Anuncios

Raphael i Fito & Fitipaldis redescobreixen el Roig Arena amb noves actuacions

VALÈNCIA, 24 d’agost (EUROPA PRESS)

Raphael, l’1 de novembre, i Fito & Fitipaldis, el 24 de gener, seran les pròximes actuacions destacades anunciades en el pavelló Roig Arena, el futur recinte multiusos de València impulsat per Juan Roig.

La gira ‘Raphaelísimo’, de l’emblemàtic Raphael, farà parada l’1 de novembre en l’auditori, on actuarà acompanyat per la seua banda. En un espectacle que promet ser memorable, el Xiquet de Linares portarà a València una selecció dels seus grans èxits i noves cançons del seu últim àlbum, ‘Ayer… todavía’, un homenatge a la cançó francesa que veurem llum al novembre de 2024, segons ha informat el recinte en un comunicat.

‘Raphaelísimo’ suposa una autèntica revolució en el món de la música, reflectint el retorn als escenaris d’un artista intergeneracional, la veu captivant del qual continua emocionant a públics de totes les edats i estils. Es preveu que les entrades per al concert de Raphael estiguin a la venda el dimarts 29 d’abril a les 12.00 hores a la web www.roigarena.com.

D’altra banda, el popular grup Fito & Fitipaldis actuarà al Roig Arena el 24 de gener. Aquesta actuació arriba després de l’anunci de l’enregistrament del seu vuitè àlbum d’estudi, en què es troben immersos en el procés d’enregistrament de les deu cançons que el formaran, amb un llançament previst per la tardor.

Amb la gira ‘Aullidos Tour’, el grup repassarà els seus grans èxits alhora que presentarà els temes del seu nou disc ‘La montaña de los aullidos’. Després de més de dos anys i mig sense actuar, aquest concert semblarà un retrobament ben esperat amb el seu públic valencià. Les entrades per al concert de Fito & Fitipaldis es podran adquirir a partir del dimarts 29 d’abril a les 10.00 hores a la web www.roigarena.com.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.