, que permet connectar directament amb lectors i autors. “És una ocasió per poder parlar amb autors i els lectors, i això és molt gratificant“, ha comentat.

Després d’haver estat absent durant tant de temps, Paula Bonet ha reflexionat sobre la transformació del seu treball, que havia estat “molt vigorós”. Amb la publicació del seu nou llibre, ‘El año que nevó en València’, espera que el diàleg amb els seus lectors sigui diferent, una evolució que agraeix sincerament. Aquesta nova obra promet apropar-se a temes més personals i emocionals, generant un nou espai d’interpretació i reflexió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.