Raga (PSPV) demana que la gigafactoria de Volkswagen impacte en tot el Camp de Morvedre

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El candidat a la secretaria provincial del PSPV de València i alcalde de Riba-roja de Túria, Robert Raga, ha afirmat que “la gigafactoria de Volkswagen –obrirà el 2026 a Sagunt– ha d’impactar en tota la comarca i beneficiar a tots els municipis de la zona”.

En el seu primer acte públic amb la militància a Gilet, Raga ha arreplegat una reivindicació de molts alcaldes del Camp de Morvedre, com Salva Costa (Gilet) o Pere Joan Antoni (Canet d’en Berenguer) presents en este inici de campanya a través tota la província per a “acostar un projecte renovat, il·lusionant i que impulse de debò les nostres comarques i agrupacions socialistes”, informa la candidatura.

L’aspirant a dirigir el PSPV provincial s’ha compromès a exigir al PP posar data i escometre “urgentment” la remodelació del centre integrat de Formació Professional Eduardo Merello, “tan necessari per a formar professionals en tota la comarca de cara als llocs que crearà directa o indirectament la futura planta de bateries”.

En general, ha defensat que l’objectiu ha de ser governar les alcaldies, diputacions i la Generalitat amb Diana Morant (líder del PSPV) per a transformar la vida de les persones i “desallotjar a aquells que han fet una mala praxi de la política com durant la dana”.

A esta primera trobada també han acudit els alcaldes Jordi Mayor (Cullera), Fran López (Rafelbunyol), Lara Romero (Tavernes de la Valldigna), Miguel Vida (Petrés) i José Carlos Herrera (Alfara de la Baronia), així com el regidor de Sagunt Javier Timón i representants orgànics de la comarca.

MANCOMUNITAT UNIFICADA

Durant la trobada, Raga ha promès “empoderar, protegir i dinamitzar la singularitat de cada comarca”. En la mateixa línia, l’alcalde de Gilet ha lamentat que fa temps que ja no senten “les comarques com a tal” i que estan “perdent moltes oportunitats de subvencions i projectes conjunts”.

A la seua reivindicació s’ha referit Raga amb el compromís d’impulsar una mancomunitat unificada i que abaste tota la comarca sense deixar a ningú fora: “La província ha de ser una ferramenta per a ajudar, per a treballar i recolzar els companys i companyes a guanyar alcaldies per a transformar els seus municipis. La província no està per a exercir cap contrapoder o tenir el maneig de gens, salve per a ajudar els nostres municipis”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.