La Policia Nacional deté a una dona per sostreure material de l’empresa en la qual treballava

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona com a presumpta autora d’un delicte continuat de furt en l’empresa on treballava. Pel que sembla s’emportava productes del magatzem que posteriorment s’oferien a un preu molt inferior del valor de mercat.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els agents a través del director general d’una empresa a Gandia, que s’estaven venent productes originals seus en pàgines d’internet a un preu molt inferior al preu de mercat i el valor del qual dels materials oferts ascendia a uns 20.000 euros.

Després de practicar diverses gestions per part dels investigadors, van descobrir que una persona empleada de l’empresa aprofitant la facilitat per a accedir als magatzems, es feia amb els productes que posteriorment es publicitaven.

Una vegada identificada la treballadora, els agents van esbrinar que part dels efectes sostrets els havia guardat en el seu domicili i altres en el magatzem, lliurant voluntàriament els efectes que guardava en el seu habitatge, per la qual cosa va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de furt continuat.

La detinguda sense antecedents policials, ha estat posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.

Últimes notícies

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.