19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

RVFV, Kidd Keo i Marina Reche actuaran a Alacant en el nou festival urbà Costa Sonora

ALACANT, 11 (EUROPA PRESS)

El nou festival Costa Sonora portarà a Alacant a alguns dels majors referents de la música urbana en l’actualitat, com RVFV, Hard GZ, Sticky M.A., Kidd Keo, Marina Reche, La Pantera o Lluite RK.

Costa Sonora se celebrarà en el recinte Multiespacio Rabasa durant el pont del Dia del Treballador, el divendres i dissabte 2 i 3 de maig, anuncien els organitzadors.

Entre els més de 20 artistes del cartell, no faltaran a la cita artistes com Xavibo, C Marí, John Pollón, L’Haine, Yung Sarria i Alvama Ice

A més, el festival disposarà d’un escenari destinat a les actuacions dels dj’s Alex Selas, Aston Reed, Dani Grove, Isidro Dj, José López, Miguel Roma, Mitch Van Stavaren, Pablo Músic, Rude i Tiger Fighter.

Costa Sonora oferirà una producció “de primer nivell” i una experiència que anirà “més enllà del plànol musical”. Serà el quart esdeveniment de música urbana de la mà de la promotora Faràndula, després del Faràndula 2022 i els Negreta Alacant 2023 i 2024.

En la web del festival estan a la venda els abonaments fins a fi d’existències.

Últimes notícies

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.