Recuperen una cadira de rodes sostreta a una persona amb discapacitat

La Guàrdia Civil, en el marc del Pla Major de Seguretat, ha investigat a un home de 64 anys com a presumpte autor d’un delicte de furt en sostreure una cadira de rodes a una persona amb discapacitat.

El passat 30 de gener, la Guàrdia Civil va rebre una denúncia per part d’un veí del Campello, qui va informar sobre el robatori de la seua cadira de rodes, valorat en 1.950 euros. El denunciant, una persona amb discapacitat, havia deixat la seua cadira estacionada en la via pública mentre acudia a la seu d’una entitat d’acció caritativa i social en el mateix municipi.

Esta denúncia va conduir a una recerca per part de l’Àrea de Recerca del Lloc Principal de la Guàrdia Civil del Campello, comptant amb el suport de la Policia Local del Campello.

Els agents, gràcies a les gestions realitzades, van poder identificar a la persona que havia sostret la cadira, tractant-se d’un veí del Campello de 64 anys, al qual no li consta antecedents. El qual, posteriorment, va intentar vendre la cadira per sota del seu valor en el mercat lícit.

El 12 de febrer, el sospitós va ser citat en dependències del Lloc Principal de la Guàrdia Civil del Campello, on va ser investigat per un presumpte delicte de furt. Els fets van ser comunicats al Jutjat de Guàrdia d’Alacant.

La cadira sostreta va ser recuperada pels agents i retornada al seu legítim propietari, qui va expressar la seua gratitud als agents per la seua labor.

Estes accions s’emmarquen en el ‘Pla Major Seguretat’ de la Guàrdia Civil, que busca donar resposta a les principals amenaces que afecten la seguretat de les persones majors, com el maltractament, els robatoris i les estafes.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.