La Policia Nacional deté a una dona per sostreure material de l’empresa en la qual treballava

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona com a presumpta autora d’un delicte continuat de furt en l’empresa on treballava. Pel que sembla s’emportava productes del magatzem que posteriorment s’oferien a un preu molt inferior del valor de mercat.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els agents a través del director general d’una empresa a Gandia, que s’estaven venent productes originals seus en pàgines d’internet a un preu molt inferior al preu de mercat i el valor del qual dels materials oferts ascendia a uns 20.000 euros.

Després de practicar diverses gestions per part dels investigadors, van descobrir que una persona empleada de l’empresa aprofitant la facilitat per a accedir als magatzems, es feia amb els productes que posteriorment es publicitaven.

Una vegada identificada la treballadora, els agents van esbrinar que part dels efectes sostrets els havia guardat en el seu domicili i altres en el magatzem, lliurant voluntàriament els efectes que guardava en el seu habitatge, per la qual cosa va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de furt continuat.

La detinguda sense antecedents policials, ha estat posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.

Últimes notícies

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.