Raga (PSPV) demana que la gigafactoria de Volkswagen impacte en tot el Camp de Morvedre

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El candidat a la secretaria provincial del PSPV de València i alcalde de Riba-roja de Túria, Robert Raga, ha afirmat que “la gigafactoria de Volkswagen –obrirà el 2026 a Sagunt– ha d’impactar en tota la comarca i beneficiar a tots els municipis de la zona”.

En el seu primer acte públic amb la militància a Gilet, Raga ha arreplegat una reivindicació de molts alcaldes del Camp de Morvedre, com Salva Costa (Gilet) o Pere Joan Antoni (Canet d’en Berenguer) presents en este inici de campanya a través tota la província per a “acostar un projecte renovat, il·lusionant i que impulse de debò les nostres comarques i agrupacions socialistes”, informa la candidatura.

L’aspirant a dirigir el PSPV provincial s’ha compromès a exigir al PP posar data i escometre “urgentment” la remodelació del centre integrat de Formació Professional Eduardo Merello, “tan necessari per a formar professionals en tota la comarca de cara als llocs que crearà directa o indirectament la futura planta de bateries”.

En general, ha defensat que l’objectiu ha de ser governar les alcaldies, diputacions i la Generalitat amb Diana Morant (líder del PSPV) per a transformar la vida de les persones i “desallotjar a aquells que han fet una mala praxi de la política com durant la dana”.

A esta primera trobada també han acudit els alcaldes Jordi Mayor (Cullera), Fran López (Rafelbunyol), Lara Romero (Tavernes de la Valldigna), Miguel Vida (Petrés) i José Carlos Herrera (Alfara de la Baronia), així com el regidor de Sagunt Javier Timón i representants orgànics de la comarca.

MANCOMUNITAT UNIFICADA

Durant la trobada, Raga ha promès “empoderar, protegir i dinamitzar la singularitat de cada comarca”. En la mateixa línia, l’alcalde de Gilet ha lamentat que fa temps que ja no senten “les comarques com a tal” i que estan “perdent moltes oportunitats de subvencions i projectes conjunts”.

A la seua reivindicació s’ha referit Raga amb el compromís d’impulsar una mancomunitat unificada i que abaste tota la comarca sense deixar a ningú fora: “La província ha de ser una ferramenta per a ajudar, per a treballar i recolzar els companys i companyes a guanyar alcaldies per a transformar els seus municipis. La província no està per a exercir cap contrapoder o tenir el maneig de gens, salve per a ajudar els nostres municipis”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.