Altre positiu per coronavirus en una escola de Rafelunyol confina una classe d’Infantil

 

Una aula d’Infantil del col·legi Els Germanells de Rafelbunyol, en l’Horta Nord (València), ha sigut aïllada seguint el protocol sanitari després del positiu per Covid-19 d’un dels seus alumnes, familiar de la xiqueta que ja va donar positiu este dimarts i va obligar a prendre la mateixa mesura, l’endemà, en la seua classe de Primària.

 

L’alcalde de la localitat, Fran López, ha explicat a EFE que a última hora d’este dijous, Salut Pública va tindre coneixement del positiu deixe alumne d’Infantil i, posteriorment, la directora del centre va cridar de seguida als pares dels companys de la seua classe per a comunicar-ho, després del que es va decidir aïllar l’aula, que compta amb una vintena de xiquets.

 

Segons l’alcalde, s’estan aplicant tots els protocols sanitaris i en la resta del col·legi, a on estudien uns 400 escolars, no hi ha cap problema i seguixen les classes amb normalitat. Durant este divendres se sotmetrà als dos alumnes amb Covid-19 a proves serològiques perquè, pel que pareix, la seua càrrega vírica és molt baixa.

 

Al mateix temps, s’està encara a l’espera de conéixer el resultat de les proves PCR a les que s’ha sotmés la vintena d’alumnes i la professora de l’aula de Primària aïllada des del dimecres. López ha llançat de nou un missatge de tranquil·litat als pares i ha assegurat que treballen en col·laboració i coordinació amb les autoritats sanitàries i educatives per a garantir aules segures.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.