14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Raphael i Fito & Fitipaldis redescobreixen el Roig Arena amb noves actuacions

VALÈNCIA, 24 d’agost (EUROPA PRESS)

Raphael, l’1 de novembre, i Fito & Fitipaldis, el 24 de gener, seran les pròximes actuacions destacades anunciades en el pavelló Roig Arena, el futur recinte multiusos de València impulsat per Juan Roig.

La gira ‘Raphaelísimo’, de l’emblemàtic Raphael, farà parada l’1 de novembre en l’auditori, on actuarà acompanyat per la seua banda. En un espectacle que promet ser memorable, el Xiquet de Linares portarà a València una selecció dels seus grans èxits i noves cançons del seu últim àlbum, ‘Ayer… todavía’, un homenatge a la cançó francesa que veurem llum al novembre de 2024, segons ha informat el recinte en un comunicat.

‘Raphaelísimo’ suposa una autèntica revolució en el món de la música, reflectint el retorn als escenaris d’un artista intergeneracional, la veu captivant del qual continua emocionant a públics de totes les edats i estils. Es preveu que les entrades per al concert de Raphael estiguin a la venda el dimarts 29 d’abril a les 12.00 hores a la web www.roigarena.com.

D’altra banda, el popular grup Fito & Fitipaldis actuarà al Roig Arena el 24 de gener. Aquesta actuació arriba després de l’anunci de l’enregistrament del seu vuitè àlbum d’estudi, en què es troben immersos en el procés d’enregistrament de les deu cançons que el formaran, amb un llançament previst per la tardor.

Amb la gira ‘Aullidos Tour’, el grup repassarà els seus grans èxits alhora que presentarà els temes del seu nou disc ‘La montaña de los aullidos’. Després de més de dos anys i mig sense actuar, aquest concert semblarà un retrobament ben esperat amb el seu públic valencià. Les entrades per al concert de Fito & Fitipaldis es podran adquirir a partir del dimarts 29 d’abril a les 10.00 hores a la web www.roigarena.com.

Últimes notícies

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.