Quaranta evacuats allotjats en l’alberg municipal d’Ontinyent pel desbordament del riu

El president Puig visita Ontinyent

La visita del president Puig per a comprovar l’estat dels desperfectes en Ontinyent | Generalitat Valenciana

 

L’Ajuntament d’Ontinyent, un dels epicentres a on més mal ha fet el temporal de les últimes hores, sol·licitarà la declaració de zona catastròfica per l’històric episodi de pluges registrat este dijous que, fins ara, ha deixat més de 400 litres d’aigua per metre quadrat i ha provocat el desbordament del riu Clariano.

 

La crescuda del riu ha obligat a evacuar a unes 40 persones afectades per la inundació, segons el servici d’Emergències de la Generalitat, i han sigut allotjades en l’alberg municipal, a on es quedaran fins que passe el temporal i es valore la situació de les cases afectades.

 

El president Puig demana màxima precaució

Per la seua banda, el president Ximo Puig ha demanat màxima precaució i evitar eixir al carrer en les zones que mantenen l’alerta. Estes declaracions les ha fetes en la seua visita a Ontinyent per a comprovar l’estat dels desperfectes. A més, ha assegurat, que quan acabe la gota freda, «abordarem la restauració i la rehabilitació» de les desgràcies físiques «que són reparables».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.