Raphael i Fito & Fitipaldis redescobreixen el Roig Arena amb noves actuacions

VALÈNCIA, 24 d’agost (EUROPA PRESS)

Raphael, l’1 de novembre, i Fito & Fitipaldis, el 24 de gener, seran les pròximes actuacions destacades anunciades en el pavelló Roig Arena, el futur recinte multiusos de València impulsat per Juan Roig.

La gira ‘Raphaelísimo’, de l’emblemàtic Raphael, farà parada l’1 de novembre en l’auditori, on actuarà acompanyat per la seua banda. En un espectacle que promet ser memorable, el Xiquet de Linares portarà a València una selecció dels seus grans èxits i noves cançons del seu últim àlbum, ‘Ayer… todavía’, un homenatge a la cançó francesa que veurem llum al novembre de 2024, segons ha informat el recinte en un comunicat.

‘Raphaelísimo’ suposa una autèntica revolució en el món de la música, reflectint el retorn als escenaris d’un artista intergeneracional, la veu captivant del qual continua emocionant a públics de totes les edats i estils. Es preveu que les entrades per al concert de Raphael estiguin a la venda el dimarts 29 d’abril a les 12.00 hores a la web www.roigarena.com.

D’altra banda, el popular grup Fito & Fitipaldis actuarà al Roig Arena el 24 de gener. Aquesta actuació arriba després de l’anunci de l’enregistrament del seu vuitè àlbum d’estudi, en què es troben immersos en el procés d’enregistrament de les deu cançons que el formaran, amb un llançament previst per la tardor.

Amb la gira ‘Aullidos Tour’, el grup repassarà els seus grans èxits alhora que presentarà els temes del seu nou disc ‘La montaña de los aullidos’. Després de més de dos anys i mig sense actuar, aquest concert semblarà un retrobament ben esperat amb el seu públic valencià. Les entrades per al concert de Fito & Fitipaldis es podran adquirir a partir del dimarts 29 d’abril a les 10.00 hores a la web www.roigarena.com.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.