Raphael i Fito & Fitipaldis redescobreixen el Roig Arena amb noves actuacions

VALÈNCIA, 24 d’agost (EUROPA PRESS)

Raphael, l’1 de novembre, i Fito & Fitipaldis, el 24 de gener, seran les pròximes actuacions destacades anunciades en el pavelló Roig Arena, el futur recinte multiusos de València impulsat per Juan Roig.

La gira ‘Raphaelísimo’, de l’emblemàtic Raphael, farà parada l’1 de novembre en l’auditori, on actuarà acompanyat per la seua banda. En un espectacle que promet ser memorable, el Xiquet de Linares portarà a València una selecció dels seus grans èxits i noves cançons del seu últim àlbum, ‘Ayer… todavía’, un homenatge a la cançó francesa que veurem llum al novembre de 2024, segons ha informat el recinte en un comunicat.

‘Raphaelísimo’ suposa una autèntica revolució en el món de la música, reflectint el retorn als escenaris d’un artista intergeneracional, la veu captivant del qual continua emocionant a públics de totes les edats i estils. Es preveu que les entrades per al concert de Raphael estiguin a la venda el dimarts 29 d’abril a les 12.00 hores a la web www.roigarena.com.

D’altra banda, el popular grup Fito & Fitipaldis actuarà al Roig Arena el 24 de gener. Aquesta actuació arriba després de l’anunci de l’enregistrament del seu vuitè àlbum d’estudi, en què es troben immersos en el procés d’enregistrament de les deu cançons que el formaran, amb un llançament previst per la tardor.

Amb la gira ‘Aullidos Tour’, el grup repassarà els seus grans èxits alhora que presentarà els temes del seu nou disc ‘La montaña de los aullidos’. Després de més de dos anys i mig sense actuar, aquest concert semblarà un retrobament ben esperat amb el seu públic valencià. Les entrades per al concert de Fito & Fitipaldis es podran adquirir a partir del dimarts 29 d’abril a les 10.00 hores a la web www.roigarena.com.

Últimes notícies

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.