17.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Reial Madrid-Celta, Barcelona-Betis i Elx-Atlético, en els huitens de final de la Copa del Rei

MADRID, 8 (EUROPA PRESS)

El Reial Madrid rebrà al RC Celta, el Barcelona al Reial Betis i l’Atlètic de Madrid a l’Elx, a domicili, són els duels més destacats de les huit trobades en els huitens de final de la Copa del Rei MAPFRE, després del sorteig celebrat este dimecres a la Ciutat del Futbol de Las Rozas.

Sorteig benèvol per als tres grans del futbol espanyol que, en el cas de Reial Madrid i Barcelona, exerciran com a locals davant de Celta i Betis, respectivament, mentre que l’Atlético de Madrid visitarà el Martínez Valero per a mesurar-se a l’Elx, de LaLiga Hypermotion.

Els huitens de final del torneig del KO es disputaran de nou a partit únic i en l’estadi del conjunt de menor categoria els dies 14 i 16 de gener.

Últimes notícies

El València tanca el mercat amb tres fitxatges contrastats en LaLiga i sense eixides

El València va tancar el mercat d'hivern amb Sadiq Umar, Guido Rodríguez i Unai Núñez, tres reforços amb experiència en LaLiga. No es va produir cap eixida i es van completar les dos fitxes lliures després de la baixa de Diakhaby.

Castro i Raghouber impulsen un mercat d’hivern auster en el Llevant

L'arribada de Luís Castro i la cessió de Ugo Raghouber han marcat un gener de gasto mínim en el Llevant. L'equip ha millorat, però continua penúltim.

L’Elx fa caixa amb Mendoza i tanca el mercat amb quatre eixides i quatre arribades

L'Elx va tancar el mercat d'hivern amb quatre eixides i quatre incorporacions, amb la venda rècord de Rodrigo Mendoza com a moviment clau. Va reforçar el lateral dret, no va arribar el central i el bloc es manté.

Cues en el padró de València per la regularització d’immigrants i l’Ajuntament redirigix a Estrangeria

L'anunci de regularització ha disparat les consultes en el padró de València. L'Ajuntament llança cartells i reforça l'atenció per a derivar els tràmits a Estrangeria.

La Comunitat Valenciana va rebre 12,4 milions de turistes internacionals en 2025, el 4,3% més

La Comunitat Valenciana va rebre 12.422.659 turistes internacionals en 2025, un 4,3% més, i es va situar com la quinta regió més visitada. Espanya va batre rècord amb 96,77 milions i màxims de gasto.

La microestimulació cerebral permet recuperar visió parcial a una persona cega

Un assaig amb microestimulació elèctrica de l'escorça visual ha permés que un pacient amb ceguesa total recupere parcialment la visió. La millora va ser espontània, sostinguda i independent de l'implant.

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'