RVFV, Kidd Keo i Marina Reche actuaran a Alacant en el nou festival urbà Costa Sonora

ALACANT, 11 (EUROPA PRESS)

El nou festival Costa Sonora portarà a Alacant a alguns dels majors referents de la música urbana en l’actualitat, com RVFV, Hard GZ, Sticky M.A., Kidd Keo, Marina Reche, La Pantera o Lluite RK.

Costa Sonora se celebrarà en el recinte Multiespacio Rabasa durant el pont del Dia del Treballador, el divendres i dissabte 2 i 3 de maig, anuncien els organitzadors.

Entre els més de 20 artistes del cartell, no faltaran a la cita artistes com Xavibo, C Marí, John Pollón, L’Haine, Yung Sarria i Alvama Ice

A més, el festival disposarà d’un escenari destinat a les actuacions dels dj’s Alex Selas, Aston Reed, Dani Grove, Isidro Dj, José López, Miguel Roma, Mitch Van Stavaren, Pablo Músic, Rude i Tiger Fighter.

Costa Sonora oferirà una producció “de primer nivell” i una experiència que anirà “més enllà del plànol musical”. Serà el quart esdeveniment de música urbana de la mà de la promotora Faràndula, després del Faràndula 2022 i els Negreta Alacant 2023 i 2024.

En la web del festival estan a la venda els abonaments fins a fi d’existències.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.