Recuperen una cadira de rodes sostreta a una persona amb discapacitat

La Guàrdia Civil, en el marc del Pla Major de Seguretat, ha investigat a un home de 64 anys com a presumpte autor d’un delicte de furt en sostreure una cadira de rodes a una persona amb discapacitat.

El passat 30 de gener, la Guàrdia Civil va rebre una denúncia per part d’un veí del Campello, qui va informar sobre el robatori de la seua cadira de rodes, valorat en 1.950 euros. El denunciant, una persona amb discapacitat, havia deixat la seua cadira estacionada en la via pública mentre acudia a la seu d’una entitat d’acció caritativa i social en el mateix municipi.

Esta denúncia va conduir a una recerca per part de l’Àrea de Recerca del Lloc Principal de la Guàrdia Civil del Campello, comptant amb el suport de la Policia Local del Campello.

Els agents, gràcies a les gestions realitzades, van poder identificar a la persona que havia sostret la cadira, tractant-se d’un veí del Campello de 64 anys, al qual no li consta antecedents. El qual, posteriorment, va intentar vendre la cadira per sota del seu valor en el mercat lícit.

El 12 de febrer, el sospitós va ser citat en dependències del Lloc Principal de la Guàrdia Civil del Campello, on va ser investigat per un presumpte delicte de furt. Els fets van ser comunicats al Jutjat de Guàrdia d’Alacant.

La cadira sostreta va ser recuperada pels agents i retornada al seu legítim propietari, qui va expressar la seua gratitud als agents per la seua labor.

Estes accions s’emmarquen en el ‘Pla Major Seguretat’ de la Guàrdia Civil, que busca donar resposta a les principals amenaces que afecten la seguretat de les persones majors, com el maltractament, els robatoris i les estafes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla