13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Raphael i Fito & Fitipaldis redescobreixen el Roig Arena amb noves actuacions

VALÈNCIA, 24 d’agost (EUROPA PRESS)

Raphael, l’1 de novembre, i Fito & Fitipaldis, el 24 de gener, seran les pròximes actuacions destacades anunciades en el pavelló Roig Arena, el futur recinte multiusos de València impulsat per Juan Roig.

La gira ‘Raphaelísimo’, de l’emblemàtic Raphael, farà parada l’1 de novembre en l’auditori, on actuarà acompanyat per la seua banda. En un espectacle que promet ser memorable, el Xiquet de Linares portarà a València una selecció dels seus grans èxits i noves cançons del seu últim àlbum, ‘Ayer… todavía’, un homenatge a la cançó francesa que veurem llum al novembre de 2024, segons ha informat el recinte en un comunicat.

‘Raphaelísimo’ suposa una autèntica revolució en el món de la música, reflectint el retorn als escenaris d’un artista intergeneracional, la veu captivant del qual continua emocionant a públics de totes les edats i estils. Es preveu que les entrades per al concert de Raphael estiguin a la venda el dimarts 29 d’abril a les 12.00 hores a la web www.roigarena.com.

D’altra banda, el popular grup Fito & Fitipaldis actuarà al Roig Arena el 24 de gener. Aquesta actuació arriba després de l’anunci de l’enregistrament del seu vuitè àlbum d’estudi, en què es troben immersos en el procés d’enregistrament de les deu cançons que el formaran, amb un llançament previst per la tardor.

Amb la gira ‘Aullidos Tour’, el grup repassarà els seus grans èxits alhora que presentarà els temes del seu nou disc ‘La montaña de los aullidos’. Després de més de dos anys i mig sense actuar, aquest concert semblarà un retrobament ben esperat amb el seu públic valencià. Les entrades per al concert de Fito & Fitipaldis es podran adquirir a partir del dimarts 29 d’abril a les 10.00 hores a la web www.roigarena.com.

Últimes notícies

Morant acusa a Feijóo de mentir sobre la DANA i de donar cobertura a Mazón

Diana Morant ha retret a Alberto Núñez Feijóo que comparega per haver mentit sobre la gestió de la DANA a València i sosté que continua fent-ho. Afirma que va buscar donar una coartada a Carlos Mazón i denúncia una apagada informativa fins a la seua eixida del Ventorro.

Presó provisional per una onada de robatoris en vivendes de l’Alacantí

Un home de 31 anys ha sigut detingut i ha ingressat a la presó provisional per set robatoris amb força en vivendes rurals de l'Alacantí. Un altre detingut també ha entrat a la presó per dos assalts en El Moralet.

Compromís demana en Les Corts una comissió d’investigació per les VPO d’Alacant

Compromís ha registrat en Les Corts la petició de crear una comissió d'investigació sobre les VPO d'Alacant. La formació denúncia canvis del Pla Viu i possibles favoritismes.

Compromís insta el PP a tallar d’arrel i exigir l’acta a l’edil que va insultar a Sánchez

Joan Baldoví ha demanat al PP que actue de manera exemplar després de l'insult a Pedro Sánchez en un míting del PSOE i ha advertit que normalitzar estes conductes degrada el debat públic.

Criden a l’orde a Feijóo en la comissió de la DANA després d’un xoc amb Bildu per ETA

El lider del PP ha sigut cridat a l'orde en la comision de investigacion de la DANA després de respondre a Oskar Matute amb al·lusions a ETA i a Arnaldo Otegi. La presidència li ha reclamat cenyir-se a l'assumpte de la compareixença.

El Govern destina 23 milions per a la recuperació agrícola a Torrent després de la DANA

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 23 milions a reparar explotacions, camins i regadiu a Torrent després de la DANA. Les obres s'han estés a Alaquàs i Chiva i ja han restablit l'accés i els regs.

Feijóo ha acusat el Govern d’inhibir-se en la dana i ha defés que degué declarar-se el nivell 3

Feijóo ha acusat el Govern d'inhibir-se durant la dana i ha defés que havia d'activar-se el nivell 3 per tractar-se, al seu juí, d'una emergència nacional. En la comissió del Congrés ha criticat fallades d'informació i ha negat haver mentit.

Sanitat fixa un màxim de 7 dies entre una sospita de càncer i la primera consulta hospitalària

La nova Estratègia en Càncer 2026-2030 acurta a una setmana el pas d'Atenció Primària a l'hospital i reforça l'atenció amb més psicòlegs, diagnòstic avançat i prototeràpia.