7.4 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Paula Bonet torna a Sant Jordi després de quatre anys amb un missatge de gratitud i novetat

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS) – La coneguda il·lustradora Paula Bonet ha compartit la seva il·lusió en poder participar novament a Sant Jordi després de quatre anys d’absència en esdeveniments de signatures de llibres. “Estic il·.lusionada i amb les mans plenes de tinta”, ha declarat en una recent intervenció a Europa Press durant la seva presència a la parada de la Central al carrer Mallorca de Barcelona.

En el context de la celebració de Sant Jordi, Bonet ha subratllat la importància d’aquesta data, que permet connectar directament amb lectors i autors. “És una ocasió per poder parlar amb autors i els lectors, i això és molt gratificant“, ha comentat.

Després d’haver estat absent durant tant de temps, Paula Bonet ha reflexionat sobre la transformació del seu treball, que havia estat “molt vigorós”. Amb la publicació del seu nou llibre, ‘El año que nevó en València’, espera que el diàleg amb els seus lectors sigui diferent, una evolució que agraeix sincerament. Aquesta nova obra promet apropar-se a temes més personals i emocionals, generant un nou espai d’interpretació i reflexió.

Últimes notícies

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.