El plor d’un bebé evita un robatori en Morella

A la mitjanit d’este dilluns, 31 d’agost, cap a les 03.30 hores, uns lladres han entrat dins d’una casa en el barri de la Puritat en Morella, en la comarca dels Ports (Castelló), mentres el matrimoni propietari de la casa dormia en el segon pis de la vivenda.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’ els presumptes lladres de Morella han forçat el pany de la porta i han accedit a la casa. La família, composta per un matrimoni i el seu bebé, s’han alçat després de sentir el plor de la seua filla que s’ha despertat pel soroll que han fet els autors del robatori en el primer pis.

 

Immediatament, el matrimoni ha sigut conscient que alguna cosa passava en el primer pis de sa casa, i ràpidament han baixat per a vore que era. Afortunadament, el matrimoni no ha arribat a creuar-se amb els lladres i només han vist a un individu que passejava per la casa amb la llanterna d’un telèfon mòbil.

 

Els lladres han conseguit emportar-se 30 euros 

Els autors del robatori han fugit del lloc dels fets conseguint emportar-se una xicoteta quantitat de diners en efectiu que hi havia en una cartera, concretament 30 euros. No obstant això, els lladres han registrat tot el que han trobat en el despatx de la propietat.

 

Ara, la Policia ha obert una investigació per a tractar de resoldre este episodi que, per fortuna, només ha quedat en un malson per a Indalecio i Lorena, els propietaris de la casa.

 

«Quan hem sentit plorar a la nostra filla, hem començat a parlar fort perquè els lladres veieren que ens havíem despertat, i quan hem baixat han fugit. No han tocat res, han entrat directament al despatx; han registrat calaixos i armaris, però no s’han portat res, únicament trenta euros de la cartera» han explicat els afectats.

Últimes notícies

L’home detingut per matar la seua parella a Benidorm passarà este dimecres a disposició judicial

L’home detingut per l’assassinat masclista de la seua parella a Benidorm, tots dos brasilers, passarà este dimecres a disposició judicial. El crim es va cometre a punyalades i el cos es va traslladar en maletes fins a una zona agresta entre Benidorm i Finestrat.

Les universitats valencianes oferixen 31 beques de pràctiques per a estudiants amb discapacitat

Les universitats de la Comunitat Valenciana oferixen 31 places de pràctiques remunerades per a estudiants amb discapacitat dins del programa de Beques Fundación ONCE-Crue. El termini per a sol·licitar-les acaba el 30 de novembre de 2026 o quan ho marque cada universitat.

Quatre cares noves en Espanya femenina: sense Aitana Bonmatí i amb Fiamma Benítez

Oihane Hernández, Clara Pinedo, Ainhoa Marín i Ornella Vignola són les novetats en la llista d Espanya femenina per als amistosos d octubre contra els Estats Units, una convocatòria on no entra Aitana Bonmatí i en què repetix la dianenca Fiamma Benítez.

Falla i Ravel protagonitzen el concert de l’Orquestra de València pel 9 d’Octubre

La formació municipal actuarà el 8 d’octubre al Palau de la Música amb Carlos Apellániz com a solista i entrada gratuïta

El Castelló viu el millor inici de la seua història en Segona

El CD Castelló s’ha convertit en l’únic invicte de LaLiga Hypermotion, amb sis victòries i un empat, signant el millor començament dels seus 104 anys. L’equip iguala el registre històric de 1971/72 i repetix els números que van impulsar l’Elche a Primera fa 14 anys.

El SanSan de Benicàssim avança un potent cartell per a 2027 amb Iván Ferreiro, Lori Meyers i La Pegatina

El festival SanSan de Benicàssim ha anunciat els primers 50 artistes del cartell de 2027, amb noms destacats com Iván Ferreiro, Lori Meyers, La Pegatina i Sexy Zebras. El certamen se celebrarà els dies 25, 26 i 27 de març al recinte de concerts de la localitat castellonenca.

Les ajudes a joves llauradors garantixen el relleu en el camp valencià

AVA-ASAJA celebra la segona convocatòria d’ajudes de la Conselleria d’Agricultura per a joves i nous llauradors, que arribarà també als 41 sol·licitants que es van quedar fora per falta de pressupost. L’organització reclama mantindre estes subvencions cada any per afrontar l’envelliment del camp valencià i les més de 180.000 hectàrees abandonades.

Vox demana prioritat nacional en ajudes i retorn voluntari de migrants

Vox ha registrat en el debat de la Comunitat una bateria de propostes que reclamen aplicar la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i ajudes socials, frenar l’arribada de migrants i impulsar el retorn voluntari, amb mesures que també afecten educació, cultura, fiscalitat i emergències.