Recuperen una cadira de rodes sostreta a una persona amb discapacitat

La Guàrdia Civil, en el marc del Pla Major de Seguretat, ha investigat a un home de 64 anys com a presumpte autor d’un delicte de furt en sostreure una cadira de rodes a una persona amb discapacitat.

El passat 30 de gener, la Guàrdia Civil va rebre una denúncia per part d’un veí del Campello, qui va informar sobre el robatori de la seua cadira de rodes, valorat en 1.950 euros. El denunciant, una persona amb discapacitat, havia deixat la seua cadira estacionada en la via pública mentre acudia a la seu d’una entitat d’acció caritativa i social en el mateix municipi.

Esta denúncia va conduir a una recerca per part de l’Àrea de Recerca del Lloc Principal de la Guàrdia Civil del Campello, comptant amb el suport de la Policia Local del Campello.

Els agents, gràcies a les gestions realitzades, van poder identificar a la persona que havia sostret la cadira, tractant-se d’un veí del Campello de 64 anys, al qual no li consta antecedents. El qual, posteriorment, va intentar vendre la cadira per sota del seu valor en el mercat lícit.

El 12 de febrer, el sospitós va ser citat en dependències del Lloc Principal de la Guàrdia Civil del Campello, on va ser investigat per un presumpte delicte de furt. Els fets van ser comunicats al Jutjat de Guàrdia d’Alacant.

La cadira sostreta va ser recuperada pels agents i retornada al seu legítim propietari, qui va expressar la seua gratitud als agents per la seua labor.

Estes accions s’emmarquen en el ‘Pla Major Seguretat’ de la Guàrdia Civil, que busca donar resposta a les principals amenaces que afecten la seguretat de les persones majors, com el maltractament, els robatoris i les estafes.

Últimes notícies

Messi estudia comprar l’Eldense i l’Ajuntament d’Elda garantix el seu suport

L’alcalde d’Elda ha assegurat que el Club Deportivo Eldense continuarà rebent suport municipal si es materialitza l’entrada de Lionel Messi en la propietat. El consistori ja ha aportat més de quatre milions des de 2022 i veu l’operació com una oportunitat històrica per a la ciutat.

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.