10.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

La Policia Nacional deté a una dona per sostreure material de l’empresa en la qual treballava

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona com a presumpta autora d’un delicte continuat de furt en l’empresa on treballava. Pel que sembla s’emportava productes del magatzem que posteriorment s’oferien a un preu molt inferior del valor de mercat.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els agents a través del director general d’una empresa a Gandia, que s’estaven venent productes originals seus en pàgines d’internet a un preu molt inferior al preu de mercat i el valor del qual dels materials oferts ascendia a uns 20.000 euros.

Després de practicar diverses gestions per part dels investigadors, van descobrir que una persona empleada de l’empresa aprofitant la facilitat per a accedir als magatzems, es feia amb els productes que posteriorment es publicitaven.

Una vegada identificada la treballadora, els agents van esbrinar que part dels efectes sostrets els havia guardat en el seu domicili i altres en el magatzem, lliurant voluntàriament els efectes que guardava en el seu habitatge, per la qual cosa va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de furt continuat.

La detinguda sense antecedents policials, ha estat posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.